Youra: Aman Tanrım...
Tae biz buluştuk mu?Tae: Lee Hi Jungkook'a söyleyebilirdi. Engelleyebilmek için buluştum. Aslında iyi oldu. Çünkü tam bir manyak ve senin bedeninle yapmadığı şey kalmayacaktı. Neyse ki engellemeyi başardım ve evine getirdim seni.
Kesinlikle çok garip. Bu durumu ilk kez yaşıyorum. Seni de öğrendim evet ama merak etme. Sen istemediğin sürece söylemeyeceğim kimseye.
Youra: Çok özür dilerim Tae ve teşekkür ederim. Aramızda kalsın lütfen. Sadece Jungkook'un vazgeçmesini sağla.
Tae: Sence Jungkook'a söylemeli miyiz?
Youra: Söylemek istediğimden emin değilim.
Tae: Senden vazgeçmesi için o kişinin sen olduğunu öğrenmeli ya da senin sevgilin olduğunu düşünmeli.
Tamamdır. Ben bir çocuk ayarlarım otobüsteyken el ele falan durursunuz. O da görür ve vazgeçer işte.
Youra: İşe yarar mı dersin?
Tae: Yarar. Sadece Jimin ve Jungkook'un tanımadığı birini bulmam gerekecek.
Youra: Aslında karşı komşum yardımcı olabilir belki.
Tae: Harika onunla konuş. Kabul ederse haber ver. Bugün Jungkook'a sizi gösterelim. Anlaştık mı?
Youra: Pekala.
-Jimin ve Youra Özel Sohbet-
Jimin: İyisin değil mi?
Youra: Evet. Neden sordun?
Jimin: İki gündür grup konuşmasına hiç katılmıyorsun. Kötü olabileceğini düşündüm.
Youra: Lee Hi gelmişti dün.
Jimin: Yine mi? Bu kız neden sürekli geliyor?
Youra: Benden daha cesaretli ve yüzsüz. Utanması yok. Eğlenmeyi seviyor. Daraldığım anlarda o çıkıveriyor. Benim karakterimden daha güçlü bir karaktere sahip ve beni istediği zaman geri plana atabiliyor.
Doktor kendimi Lee Hi'nin arkasına gizlediğimi söylüyor.
Jimin: Mantıklı ama her kaçmak istediğinde bu yola başvurursan başarılı olamazsın Youra. Üzüldüğünde Lee Hi'nin, Mina'nın arkasına saklanma. İnsanlar üzüldüklerinde başka şeylerle uğraşırlar. Ne bileyim dışarı çıkıp yürüyüş yaparlar, arkadaşlarıyla eğlenirler, oyun oynarlar, alışveriş yaparlar.
Sen de böyle şeyler yap. Lee Hi'yi çağırma. Hatta şu uyuşturucu bağımlısını hiç çağırma.
Youra: Doktor yeni bir karakter çıkma olasılığının bile yüksek olduğunu söyledi. Dayanamıyorum Jimin. Bir tanesiyle daha başa çıkamam ben.
Jimin: O zaman çabala. Tek kalmak için uğraş. Yeni birine izin verme. Madem bu kadar canını sıkıyorlar gelmelerine izin verme Youra.
Bu arada doktorunun numarasını bana verir misin?
Youra: Jimin?
Jimin: Ver işte. Sormak istediğim şeyler var. Ayrıca ona ulaşacağımı ilet.
Youra: Pekala.
Jimin: Bir de... karşıma çıkmak için iyileşmeyi beklemek zorunda değilsin.
Bunu unutma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAUDADE | Park Jimin Texting
Fanfictionİçinde birden fazla kişilik taşıyan Youra, Youra'nın her gün farklı bir kişiliğiyle tanışan üniversite öğrencisi Park Jimin. Tüm Telif Haklarımız BIG HIT binasının altında gömülüdür.