FİNAL-1

37 3 1
                                    

Serenay'la alışverişe çıkmak için hazırlandık arabaya indik. Bu kez Serenay kullanmak istedi. Şaşkınlıkla tamam dedim.

Avm'ye gitmek için her zaman kullandığımız yola dönmedi orman yoluna döndü ve hızlanmaya başladı. Gözleri doldu ve sinirle bağırmaya başladı;

"Senin yüzünden hepsi senin yüzünden!"

"Ne, ne bebenim" derken susturdu beni. Daha da hızlanmaya başladı bi eli direksiyonda bi eli gözlerini ovalar haldeydi. Akan gözyaşları makyajının akmasına neden oldu. Tekrar bağırarak konuşmaya başladı;

"Ben senin pis işlerin yüzünden o pis herifle beraber oldum! Senin yüzünden hamile kaldım, senin yüzünden çocuğumdan ayrıldım! "

Ağzım açık kaldı ve konusmaya başladım;

"Ne demek istiyorsun? Ne pis işi?"

"Bir de bilmiyormuş gibi davranma"

"Ya neyden bahsediyorsun?"

"O alçak herif bana senin kara para aklarken ki videolarını gösterdi."

"Buna inanmıyorum, nasıl olur?"

"Ve dedi ki 'bunu polise verirsem çok sevdiğin o arkadaşının ömrü içerde çürür gider' böyle söyleyince ona benden ne istediğini sordum cevabını duyunca şok oldum ama en sevdiğim arkadaşım için bunu yqpmalıydım anlıyor musun seni kaybedemezdim!!

"Sen.. sen çok iyi bi arkadaşsın, seni gerçekten çok seviyorum Serenay"

"Hayır hayır sevseydin böyle olmazdı. Ben senin için o iğrenç adamla birlikte oldum. Beni kandırdı hamile kalma ihtimalimin olmadığı söyledi ama sonra... sonra.. işte biliyorsun sonrasını!

Ben ağzım açık susup kaldım, hiçbir şey söyleyemeden ona sarıldım o durmadı hızlandı ve direksiyonu hızla sola çevirdi hissettiğim tek şey başlarda acıydı ama sonra içimi huzur kapladı...

"

İlk BakışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin