Artık okula daha rahat gidebiliyorduk ve tıpkı düşündüğüm planları uygulamaya koyuyordum. Kuzeyin gözünün icine baka baka gülüyorum. Bu onun canını aktıyorum bilmiyorum ama bu daha hiçbir şey...
İste böyle son günlerde Sero hep benim yanımdaydi ve Eserle Eseriyle neredeyse hiç vakit geçiremiyordu. Bu benim yuzumdendi. Bende onları biraz ahat bırakabilmek icin 1 ay kadar once sitede tanıştığım bı kızla şans eseri aynı okuldaydik ve onunla vakit geçirmeye çalışıyordum. Adı Bilge, çok tatlı sarı saçlı bir kız. Şöyle bir baktığında bir aha bakasın geliyordu ve güzelliğinin yanı sıra okul birincisiydi. Okul birincisi deyince kızı hemen asosyal sanmayın. Aksinde benden daha sosyal.
Bir öğle arası yemekhanedeydik. Kuzey birden ayağa kalktı ve çok yakışıklı adı Erim olan cocuğa bağırdı. Bu cocuk biz Kuzeyler sevgiliyken bana teklif eden biriydi ve Kuzey bu çocuğu hiç sevmiyordu. Diye düşünürken Erim Kuzeye çok sağlam bir yumruk attı. Okul çıkışında Erimin yanına gittim ve ondan numarasını istedim. Bir kız olarak ilk adımı atmak saçmaydi biliyorum ama intikam icin bunu yapmam gerekiyordu.
Eve geldik. Sero ben Bilge balkondaydik ve dedikodu yapıyorduk. Derken konu Erimden açıldı. Kızlarıda inandirabilmek icin onlara "ben sanırım Erimden hoşlaniyorum " dedim. Kızlar çığlık atmaya başladılar ve bende kendimi onların arasında bağırıyor buldum.
Gece yatarken düşünmeye başladım. Kızlara yalan söyledim ama peki ya gerçekse? Bunu bilmiyordum. Bunu düşünüyordum ki kendi kendime "aşık olmak yok Eylül güçlü olacaksın " dedim. Ve sonrada uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Bakış
RomanceHiçbir zaman Eylül gibi umutsuz olmayın bir sihirli değneğin sizi güzelleştirmesini de beklemeyin azmedince mutluluğa kavuşacaksınız.