Uyandığımda öğlen olmuştu. Bana kalırsa daha da uyurdum ama babam uyandırdı işte. Üvey annem Kuzey o ve ben tatile gidecekmişiz. Tüm biletler alınmış her şey hazır akşam çıkıyoruz. Süper. Babam bana sorarlarsa hayır diyeceğimi bildiği için sormamış. Ama keşke Serenay da bizle gelebilseydi. Bunu sorduğumda "aklımdan tamamen çıkmış tatlım bütün odalar dolu artık bu olamaz Ayçayla-karısı- kaynaşabilmen için iyi bir fırsat hem" dedi. Mecburen tamam dedim. Kapıdan tam çıkarken "babaa!" dedim durdu. "efendim?" "şey ne kadar zamanım var yeni kıyafetler almalıyım" dedim. "ah tatlım tamam hadi "a"yçayla gidin siz alış-verişe ve elinizi çabuk tutun."
Bunu bilerek yaptı diye geçirdim içimden. Sakin olmaya çalışıp onunla mağaza mağaza gezip ellerimizde bisürü torbala çıkıyorduk. En son güneş gözlüğü seçerken babam aradı acilen havaalanına gitmeliyiz hadi otoparktayız dedi. Hemen paralarını ödedik ve çıktık. Apar topar çıktığımız için düşünceliydim unutum mu acaba bir şey diye. Ama önemli değildi nasılsa alırız oradan.
Otele giriş yaptık. Odam Kuzeyin'kinin hemen yanındaydı. Odaya biriyle gelirse her türlü haberim olurdu yani. Hemen Erim'i aradım, gidince ara demişti. Bir kaç saat konuştuk diyebilirim. Seviyorum çünkü bu çocuğu. Babam aradı sahile gidiyorlarmış. Ben ayrı takılacağım dediysemde zorladı ve kabul ettim. Üstümdeki eşofmanlardan kurtulup aşağı indim. Ayça'yla anlaşmaya çalışıyordum. Pek olmuyordu ama bir ara beraber yüzmeye ve yarışmaya başladık. Eğlenceliydi aslında. Ama tatilin en iyi yanı bronzlaşmaktı. Geri kalan günü şezlongda atıp dedikodu yaparak geçirdik ve tüm bunlar olurken Kuzey'in gözü hep üstümdeydi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Bakış
RomanceHiçbir zaman Eylül gibi umutsuz olmayın bir sihirli değneğin sizi güzelleştirmesini de beklemeyin azmedince mutluluğa kavuşacaksınız.