Med szemszöge
Ma nagyon rosszul ébredtem. Nagyon megijedtem, ahogy megszólalt Shawn riasztója. Nem is olyan nagy lúzer. Csak vissza húzódó. Nem olyan barom mint a többi fiú. Ma nagyon hideg van. Melegen kell felöltöznöm. Fel vettem egy meleg pulcsit meg gatyát. Meg kiegészítőket.
Kopogtak. Azt hittem Krissz. Ezért kinyitottam. Meglepetésemre, Shawn volt az. Behívtam.
- Szia Shawn! Hogy hogy idejöttél? - kérdeztem.
- Szia Med! A tegnapi veszekedés alapján már nem te vagy a ribanc a szemembe.
- Köszönöm .Ezért jöttél?!
- Nem, csak vissza akartam adni a napszemüveget, amit a házam előtt találtam. Te indította be a riasztót? - mondta. Már rák vörös voltam.
- Nem tudom miről beszélsz? -dadogtam.
- Akkor nem a tiéd?!
- De, csak nem tudom hogy került oda!- hazudtam, hisz szinte ott töltöttem az estét.
- Hát jó, tessék!- és azzal átadta a napszemüveget.
-Köszönöm szépen. Szia majd találkozunk a suliba.- Szia.
De ahogy rám nézett elakadt , a
szavam.
Megint kopogtak.
- Szia mit keresett ez itt?!- mondta Krissz.
- Semmi közöd hozzá.
- Szóval igaz a pletyka.-mondta szomorúan.
- Milyen pletyka? !
- Hát hogy ti jártok.
- Mi?!-mondtam és elakadt a hangom.
-Nem!- vágtam rá.
Ő erre megcsókolt. De én ellöktem magamtól. Hogy miért? Én se tudom.
- Mi a baj? - kérdezte Krissz.
-Semmi- mondtam. És tovább csókolóztunk. De eszembe jutott ahogy azt mondta ,hogy felejtsük el ,hogy megvédett, hogy velem aludt, hogy megcsókolt. Ellöktem magamtól megint.
-Mi a baj már megint?!- mondta már kicsit haragosan.
- Semmi... csak eszembe jutott ,hogy azt mondtad felejtsem el azt az éjszakát. Miért mondtad ezt?
- Jaj még mindig itt járunk?!
- Hát ja ,még mindig járunk.- mondtam gúnyosan.
- Drágám ne haragudj!
Ahogy azt mondta hogy drágám elolvadtam, megcsókoltam.
- De ha összejövünk, ne mondjuk még el, oké?
- Jaj Istenem. Krissz?! Ki a barátnőd?
- Igazából Zsófi.
- Mi?! Takarodj innen! Most csalt meg de te még vele vagy.
- Mi?! Hogy hogy Megcsalt?!
- Ja te nem tudtad?!- mondtam szégyenkezve.
- Hát nem.
Ki akart menni de vissza rántottam és megcsókoltam. Aztán mikor ellökött magától akkor ráugrottam a derekára. Megadta magát. Lefeküdtünk. Az első óráról lekéstünk így nem mentünk be a suliba. Az izmos mellkasán feküdtem. Csak ebéd körül keltünk fel. Rendeltem pizzát, és kettesben megettük. Egész nap ott volt. Filmet néztünk (egymásba bújva) , ettünk még két pizzát, feküdtünk ;) .
- Most mi járunk?
- Szeretnéd?!
- Igen.
- Akkor Igen.
- Szeretlek- mondtam s megint megcsókoltam.
- Én is, cica.
Eltelt a napShawn szemszöge
Ahogy ki jöttem találkoztam Krisszel aki épp ment Medhez .Hangokat hallottam, kiabálást. Ahogy benéztem az ablakon azt láttam ahogy csókolóznak. Nagyon félre értettem valamit.
