Birden müdürün anons sesiyle irkildik. Ne güzel konuşuyorduk! Müdür:
''Tüm öğrenciler ön bahçeye!''
diyordu. Biz de ikiletmeyerek okulun bahçesine gittik. Müdür orada bekliyordu. Herkes toplanınca konuşmaya başladı. Dışarı çıkmaktan nefret ediyorum! Görüntüsü sanki korku filminden çıkmış gibiydi!
Müdür konuşmaya başladı.
''Evet. Bu sene yeni öğrencilerimiz geldi. Onlara bu kampın ne kadar güzel(!) olduğunu göstermeliyiz değil mi? Neyse buraya kamp denmesinin sebebi sürekli bedensel faaliyetlerin yapılmasından kaynaklanıyor. Burada güçlerinizi geliştirerek güçlü vampir olmaya bir adım daha yaklaşacaksınız. Şimdi herkes odalarına gitsin. Bir saat sonra eğitim başlayacak. Gruplara ayrıldınız. Kağıtlardan hangi grupta olduğunuza bakabilirsiniz.''
diyerek içeri girdi. Ben ve Bella da hemen kağıtların önüne gittik. Adlarımıza baktık. Ne tesadüf! Aynı gruptaydık. Hem de 1. grup. İlk defa bu kadar şanslıydım.
Odamıza giderek hazırlanmaya başladık.
(ARİA'NIN GİYDİKLERİ)
(BELLA'NIN GİYDİKLERİ)
Hazırlanınca zar zor yerimizi bulduk. Geldiğimizde birkaç kişi oturmuş, sohbet ediyorlar. O sırada Bella:
''Aileni özledin mi?'' diye sorunca öylece kalakaldım. Onları çok özlemiştim. Bella'ya:
''Evet, sen?''
diye sorunca o da kafasını olumlu anlamda salladı. Oturduk ve beklemeye başladık. Grup başkanı gelince hepimizi sıraya soktu. Birazdan etkinliklere başlayacaktık. Bu konuda hiçbir şekilde yeteneğim yoktu. Kısacası berbattım.
Başkan konuşmaya başladı.
''Evet. Herkese merhaba. Tanışmak gibi bir şeyle vakit harcamak istemiyorum. Direkt etkinliklere geçelim.''
deyince üzülmedim değil. Ne de olsa kimse birbirini tanımıyordu. Herkes isyan edince başkan da:
''Tamam. Tanışalım.''
dedi ve tanışma başlamış oldu.
BİLİYORUM BU BÖLÜM ÇOK ÇOK KISA OLDU. AMA BUNDAN SONRA KARAKTER TANITIMI GELECEK. KISA OLDUĞU İÇİN ÜZGÜNÜM. BİRAZ DA SIKICI OLDU. YENİ HİKAYELERE BAŞLAMAK İSTİYORUM. FİKİR VERİRSENİZ SEVİNİRİM.
OY VERMEYİ VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN
ŞARKI= TWICE-LIKE A FOOL
GÖRÜŞÜRÜZ CANLAR!!!! <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Hayatım
VampiroNereden bilecekti ki vampir olduğunu? Aklına bile gelmemişti aslında. Yani bir vampir olmayı düşünmesi? Ona biraz garip geliyordu. Sonrasında da öğrendi işte. Kamp ve ardından okul... Yorulmuştu ama beklediğine değmişti. Bir de bu süreç içerisind...