Shawn szemszöge
Fel tettem az első coveremet. Nagyon jól sikerült. Most Med jár a fejembe. Miattam erőszakolták meg. Ahogy felkeltem, lementem reggelizni. Anya haragudott rám a tegnapi miatt. Mindenkinek smiles palacsintát adott, nekem meg szomorú fejes palacsintát. Felálltam, majd a fülébe sugtam:
- I' m sorry. I love Med, but. ..- ( vagyis sajnálom. Szeretem Medet de..)
- But what?!- ( vagyis de mi?!)
- Nothing.-( vagyis semmi.)
Megyek el a haverokkal.Med szemszöge
Arra keltem fel hogy kopogtak. Uram atyám! Ez Justin Bieber! Nem annyira szeretem de akkor is nagy szám.
- Szia! Medison ügye?
- Szia Igen. Miért? !
- Csak láttam a plakátokat. Te aztán nem adod fel. Én tudom hol van. Mármint ma láttam először.
- Tényleg hol?
Majd elővette a telefonját, majd megmutatta Shawn coverét.
- Ő az akit keresel?
- Igen.Majd megöleltem.
- Köszönöm -folytattam.
- Szívesen.
- És azt nem tudod hogy hol vette fel a covert?
- Sajnos nem. Te nagyon szép vagy. Majd erősen a szemembe nézett.
- Ohh köszönöm.Nem csúnya, de én Shawnt szeretem. És egyébként is Shawn ezerszer jobban néz ki.
- Tényleg annyira szereted? !
-Hát. .. igen.
-Nem mondtad olyan meggyőzően. -majd megakart csókolni. Megcsókolt.
- Várj, várj. Én szeretem Shawnt.
- De ő nem hiszem hogy annyira szeretne mert ha szeretne akkor már rég jelentkezett volna.
- Köszönöm szépen. - majd ellöktem magamtól.
- Na jó ne haragudj! Nem úgy gondoltam. Ha Shawn normális lenne akkor nem eresztene el egy ilyen gyönyörű lányt.
- Köszönöm. Nem haragszok. - mondtam sírva.
- Ne sírj! Nem érdemes sírni miatta-megölelt.
- Egyébként utazok veled tovább. Együtt megtaláljuk. - folytatta.
- De te híres vagy, ha velem mutatkozol akkor rontodhat a hírneved. - mondtam még mindig sírva.
- Ha egy gyönyörű lánnyal látnak csak híresebb leszek.- rám kacsintott. Én csak mosolyogtam.
- Igazad lehet.- viccelődtem.
- Igen szerintem is.
- Szerintem megyek letusolni.
- Egyedül?
- Igen.
Elmentem tusolni.
- És te most itt alszol? !- kérdeztem.
- Hát... arra gondoltam hogy igen. Alszok a földön.- mondta.
- Oké. De egy sztár nem aludhat a földön. - viccelődtem. Majd mindkettőnk elnevette magát.
- Én is megyek utánad letusolni. - mondta.
- Most hogy hivjalak?- kérdeztem.
- Nem tudom. Ahogy akarsz . De inkább Justin- nak. - mondta.
- Oké akkor én megyek letusolni Justin. - mondtam.Justin Bieber szemszöge
Nagyon bejön nekem Med. Akkor is az enyém lesz. Shawn meg se érdemli. Egyébként Shawn itt lakik Torontóba de nem akartam elmondani neki. Utazgatás közbe hátha belém szeret.
Shawn szemszöge
Ma találkoztam egy rendkívül gyönyörű lánnyal. Úgy hívják, hogy Camilla Cabello. Nagyon szép. És pont jól jött hogy el felejtsem Medet. Biztos ő is tovább lépett. Viszzatérve Camillara nagyon szép. Most is itt van.
- Itt alszol?- kérdeztem, majd rá kacsintottam.
- Hát persze. - mondta kicsit ribancosan. Tudjátok mit fogunk csinálni este.Med szemszöge
Ahogy Letusoltam, bement a fürdőbe Justin, hogy letusoljon. Én addig felhívtam Cameront, hogy helyzet jelentést adjak neki.
- Szia Cam!
- Szia Med! -Hallatszott a hangján hogy örül nekem.
- Még most se találom Shawnt. Tudom hogy te tudod hol van! De nem baj akkor is megtalálom. Képzeld ki hajtott rám.
- Ki?!
- Justin Bieber!
- És most hol van?
- A fürdőbe. Itt alszik a földön.És fel ajánlotta hogy segít megkeresni Shawnt. Nekem csak haver. Shawnt szeretem. Megakart csókolni, de én mondtam hogy Shawnt szeretem. Ugye milyen aranyos?
- Mi?! JA nagyon arii.
- Na megyek jó éjt! - köszöntem el.
- Ki volt az?!- kérdezte Justin.
- Csak a haverom. - mondtam lazán.
- Oké jó éjt! - mondta majd lekapcsolta a villanyt. Azaz igazság, hogy Justin félmeztelen jött ki a fürdőből, és hát... nagyon izmos a felsőteste. Na nem baj. Lefeküdtünk aludni.Shawn szemszöge
Éppen játszottunk Camillaval, egy "játékot" amikor megcsörrent a telefonom. Felvettem. Cam volt az.
- Mindjárt jövök. - mondtam Camilla nak.
-Jó de siess! - mondta.
- Halló itt Shawn Mendes!
- Haver, képzeld el mi van.
- Mi van?! BAJ van?!
- Hát ja. Valami olyasmi.
- Mondjad már.
- Na jó ! De ne idegeskedj!
- Mondd már!
- Medről van szó.
- Akkor nem érdekel!
- De ez érdekelni fog.
- 1 perced van mert már vár Camilla.
- Ki?! Na mindegy! Ma Justin Bieber felkereste Medet, hogy látta e már a covered. És ráhajtott Medre. Meg akarta csókolni, de Med azt mondta hogy nem lehet mert nagyon szeret. Ez még nem minden. Mondtam már, hogy itt van Torontóban, nem talált ezért megy tovább. Találd ki kivel?! Justinnal. Mert Justin felajánlotta hogy segít megkeresni téged. Ja és Justin most ott alszik nála a földön.
- Ez gáz haver... Nem baj nem érdekel Med! Felőlem le is feküdhetnek. Én is azt csinálom.
- Na jó haver ne haragudj, de ha ott lennék leütnélek.
- Miért? !
- Mert elszalasztasz egy olyan lányt mint Med!
- Tudod mit?! Ha ennyire szereted átadom neked! - leraktam a telefont.
Igazából nagyon is érdekel amit mondott. Ennyire szeret. Justin Bieber hever a lábainál szó szerint és nincs semmi. Eltolta a híres énekest is miattam. Tényleg szeret. De mi lesz Camillaval? Nem hagyok félbe semmit. ;)
CITEȘTI
Fogadás (S.M) ( BEFEJEZETT)
DragosteA suli legmenőbb lánya Medison Hard. A pompom csapat tagja. Szép élete van aztán a pasija megcsalja. Fogad a barátnőivel , hogy 1 hónap leforgása alatt, felszedi a suli legmenőbb srácát, akit 1 hét után dob. Aztán az ujja köré kell csavarnia a sul...