Gondolom az lehetett a Cabello ház. Nagy levegőt vettem, megfogtam Márk kezét, és bekopogtam. Egy férfi nyitott ajtót. Nem tudom ki volt az. Megölelt. Én kitágult pupillákkal figyeltem a történteket, mint aki beszívott.
- Hi. My name is Medison Hard. It's my boyfriend.- reménykedtem hogy tud angolul. - Nem kell angolul beszélned. Nem tudtuk hogy milyen nyelven beszélsz ezért A kedvedért le tettük az angol és a magyar nyelv vizsgát. Gyere be.- irányított be minket a házba. Egy gyönyörű fehér, szinte palota volt. Kívül is meg belül is. Felmentünk a lépcsőn. Egy Camillara betegesen hasonlító nő ott ült egy fotelben. Oda sétáltunk hozzá.
- Sophie. Bíztam benne hogy megtalálunk. - sírni kezdett.
- Mostanában inkább Mednek hívnak. Miért nem kerestek meg előbb?-okoskodtam.
- Nem tudom.- szólalt meg mögöttem a férfi aki megölelt az elején. Márk még mindig fogta a kezem.
- Ebből sokat meg tudtam. - gúnyolódtam. Erre Márk megszorította a kezem hogy álljak le. Vettem az adást.
- Med, . ... vagyis ....Sophie.... csak arra gondolt....hogy.....szóval. ....csak furcsa neki ez a helyzet. - próbálta menteni a menthetőt.
- Semmi baj. Nekünk is furcsa még ez a helyzet. - nevettett kínosan az "anyám". Akárhogy is van. Soha nem felejtem el azt aki felnevelt . Az "igazi" anyámat. Camilla is ott ült. Az anyja... pontosabban az anyánk... megtörte az addig uralkodó kínos csendet.
- Camilla. Mikor fogod bemutatni a barátodat?
- Kire gondolsz Sinu? - az apja... na jó az apánk, nem tudta miről vagy kiről van szó. Igazság szerint én se tudtam hogy kiről beszél.
- Tudod drágám. Az a helyes fiú. Magas, barna haj ,barna szem. Énekes.- én már tudtam kiről beszél. Az apánk még nem.
- Áhh tudom. Shawn ugye?- szinte lehetett hallani egy nagy koppanást. Végre le esett neki, hogy kiről van szó. De sajnos nekem is leesett már az elején. Úgy csináltam mintha nem tudnám ki az. Ezek után megmutatták hol lesz a szobám. Márkkal leszek egy szobában. Végül is a barátom. Shawnt meg el akarom kerülni. De úgy látom nem lesz könnyű. Mindjárt ebéd. Majd biztos szólnak. Márk lement a tengerpartra. De az ablakom pont arra a részre néz amerre van. Úgyhogy szemmel tudom tartani. De mondjuk nem félek attól hogy megcsal hisz azt mondja ,hogy szeret. Nem tudom. Lehet hogy olyan mint Shawn. Na tessék, már megint Shawn. Ő jár az eszembe folyamatosan. Csörgött a telefonom. Az emlegetett szamár megjelent. Shawn száma volt ki írva. Felvettem.
- Halló. Ki az?- próbáltam férfi hangot utánozni.
- Szia Med! Beteg vagy?- Cam volt az.
- Szia Cam! Annyira örülök, hogy hívtál. - nagyon meg örültem neki.
- Hol a francba vagy?!- olyan hangosan kiabált, hogy egy percre el kellett vennem a telefont a fülemtől.
- Nyugi. Ne kiabálj! Itt vagyok .
- De hol?!- ordított. Elképzeltem magam előtt. Amikor ideges akkor kidudorodik egy ér a nyakán. Most is biztos hogy az a cuki ér ott van.
- Nem mondhatom meg. - húztam az agyát.
- Medison Hard azonnal mondd meg hogy hol vagy.- nem bírt halkabban beszélni.
- Kubában.
- Hol?! Kivel? Melyik városban? Kinek a házában? Vagy hotelbe vagy? - bombázott kérdésekkel.
- Nyugi már. Márkkal vagyok. Havanan. Az igazi anyáméknál. Nem hotelbe. - próbáltam minden kérdésére válaszolni.
- Úristen azzal a csontvázzal. Most csak idegesebb vagyok.
- Nem is csontváz. - durcáztam.
- De az. Senkitől nem tud megvédeni.
- Anyáékkal vagyok.
- De ők nem meghaltak? - kicsit lentebb vett a hangjából.
- De ők Igen. De az igazi szüleim nem. Camilla is itt van.
- Camilla?! Hát akkor megkérdezem Shawnt hogy elmegyünk e Camilla temetésére. - elhallgatott. Tudta, hogy ezt nem kellett volna mondania.
- Na jó most megyek.- leraktam a telefont. Nagyon felidegesített. Közbe kiabáltak hogy menjek enni, én meg le kiabáltam Márknak hogy jöjjön enni. Lementem enni, nem sokra rá Márk is megjött. Rántott szelet volt meg valami kubai köret. Finom volt. Néma csöndben ültünk, amikor " apa " megszólalt.
- Ha van kedvetek elmennénk holnap búvárkodni.
- Oké. - vágtam rá unottan. Márk csak bólintott. Ebéd után én és Márk elmentünk sétálni a partra. A parton volt egy italos bódé. Oda mentünk hogy igyunk valamit. A pultost hátulról láttam, de nagyon ismerős volt nekem. Kértünk egy egy hideg kólát. A pultos nekünk még mindig háttal nyúlt a hűtőbe. Közbe szólt a zene. Hirtelen a rádióban Shawn egyik száma kezdett el szólni.
- Hey sorry. Please.- mutattam a rádióra. Majd a fiú megfordult. Jack Johnson volt az.
- Jack. Szia. Hogy vagy?
- Szia Med! Jól Köszi és te?
- várj ha te itt vagy akkor a fiúk is?!
- Igen. De Shawn nem . Turnén van.
- Hála az égnek. Hol van Cameron?
-Fent a hotelben. 5.emelet. 166-os
szoba.
- Köszönöm Jack.
YOU ARE READING
Fogadás (S.M) ( BEFEJEZETT)
RomanceA suli legmenőbb lánya Medison Hard. A pompom csapat tagja. Szép élete van aztán a pasija megcsalja. Fogad a barátnőivel , hogy 1 hónap leforgása alatt, felszedi a suli legmenőbb srácát, akit 1 hét után dob. Aztán az ujja köré kell csavarnia a sul...