11. BÖLÜM

105 14 1
                                    

Günler kötü de olsa geçiyordu. Son 1 haftadır okula gitmiyordum. Daha da gitmek istemiyordum o lanet olası okula. Her şey ama her şey o okulda başladı. Her şey o ilk bakışta başladı..

Sabah uyandığımda Sero kafama dikilmiş beni zorla okula götürmeye uğraşıyordu. Aramızdaki bu mücadeleyi o kazanmıştı ve biz okuldaydık. Kuzeyin yüzüne bakmaya korkuyordum. Ama nihayet kendimi topladım ve bir ders arasında yanına gittim. Uzun bir süre yüzüne baktım. Yüzünde o eski ifade vardı, gözleri hâlâ beni sevdiğini söylüyordu. Biraz olsun rahatlamıştım. Ona "bu kadar çabuk mu pes etmek zorundayız?" dedim. Kuzey bana cevap vermedi. Tekrar "neler oluyor Kuzey bize?" dedim, yine cevap vermedi. Ve bu kez "o ilk bakışı hatırla.." sonunda cevap verdi;"Eylül olmaz.. unut beni, ben seni unuttum, yeni bir sevgilim var uzak dur benden, bizden..." dedi. O an işte o an ona inandım. Beni unutmuştu , umursamiyordu, acaba beni hiç sevmiyor muydu?" buna inanıyor olmak çok korkunçtu. Ve acımı bastırabilmek için sürekli Seroyla çok fazla vakit geçiriyordum. Ama işe yaramıyordu. Sadece artık hıçkıra hıçkıra ağlamıyordum.

Daha iyi hissettiğimde Serenayla Kuzey ve sevgilisi hakkinda konuştuk. sanırım Kuzey'in yeni sevgilisinin adı Nisaymış. Nisa Serez. Tanıdık bir soyadıydı. Ahh evet, Kuzey'in babasının ortakları Serezlerdi. Onlardan biri olmalıydı. Bu çok karışık bir iş ilişkisiydi. Ve benim her geçen gün Kuzeye olan aşkım ya azalıyordu ya da öyle olması gerektiği için kendimi buna inandırmaya çalışıyordum.

Aklımda intikam planları vardı her ne kadar Kuzeye aşık olsamda canımı çok acıtmıştı. Belki de beni kullanmıştı. Bilmiyorum, bilemiyorum. Tek bildiğim onunda canının yanması gerekiyor. Ben bu intikam planlarımı hiç kimseye anlatmıyordum Seroya bile.. Yalnız ben biliyordum yalnızca ben.. Tüm bu planlarımı uygularken ağır ağır ve derinden ilerleyecektim. Ağır ağır ve derinden...

Tüm bunları planlarken Kuzey'in bu duruma mecbur bırakıldığından habersizdim...

İlk BakışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin