21. BÖLÜM

100 15 3
                                    

Güneşim tam tepemde olmasından öğle saati olduğu belliydi. Görünürlerde yardım isteyebileceğim hiç kimse yoktu. Korkmaya başladığımda hala yürüyordum. Güneş batmak üzereydi ki yağmur döküşmeye başladı. Önce sadece döküşür geçer sanmıştım. Ama öyle olmadı yağmur sanki gökyüzü delinmişcesine yağmaya başladı. Çok geçmeden sırılsıklam olmuştum. Göz yaşlarım yağmur damlalarıyla karışmıştı. Her ne kadar yorulmuş olsamda yürüyordum, son gücüme kadar yürüyecektim. Biri beni bulana kadar yürümeliydim. Yoksa her an peşime düşüp beni bulabilirlerdi. 

Nihayet toprak yol bitmişti, asfalt yol vardı artık daha bi umutluydum. Karşıdan çok uzaktan sanki bir arabanın farı dikkatimi çekmişti. Beni farkedebilmesi çok çabalamıştım, araba bana yaklaşıyordu bu iyi bir haberdi benim için. Yürümeye devam ediyordum, her geçen saniye araba yakınaşıyordu bana. Çok yakınımda olduğunu gördüğümde yere yığıldım. Arabadan 3 kişi inmişti ama gerisini hatırlayamıyorum.

Biraz olsun kendimi geldiğimde kısarak açmıştım gözlerimi. Görebildiğim şey bir erkek yüzüydü. Bana "Eylüüüll, Eylül!" diye sesleniyordu. Hareketlendiğimi farkedince "Benim Erim korkmana gerek yok, artık güvendesin, baban ve Sero'da burada." dedi. Buna inanmamıştım ta ki gözlerimi tam açıp o yüzleri net görene kadar. Bu kez sevinçten ağlıyordum. Bir an gerçekten o adamdan kurtulamayacağımı sanmıştım..

Eve gelip dinlendikten ve hastaneye kontrole gidip geldikten sonra birkaç polis benden başımda geçenleri anlatmamı istiyordu. Onlara her şeyi en küçük ayrıntısına kadar anlattıktan sonra bana o adamın yüzünü tarif etmemi istediler. Bende;

"Yuvarlak ama büyük bir kafası vardı,kahverengi gözlüydü. Gözleri ikki çukura sabitlenmiş gibiydi......"

diye açıklama yaptım. Bir polis tarif ettiğim adamın eşgalini çizip bana gösterdi bende teyit ettim. Polisler gittikten sonra babamın yine o azarlayıcı nasihatleri başladı... Ve aklıma o adamın en son nefes alamadığı gelmişti. Ama bunu söylersem katil olduğum anlaşılırdı. Ne yapacağımı yine bilmiyorum işte..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Multimedyada Erim var!!!

İlk BakışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin