Bu sabah uyandığımda her şey güzel görünüyordu ama öyle değildi işte. Kapı çaldı, polislerden biri "Eylül Koper'i arıyoruz" dediğinde kapıya babamın yanına gittim. Benim hakkımda tutuklama kararı çıkmış. "Eylül Koper cinayet suçundan tutuklanıyor" Babam şok olmuştu ama ben bunun birgün olacağını biliyordum. Polis Merkezine gittik. İfademi almak için bir odaya götürdüler. Ben başımdan geçen tüm o olayları anlattım. Polisler mahkemenin karar vereceğini ve bu süre içinde tutuklu kalmam gerektiğini söyledi. Babam olaylara şaşırmıştı ve bana çok öfkeliydi ona anlatmadığım için. Haklı bir bakıma ama benimki bir suç değildi.
Ertesi gün mahkeme vardı ve bu geceyi bu pis ve soğuk yerde geçirmek zorundaydı. Oturmak için bir bank vardı sadece. Orada da orta yaşlı bir kadın uzanmış yatıyordu. Bana;
-"Niye buradasın?"
-"Cinayet"
-"Ben de ama ben masumum"
-"Ben değilim ama buna mecburdum."
-"anladım"
Uzun süre konuşmadan durduk. Oturm pozisyonuna geçti ve yanına oturdum bende. Tüm geceyi burad geçirmek çok zor olacaktı. Sabah olduğunda polisler beni alıp mahkemeye götürdüler. Babam, üvey annem Erim, Sero oradaydı. Hiçbirine sarılamadım çünkü ellerimde kelepçe vardı. Mahkemede hakime her şeyi en başından anlattım. Hakim en sonunda kararını verdi;
"Yaz kızım, Cinayet işlemesi suçundan yargılanan Eylül Koper, mecbur bırakılması ve darba uğraması nedeniyle işlediği bu cinayetten tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılmıştır."
Çok mutlu olmuştum hemen babamın ve sonra diğerlerinim boynuna atladım-o kadın hariç-. Zor bir gece olduğundan eve gittim duş aldım yatağımda küçük bir kız çocuğu gibi ayıcığıma sarılıp uyudum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Bakış
RomanceHiçbir zaman Eylül gibi umutsuz olmayın bir sihirli değneğin sizi güzelleştirmesini de beklemeyin azmedince mutluluğa kavuşacaksınız.