Böyle devam ederse kitabı 35 te direk final yaparım. Allah'tan bölümlerin başına bolca yorum yapın yazıyorum. Beğenip geçiyorsunuz. Kimisi onu da yapmıyor da. Beğenip geçmek çok kolay. Yb yaz demek çok kolay. Siz beni yeni bölüm yazmaya heveslendirmiyorsunuz. Hevesimi köreltiyorsunuz sadece. Eğer şuan devam ediyorsam kitabı yarım bırakmak istemediğimden.
Jimin: Ne zaman açıklamayı planlıyorsun?
Youra: Jimin... Cidden bilmiyordum ikisinin aynı Yoongi olduğunu. Yoongi benim üvey kuzenim. Cidden bilmiyordum. Ve böyle öğrenmeni istememiştim.
Jimin: Jungkook seni seviyor! Seni! Ona söylemeliydin. Ne yapacağız şimdi söyler misin?
Youra: Farkındayım! Bana kızıp durma. Ona bunu söylemek ne kadar zor bilmiyorsun.
Jimin: Gün geçtikçe bağlanıyor! Ona erkenden söylemeliydin!
Youra: Kolaysa sen söyle Jimin!
Ah... kesinlikle bugünü zehir ettin bana Jimin. Böyle hayal etmemiştim. Beni gördüğünde bunların olacağını tahmin etmemiştim. Beni o kadar görmek istiyordun. Gördün şimdi de bağırıp çağırıyorsun.
Jimin: Üzgünüm. Bak çok farklı gelişti olay. Daha bunu planlamamıştık ve bir anda oldu. Şuan bu büyük sorunu halletmemiz gerekiyor sadece. Daha buluşacağız seninle ve yüz yüze konuşacağız.
Tae ile de konuşacağım ve Jungkook'a söyleyeceğiz. Tamam mı?
Youra: Tamam... peki.
Jimin: Şüphelerim doğruymuş. Senin o kız olduğundan şüphelenmiştim.
Youra: Nasıl ?
Jimin: Bilmiyorum bakışların... Youra'ymış gibi bakıyordun. Ne kadar bakışlarını görmemiş olsam da. Hissettim belki de bilmiyorum.
Youra: Demek ki belli etmişim. Ve... biliyor musun üzerimden büyük bir yük kalkmış gibi hissediyorum.Beni görmeni çok istiyordum ve bunu dert edip duruyordum. Rahatladım. Bana kalsa seninle buluşmama beş dakika kala kaçabilirdim de.
Jimin: Çok güzelsin. Tam hayal ettiğim gibi.
Youra: Ya! Böyle şeyler söyleme.
Jimin: Ciddiyim... Hayatımda senin kadar güzel birini daha görmedim. Kalbin yüze yansıması böyle oluyormuş demek ki...
Youra: Lütfen...
Jimin: Jungkook'un sana aşık olmasına şaşırmıyorum.
Haklı.
Sana kapılmamak elde değil, Youra.
Ve ben de çoktan sana kapılıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAUDADE | Park Jimin Texting
Fanfictionİçinde birden fazla kişilik taşıyan Youra, Youra'nın her gün farklı bir kişiliğiyle tanışan üniversite öğrencisi Park Jimin. Tüm Telif Haklarımız BIG HIT binasının altında gömülüdür.