S|2

3.2K 267 71
                                    

you_ra: Jimin sensin demek.

pjmin95: Yine ne var?

you_ra: Youra'dan uzak dur! Onunla aramızı bozmana izin vermeyeceğiz.

pjmin95: Sen kimsin?

you_ra: Woo Jin ben. Youra bahsetmiş ya işte. Mesajlaşmalarınızı okudum. Böyle düşünmesine sen sebep oluyorsun! Ondan uzak dur.

pjmin95: Youra kim? Woo Jin kim? Siz ne tür bir manyaksınız?

you_ra: Eğer işleri zorlaştırırsan suratına yumruğumu geçirmekten çekinmem Bay Park.

pjmin95: Erkek misin sen? Youra kız değil miydi? Woo Jin kim? Ayrıca bana değil vurmak,  dokunabilecek kadar yükselemezsin Woo Jin. 

you_ra: Kesinlikle sabrımı zorluyorsun. Erkeğim tabii ki! Youra'da kız. Aferin sana sarı çocuk.

pjmin95: Bak, her kimsen, umurumda bile değil. Bana yazmaya bir son verin. İkiniz de saçmalıyorsunuz.

you_ra: Youra tam bir aptal. Senin gibi bir insana karşı nasıl bir şeyler besleyebilir ki?

pjmin95: Youra'nın dün bahsettiği, bırakmak istediği sekiz yıllık arkadaşlarından biri misin?

you_ra: Arkadaşı değilim. Ben o'yum. Ben aynı zamanda Youra ve Woo Jin'im. Kendime ait bir bedenim olmasa da.

pjmin95: Kendine ait bir bedenin yok mu? İçip içip bana mı yazıyorsunuz siz?

you_ra: Youra'yı anlayamıyorsun. Ama Youra senden yardım bekliyor. Bundan daha komik bir şey olamaz. 

Youra'yı üzdüğün an karşında beni bulursun. Haberin olsun.

pjmin95: Siz delirmişsiniz. Engellemekten başka çarem kalmadı anlaşılan.

you_ra: Jimin, hayır! Hayır, yapma. Üzgünüm. Elimde değil. Woo Jin bir anda konuşmaya dahil oldu. Engel olamadım. Çok üzgünüm.

pjmin95: Şimdi de Youra ile mi konuşuyorum? Benimle alay mı ediyorsunuz siz? 

you_ra: Sana açıklayacağım gerçekten. 

Woo Jin'i dinleme. Ben sana anlatacağım. Söz veriyorum. Lütfen bekle. Lütfen.

⭐️⭐️⭐️

Bu bölümde Youra'nın bir kişiliği olan Woo Jin ile tanıştık. Korece isimleri tanıyamamanız normal diye söylüyorum. Woo Jin erkek. 20'li yaşlarda. 

Jimin'de delirmezse iyi. İyi dayanıyor çocuk :D

 İyi dayanıyor çocuk :D

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SAUDADE | Park Jimin TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin