-16-

80 10 0
                                    

Odamıza ilerledik yavaşça. Kapıyı aralayarak yavaşça içeri attım kendimi. Anında müdürün sesi duyuldu.

"Tüm öğrenciler bir saate bavullarını hazırlasın! Kampa gideceğiz!"

Bella'ya baktım.

"Burası kamp değil mi zaten?"

Bella derin bir iç çekti.

"Çadırlı olan kamptan bahsediyor."

"Anladım."

"Ne bekliyoruz?"

Elimle bavulumun sapını kavrayarak kendime çektim. Fermuarını açarak dolabıma yöneldim. Kıyafetlerimi alarak bavuluma yerleştirmeye başladım. Bella ise yatağında uzanıyordu.

"Hazırlamayacak mısın?"

"Neyi?"

"Bavulunu."

Aldığı nefesi geri verdi.

"Üşeniyorum."

Sırıttım.

"Haydi! Bavulunu hazırladıktan sonra dinlenirsin."

"Tamam."

İstemeden ayaklandı. Göz devirerek bavuluna uzandı. Benimki ise bitmişti. Kendimi yatağa bıraktım.

"Ben bir duş alayım."

Banyoya yöneldim. Kamp fikri hoşuma gitmişti.

Duş aldıktan sonra bavulumun oraya giderek birkaç parça kıyafet aldım. Soğuk olacağını da düşündüm. Bu yüzden siyah hırkamı da aldım. Bella'ya baktığımda ise kıyafetleriyle boğuşuyordu. Güldüm.

"Ne var?"

Gülmemi zorla durdurdum.

"Aynadan haline bir bak."

Aynanın önüne geçtiği gibi yere yapıştı. Yerde gülmekten kıvranıyordu şu an.

"Tamam sakin."

Başında, omzunda her yerinde bir kıyafet vardı. Diğer kıyefetleri ise yerlerde sürünüyordu. Gözüm saate kaydı.

"On beş dakika kalmış!"

"Ne?"

Hemen Bella'nın yanına koştum. Kıyafetlerini beş dakika içerisinde bavula yerleştirdik.

"Haydi değiştir hemen üstünü!"

Bella nereye koşacağını şaşırdı. En sonunda bavulunun yanına gitmeyi akıl etti. Onu gülerek izliyordum.

"Komik değil!"

Aşırı komik görünüyordu.

"Neyse sen devam et."

Odadan bavulumu alarak çıktım. Müdür tekrar anons yaptı.

"Bütün öğrencilerin dikkatine!"

Sese kulak verdim.

"1. panodaki kâğıtta otobüste kiminle oturacağınız yazıyor. Herkes baksın."

Panoya yöneldim. Somurttum. Çünkü ben Daniel'la, Bella ise Dave'le oturacaktı. Bavulumdan kulaklığımı çıkarttım.

"Ben kimle oturuyorum?"

Bu Bella'nın sesiydi.

"Dave'le."

Yüzü asıldı. Bir saat dolmuştu. Otobüse ilerledik. En ön koltukta oturuyordum ben. Yavaşça cam kenarına geçerek kulaklığımı taktım. Daniel belirdi.

Vampir Hayatım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin