Arkadaşlar artık bölümlerin ismi olmayacak.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Seferden döndüğümüzde kendim için yeni kararlar almıştım. Serenayla birlikte aldığımız kararlardı bunlar. Artık hayatımızda ailemiz ve birbirimiz olacaktı başka hiç kimse olmayacaktı. Ne Erim ne Eser hiçbiri. Aslına bakarsanız zaten onları sevdiğimiz söylenemezdi. Kimi kandırıyoruz ki, bütün o sevgili numaraları hepsi yalandı tek gerçek vardı Serenay benim kardeşimdi. O gerçekten kardeşimdi.
Sınav yılı olmasına rağmen bu yılı hiç umursamamıştık. Barajı geçecek kadar puan almamız yeterliydi bizim için. Öyle de oldu. Bu yaz üniversiteye geçmeden önceki son yazımızdı. Bu yaz kalıcı olmalıydı. Hiç unutmayacağımız bir yaz olmalıydı. Her ne kadar tatile ailelerimizle gitmişte olsak Serenay ve ben onlarla sadece aynı otelde kalıyorduk. Farklı plajlara gidiyorduk. Onlardan bu durumdan tabii ki şikayetçilerdi ama bu bizim yazımız olmalıydı. Geri kalan hayatımı Kuzey 'i düşünerek yaşamak için kendime söz vermiştim. Varım yoğum ailem Serenay ve KUZEY olacaktı. Şimdilik üvey kardeşim olabilir bu umrumda değil. Onu görmezden gelerek yaşayacaktım. Ama gerek yoktu farklı üniversitelerdeydik. Aynı şehir ama farklı üniversiteler. Hayatımız elbet bir gün ilişkimiz açısından olumlu yönde kesiçecekti ve ben hep o günü düşünerek yaşayacaktım.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Bu bölümü kısa yazdım arkadaşlar bana kızayın diğer bölümü uzun yazıcam. Oylarınızı bekliyorum. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Bakış
RomanceHiçbir zaman Eylül gibi umutsuz olmayın bir sihirli değneğin sizi güzelleştirmesini de beklemeyin azmedince mutluluğa kavuşacaksınız.