18. BÖLÜM

90 11 0
                                    

Annemin ölümünün üzerinden 3 hafta geçmişti. Acım hafiflememişti,intikam alma hırsı acımı bastırıyordu.

Bugün okul yoktu. Bende bu tatilden faydalanıp annemin gittiği o barın yerini tutmuştum. Normal bir müşteri gibi içeri girdim. Aklımda harika planlarım vardı. O adam annemin kızı olduğmu yani benim kim olduğumu tanımıştı. Yani ben bakışlarında bunu görüyordum. Şimdilik sadece ortamın nasıl olduğuna bakmayı gelmiştim bir daha ki sefere tam teferruatlı gelecektim. Gözlemlerme göre adam her gün gece saat tam 23:18 gibi arka kapıdan bir kadınla çıkıyor. Kadını her zaman aynı otele götürüyor 1 saat sonra bara geri dönüyordu. Otelden çıkıp bara gittiği zaman yalnızdı ve ona uzaktan ateş edersem hem farkedilmez hem onu öldürmüş olurdum. 

Planım bana göre harikaydı ancak önce silah bulmam gerekiyordu. Aslında bu çok kolaydı babamın güvenliğimiz için çok önce ruhsatını aldığı bir silah vardı. Artok onun evine rahatlıkla girip çıktığıma göre silahı bulabilirdim. Evde olduğum bir gün gizlice babamın odasına çıktım. Dolabın içinde kasası vardı. Şifreyi bilmediğim için birçok şifre deniyordum. Doğum tarihi,evllik tarihi,benim tarihim,derken en son annemle boşanma yılı şifreyi buldum. "Ahh baba çok aptalsın" dedim içimden. Tahmin ettiğim gibi silah oradaydı onu hemen alıp çantama koyduğum sırada. Merdivenin basamaklarından çıkıldığını duydum ve panikleyip dolabın içine saklandım. Neyse ki 7-8 dakika sonra tehlike eçti ve bende sessiz sessizaşağı inip evden çıktım. Bu işi bugün halletmeliydim.

Ertesi gün gelmişti. İşe kendimi hazır hissetemk için dikkatli hazırlanıyordum. kafamda siyah bir şapka. Sİyah deri ceket, siyah pantolon ve siyah botlar. Dikkat çekmemek için siyah harika renkti. Silahı kemerime sıkıştırdım ve yola koyuldum. Otel ile bar arasında kullandığı o arka sokağa gelmiştim ve dikkat etmeye başladım. Yavaş ve küçük adımlarla ilerliyordum. Yavaş yavaş yürüken ensemde bir nefes hissetim ve hemen arkamı döndüm. Dönüş o dönüş bir eter kokusu hissettim ve gerisini hatırlamıyorum.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Multimedyada Kuzey var !!

İlk BakışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin