Bayağı uzun bir bölüm oldu. Lütfen bol bol yorum yapın❤
Nam Joon: Hiç sesiniz çıkmıyor.
Hoseok: Kız kardeşimin yakın bir arkadaşıyla görüşmekteyim ;)
Nam Joon: Yeni hayranlarından biri mi? :D
Hoseok: Aynen.
Jungkook: Yapın siz nispetinizi. Jimin hyung ve Hoseok hyung... Ben burada acı çekiyorum. Ayıp.
Hoseok: Bence sen o kızı hemen bırakma. Çocukla falan ayrılırsa fırsat kolla oğlum.
Nam Joon: Kızın duygusal boşluğundan mı yararlansın yani?
Hoseok: Yok o da çok adice olur. Sen en iyisi şimdilik kıza bakmakla yetin.
Jungkook: İlk konuşturmaya gittiğimde sevgilim var demedi ama öbür gün biriyle gördüm. Fazlasıyla garip geliyor. Bu işin peşini hemen bırakmamalıyım. Haklısın.
Tae: Jungkook kızın sevgilisi olmasa el ele biriyle durur muydu? Kendini üzeceksin sadece.
Seok Jin: Üstelemeyin. Kendi vazgeçmek istediğinde vazgeçebilir ancak. Kimse istese de müdahale edemez insanların duygularına. Bunu da yaşayarak öğrenmeli.
Jungkook: İlk defa hyungum olduğunu hissettim.
Hoseok: Yemek yeme haricinde de cevherleri var :D
Nam Joon: Youra nerede? Ve Jimin?
Seok Jin: Bence bunlar özelden konuşuyorlar. Bizi takmıyorlar.
Youra: Sizde hap var mı?
Hoseok: Ne?
Nam Joon: Youra?
Youra: Lanet olsun bulamıyorum! Lütfen hap getirin bana. Toz da olur fark etmez. Yalvarırım.
Youra kapıyı kilitlemiş anahtar nerede bilmiyorum.
Jimin: S*ktir! Sen Hee Young musun?
Youra: Kimsin ve beni nereden tanıyorsun bilmiyorum ama bana acilen uyuşturucu bul!
Jimin: Youra o odadan çıkmaman için kilitlemiş kapıyı. Geleceğini tahmin etmiş olmalı. Bak sakin ol ve git tamam mı? Youra'yı geri getir.
Tae: Diğer karakterlerden biri mi?
Jimin: Evet. Bu kız uyuşturucu bağımlısı ve Youra'nın sağlığını tehlikeye atıyor.
Nam Joon: Tanrım... ne yapacağız?
Jungkook: Bu çok kötü...
Tae: Ben biliyorum galiba. Jimin sen kızı ara ve ben gidene kadar oyala. Tamam mı?
Jimin: Tamam. Çabuk ol.
Jimin, arıyor...
"Eğer istediğim şeyi bulmadıysan s*ktir olup git!"
"Hee Young, bak sinirini anlıyorum, haklısın. Ama sakin olmak zorundasın. Youra'yı çağır ki kapıyı açsın. Böylece gidebilirsin."
"O bizden nefret ediyor. Bir de yardım mı edecek bize? Kandırma beni!"
Hee Young ardı arkası kesilmeyen bağırışlar ve çığlıklar atıyor, odayı dağıtıyordu. Evde sadece Youra'nın kuzeni vardı ve korkuyla telefonuna sarılmış Youra'nın ailesine haber veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAUDADE | Park Jimin Texting
Fanfictionİçinde birden fazla kişilik taşıyan Youra, Youra'nın her gün farklı bir kişiliğiyle tanışan üniversite öğrencisi Park Jimin. Tüm Telif Haklarımız BIG HIT binasının altında gömülüdür.