Na mindegy elmentem a suliba. Beszélni akartam Meddel. Nem jött suliba. Se ő, se Krissz. Milyen érdekes!
- Vajon miért hiányoznak egyszerre mindketten? !- mondta az egyik ribanc Zsófi.
- Hagyjátok már abba! Biztos nem együtt vannak.- mondta Bryan ijedten.
Zsófi nagyon csúnyán nézett rá,szerintem megharagudott rá, ezért mellém ült le .
- Szia szépfiú! Új vagy itt?- mondta Zsófi ribancosan. És közelebb jött.
- Szia Zsófi! Először is ne próbálkozz. Ha nincs ló, jó szamár is mi?!- mondtam és arrébb jöttem.
- Mi?!
- Másodszor, elmennél innen, ugyanis Med itt ül.- mondtam és felemeltem a hangom.
Mindenki rám nézett.
- Jaj kinyilt a csipája a lúzernek.- mondta Bryan.
- Le lehet állni! Szálljatok le rólam. - mondtam.
- Mert egy menő csaj melléd ült nem kell menőzni. - szólt bele James a külföldi cserediák.
- Neked semmi közöd ehhez James.- kiabáltam rá.
MINDENKI bekussolt. Amióta Med mellém ült azóta nem lehet a lányokat levakarni rólam. De nem érdekelnek. Vége lett a napnak. Elmegyek Medhez megadom neki a házikat.Med szemszöge
K
opogtak, épp "sakkoztunk". Egy francia bugyi meg egy melltartó volt rajtam. Így mentem ajtót nyitni. Shawn volt az . Elvörösödött.
- Szia Med! Csak a ... a. .. a. .. házit hoztam el neked! -dadogta, és nyelt egy nagyot. Majd a kezembe nyomta a lapot amire felírta a házit.
-Hát nagyon szépen köszönöm! -mondtam neki. Mögöttem megjelent Krissz egy alsógatyában. És elkezdte csókolgatni a nyakam.
- Mikor jössz már vissza cica? Nem vagyok túl türelmes. - mondta Krissz direkt hangosan.
- Hát akkor én megyek is.
És elment. Sőt nem is ment, szaladt. Vissza mentem Krisszhez "sakkozni".Shawn szemszöge
Mi volt ez?! Tényleg ketten maradtak "otthon". De mit érdekel ez engem? !
Hisz ő egy ribanc ezt eddig is tudtam. Egy szép, okos , kedves ribanc. Nem ő csak egy ribanc.Med szemszöge
Megint kopogtak, megint abba kellett hagyni a "sakk játszmát".
Claire volt az ,ő az egyik ellenségem.
- Van egy ajánlatom. Fogadjunk ,hogy 1 hónap leforgása alatt nem tudod megszerezni Krisszt majd egy hét múlva dobni, aztán meghódítani azt a cuki lúzert Shawn t. Ha nyersz békén hagylak és a tiéd lehet az összes dicsőség, és az összes kupa amit eddig nyertünk , és nyerni fogunk, és maradhatsz a csapatkapitány, és én vissza mondom a jelentkezésemet. Ha viszont vesztessz, akkor le kell mondanod arról hogy csapatkapitány leszel.- mondta
- Elfogadom a kihívást.
Krissz már amúgy is az enyém.- gondoltam magamban.
- Hétfőtől kezdődik.
- Oké -mondtam magabiztosan.
De az az igazság ,hogy nem voltam ennyire magabiztos. Aztán vissza mentem "sakkozni". Éjfél körül Krissz a mellkasomon aludt el.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Fogadás (S.M) ( BEFEJEZETT)
Любовные романыA suli legmenőbb lánya Medison Hard. A pompom csapat tagja. Szép élete van aztán a pasija megcsalja. Fogad a barátnőivel , hogy 1 hónap leforgása alatt, felszedi a suli legmenőbb srácát, akit 1 hét után dob. Aztán az ujja köré kell csavarnia a sul...