-17-

75 9 0
                                    

"Aria bunları sana şuan anlatamam."

Neden anlatamazmış? Benimle ilgili bir şeyler biliyor ve bana anlatmıyor? Kaşınıyor ama. Bana ne? Onu bana anlatacaksın. Bunların hepsini ona söylemek isterdim. Ama nerede?

"Ben kendimi bilmiyorum. Yani bilmiyormuşum. Anlatın lütfen."

Sakin tepkiydi benimki de. Anlatmak istemediği her halinden belliydi ama öğrenecektim. Aklıma koymuştum bir kere.

"Peki. Ama müdüre veya başkasına konuştuklarımızdan bahsetmeyeceksin."

Hayalî bir fermuar çektim dudaklarıma.

"En başından başlayalım. Her vampirde her özellik bulunmaz."

Pür dikkat onu dinliyordum. Biri dikkatimi bozacak olursa dişlerimi boynuna geçiriveririm ona göre! Neyse sonra devam etti.

"Mesela her vampir hızlı koşabilirken, bazı vampirler zihin bükme gücünü kullanabilir."

Zihin bükme mi? O da ne? Adamın zihnini alıp elimizde bükecek miyiz? Tamam bu saçma oldu kabul ediyorum.

"Bu özellikler vampir olduğunu öğrendikten en az bir yıl sonra kendini gösterir."

Ama ben vampir olduğunu öğreneli daha yedi ay olmuştu. Gün de tutuyorum yani.

"Sende bu farklı Aria. Erkenden kendini göstermesi normal değil."

Yani bana kısaca anormal olduğumu söylüyordu. Ben anormal değilim. Hem sen kendine bak sarı kafa. Sensin o anormal.

"Normal değil derken yani sende daha erken ortaya çıktı."

Cümlesini toparlayabilmişti. Eğer yapamasaydı şuradan bir yumruk bir tekme... Uçardı uzaya. Biraz abartı oldu farkındayım.

"Kurtların geldiği aklında canlanmış, sonra da gerçekten gelmişlerdi değil mi?"

Kafamı olumlu anlamda salladım.

"Bunun nedeni sende geleceği görebilme gücünün olması. Tabii bu özellik sen zor durumdayken devreye giriyor. Yani istediğim zaman bunu kullanamazsın."

Geleceği görme? İstediğim zaman yapamıyorum? Yarı mantıklı yarı saçma bir şey bence.

"Ayağını yere vurduğunda arkadaşın havaya kalkmıştı. Doğru mu?"

"Evet."

"Aria sende sismik güç de var. Hemen açıklayayım. Yani herhangi bir eşyayı ne kadar ağır olursa olsun dokunmadan kaldırıp rakibine fırlatabilirsin."

"Bunu istediğim zaman yapabilir miyim?"

"Evet evet."

Derince bir nefes aldı.

"Bir de bir kadın arkadaşına vampir olduğunu söylüyordu?"

Kafamı yukarı aşağı salladım.

"O da zihin bükme."

İşte adamın kafasını eline alıp bükme özelliği bende varmış. Sırıttım.

"Komik değildi."

Gülmemi zorla yatıştırdım.

"Neyse devam edeyim. Zihin bükme karşındakinin düşündüklerini, geçmişini ve yaşadıklarını görebilmektir."

Demek benimki yanlış tahmindi. O zaman bir de sesini çıkartalım değil mi? Dıt! Tamam şimdi oldu.

Arkamı döndüm.

Vampir Hayatım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin