Reggel nagyon fáradt voltam. Nagyon későn aludtunk el. Ma indulunk a turnéra. Nagyon izgulok. Justinnak még mindig fel volt repedve a szemöldöke. Justin már nem aludt mellettem.
- Szia babám! - mondta.
- Szia! Mikor keltél fel? - mondtam kómásan.
- Már egy órája. - mondta majd megcsókolt.
- Az igen. És mit csináltál egy órán keresztül nélkülem?! - kérdeztem.
- Csukd be a szemed, és majd szólok ha kinyithatod.- mondta.
- Kinyithatod. - mondta.
Egy óriási nagy vödör vörös rózsa volt előttem, egy gyönyörű ajándék doboz mellett. Ezek előtt meg egy nagyon nagy maci.
- Köszönöm szépen. - mondtam. Majd a nyakába ugrottam.
- Ez meg nem minden. Még ne nyisd ki a dobozt. Hozom a reggelit. - folytatta. Annyira szeretem. Próbálja velem elfeledtetni Shawnt. Nem fog neki sikerülni. Nem azt mondom hogy nem szeretem. Csak az a baj hogy Shawnt is szeretem. Bejött a reggelivel. Csinált nekem gofrit, és palacsintát. Inni meg hozott kávét.
- Nagyon szeretlek. De miért kaptam ezeket?!- kérdeztem.
- Mert én is szeretlek. - mondta Justin. Felöltöztem.Shawn tiszteletére ezt vettem fel.Shawn nagyon szereti a kockás cuccokat. Ezt a ruhát is Justintól kaptam.
- Kész vagyok. - mondtam.
- Most akkor nézd meg az ajándékod. - mondta.
- Oké. - mondtam izgatottan. Egy gitár volt benne, egy Iphone, meg egy dísz doboz. Kicsit megijedtem.
- Mi van a dísz dobozban? !- kérdeztem.
- Ne ijedj meg! Nézd meg! - mondta.
- Jó. - mondtam. Kinyitottam egy nagyon szép nyaklánc, és a hozzá való fülbevaló.- Nagyon köszönöm. Szeretlek. - mondtam majd megcsókoltam.
- Szívesen. Indulhatunk? ! Az első fellépés Budapesten lesz. - mondta
Fel szálltunk a turnebuszra. 2 óra múlva megérkeztünk oda ahol lesz a koncert.
- Itt laktam. - mondtam.
-Tudom. Nem akarod meglátogatni az apukádat. - mondta Justin.
- Nincs otthon. Dolgozik. - mondtam. Majd elindultunk befelé. Ahogy mentünk be, megláttam egy kockás inges fiút. Magas volt, helyes, barna hajú. Kiderült, hogy pont arra megyünk ahol a fiú állt. Ahogy közelebb értünk megláttam hogy ki az. SHAWN VOLT AZ. Nehéz lesz így elfelejteni ha mindig bele botlok. Ő is észre vett. Nagyon kínosan érezte magát. Én erre megcsókoltam Justint. Ő meg megfogott egy lányt a civilek közül és megcsókolta. Az a lány volt az akivel előző nap találkoztunk. Enci volt. A barátja is ott volt. Ahogy Shawn megcsókolta, Enci ellökte magától.
- Te normális vagy? Nagy rajongód vagyok meg minden de ez akkor is durva. Itt a pasim egy 5 méterre tőlem. Még jó hogy nem látta. Tegnap Justin Bieber megbotlott és egy kicsit lentebb csúszott a keze, és bevert neki. - mondta. Én meg csak röhögtem.
- Bocsánat. Össze tévesztettelek valakivel. - mondta, de hazudott.
- Hát Szia. - mondta Enci.
- Enci. - kiabáltam utána.
- Ohh Szia. Med ugye? - kérdezte Enci.
- Igen. Mi volt ez az előbb? - kérdeztem.
- Ohh. Te kerested Shawnt a tvben meg mindenhol. Most meg Justinnal vagy?! Ez nem út széli lányos viselkedés? ! - mondta Enci. Majd elment.
- Gyere már Med!- mondta Justin. - Jövök szerelmem! - mondtam direkt hangosan. Shawn nagyon csúnyán nézett rám. Mentem Justin után, amikor egy izmos kéz fogott meg a tömegből. Hátra néztem, és a csoki Beni volt az.
- Szia cica! Nem hívtál. - mondta.
- Tudom. Ha nem vetted volna észre akkor szólok, hogy Justinnal járok. - mondtam idegesen.
- Ne idegeskedj! Szép vagy.- mondta majd a szemembe nézett.
- Hát te se vagy csúnya. - mondtam elbizonytalanodottan.
- Köszi. Ezt most bóknak veszem. - mondta. Én erre Kihuztam a kezem az ő kezéből, és elszaladtam. Justin már várt a színpadnál.
- Fel megyek. Most én jövök. Szeretlek. - mondta Justin, majd megcsókolt. Oda jött hozzám Shawn.
- Figyelj nem kell ezt csinálnod!- mondta.
- Mit? ! - mondtam gúnyosan.
- Hát nem kell eljátszanod, hogy szereted Justint.- mondta.
- Nem játszom el képzeld! Szeretem Justint. Ő szeret nem úgy mint egyesek. - mondtam neki idegesen.
- Ja egyébként hallottam, hogy jársz Camillaval. - mondtam gúnyosan.
- Örülök hogy nem kell menned fülészetre. - mondta gúnyosan Majd elment. Ahogy le jött Justin a színpadról, látta hogy kicsit sokkolódtam.
- Mi van veled Med?!- kérdezte ijedten. Elájultam.Justin szemszöge
Ahogy le jöttem a színpadról, Med nagyon sápadt volt. Nagyon megijedtem.
- Mi van veled Med?!- kérdeztem. Majd elájult. Egyből hívtam a mentősöket. Shawn is oda szaladt.
- Mi történt? !- kérdezte Shawn.
- Neked kéne tudnod! - mondtam. Majd elküldtem onnan. A Mentősök azt mondták, hogy le ment a vérnyomása.Med szemszöge
Ahogy fel ébredtem Mentősök vettek körül.
- Mi történt? - kérdeztem.
- Lement a vérnyomásod .-mondta az egyik mentős. Oda szaladt Shawn.
- Med jól vagy?! - kérdezte Shawn aggódva.
- Jól vagyok. Most pedig menj Camilla hoz. Már nagyon vár. - mondtam gúnyosan.
8 óra körül lehetett amikor vége lett a koncerteknek. Shawn és Camilla is énekeltek. Illenek egymáshoz tényleg. Lehet jobb is így. Fel szálltunk a turné buszra. Megyünk Görögországba. A buszon aludtam már 9-kor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fogadás (S.M) ( BEFEJEZETT)
RomantizmA suli legmenőbb lánya Medison Hard. A pompom csapat tagja. Szép élete van aztán a pasija megcsalja. Fogad a barátnőivel , hogy 1 hónap leforgása alatt, felszedi a suli legmenőbb srácát, akit 1 hét után dob. Aztán az ujja köré kell csavarnia a sul...