8. BÖLÜM

112 15 3
                                    

Kuzey'in mavi gözleri çok etkileyici görünüyordu ama asıl konu bu değildi sanırım çünkü Kuzey çok sinirliydi. Hatta o kadar sinirliydi ki ben bile ona ne olduğunu sormaya korktum.  Beraber bizim oturduğumuz masaya oturduk. Biraz sakinleşince zaten o anlatmaya başladı; "Annem bu sabah çok berbat bir haber  verdi. Evlenme kararı  almış hem de hiç sormadan. " onu yatıştırmak için bugün babamın bana söyle diklerini anlattım. Buna şaşırmıştı. Yarın evleneceği adam ve ailesi ile birlikte bir tanışma yemeği yiyeceklermiş tesadüfe bakın ki bizim yemek de yarın ama ben Khzeyin aksine mutluydum. Onu rahatlatmak içi  yanağına bir öpücük kondurdum ve fısıldayarak "her şey güzel olacak tatlım" dedim. Yüzünde aptal bi gülümseme olmuştu. Sonra sarıldık ve ayrıldık.

Ne de güzel  bir pazar sabahı değil mi ? Ne alarm sesi var ne de okul. Bugün için çok heyecanlıyım çünkü bu akşam müstakbel üvey annem le tanışacağım. Kahvaltıdan sonra Seroyla konuştuk ve site içinde ki sahilde biraz yürüme kararı aldık.  Bu iyi olurdu onunla ne zamandır kız kıza konuşmamıştık. Geri döndüğümüzde çok terli olduğumuzu farkedip kendimizi duşa attık.  Duştan çıkar çıkmaz babami aradım ve Seronunda yanimda gelip gelemiyeceğini sordum ve bana "ah tatlım elbette gelebilir hem ben de ortağımın kızıyla tanışmış olurum" dedi. Bu habere çok sevindim çünkü en iyi arkadaşım bu özel anda benimle olacaktı.  Nihayet akşam oldu ve o an geldi. Seroyla babamın söylediği restoranta gittiğimizde babamla aynı masada Kuzey ve aileside vardı... İşte şimdi ne olacak bilmiyordum.  Ve Kuzeyle göz göze geldiğim anda ağlamaklı bir şekilde kapıya koştum ve Sero da en az benim kadar şaşkın ve üzgündü....

--------------------------------------------------------
Bakalim Kuzey ve Eylül bundan   sonra ne yapacak...

İlk BakışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin