-Youra ve Tae Özel Sohbet-
Youra: Youra böyle yakışıklı erkekleri nereden buluyor anlamıyorum.
Merhaba ;)
Tae: Kimsin? Youra nerede? Kanka beni kandırıyor musun yoksa?
Youra: Ben, Lee Hi.
Tae: Bir dakika. Sen kişilik falan mısın?
Youra: Her ne dersen.
Tae: Vay canına hiç böyle bir şey yaşamamıştım. Merhaba Lee Hi. Taehyung, ben.
Youra: Ah, evet ismini biliyorum. Ayrıca bir yakışıklı daha vardı Jungkook'tu ismi sanırım. Üçümüz görüşebiliriz bence.
Tae: Jungkook'u nereden biliyorsun?
Youra: Dün otobüste gelip Youra'ya asıldı. Yani aslında bana da asıldı. O sırada ben vardım.
Tae: Bir dakika! Şu sağdaki kız Youra mı?
Youra: Pot mu kırdım?
Tae: İnanmıyorum! O, Youra. Durum çok kötü.
Youra: Ne var bunda?
Tae: Jungkook ve Jimin yakın dostlar. Youra Jimin'i seviyor. Jungkook Youra'yı seviyor. Henüz ileri seviyede olmasa da. Hoşlandığı kişinin Youra olduğunu öğrenirse yıkılır.
Youra'nın dün onu vazgeçirmek için sevgilisi vardır tarzında cümleler kurmasından anlamalıydım.
Gerçekten şoktayım.
Youra: Sen onu bunu boş ver. Buluşalım mı? Ya da araban falan varsa beni barın birine atsana?
Tae: Saçmalama. Youra'nın bedenindesin. Saçma sapan işlere kalkışma.
Youra: Sana mı soracağım ne yapacağımı? Şuan Youra yok ve bu bedene ben sahibim. Ne istersem onu yaparım. Eskiden olduğu gibi.
Tae: Uslu durursan buluşurum seninle ama önce Youra ile konuşmam gerek.
Youra: İyice uzattın sende.
Tae: O kız anonimdi ve ben onun kim olduğunu öğrendim. Bunu bilmesi gerekiyor.
Youra: Boş ver. Ona yardım etmek istiyorsan bunu herkese yay. Yay ki ömrünün sonuna kadar aptal bir anonim olarak kalmasın. Hayattan kaçmasın.
Erkekler, para ve içki... Anlarsın ya. Bunlar bu kadar güzelken bu kızın hepsinden uzak duruşu ve gidip tanımadığı birine aşık olması garip işte.
Tae: Yine de doğru değil. O kendini hazır hissetmediğinden söylemedi hiçbir şeyi. Böyle konuşacaksan gidiyorum.
Youra: Üf sen işime yaramadın. Jungkook'a mesaj atacağım.
Tae: Hayır! Hayır, lanet olsun! Buluşalım, tamam.
Ama nerede?
Youra: *Adres*
Orada görüşürüz Tae👄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAUDADE | Park Jimin Texting
Fanfictionİçinde birden fazla kişilik taşıyan Youra, Youra'nın her gün farklı bir kişiliğiyle tanışan üniversite öğrencisi Park Jimin. Tüm Telif Haklarımız BIG HIT binasının altında gömülüdür.