A nyári szünet utolsó napja

1.6K 76 3
                                    

Mikor be nyitottam nem akartam hinni a szememnek. Zsófi volt az. Alatta volt Bryannek. Összetörtem.

- Hogy tehetted ezt velem? Te köcsög hímringyó! Ma mondtad hogy szeretsz! Csak ott buktál le hogy nem egyeztettél a fiúkkal. Ugyanis találkoztunk a moziba.
- Uhh a francba.
- Zsófi te voltál az egyik legjobb barátnőm. Miért?
- Ne ...Ne haragudj. Felhívott, hogy filmet néztek, és hogy át jöhetnék én is. Mikor ide értem csengettem,  és megtörtént.

Sírva rohantam ki. Teljesen Összetörtem. A hét többi napját   jégkrém,  és nutella zabálásával depizve töltöttem.  Ja és sírással. Sokszor hívott volna Bryan, de annyira nem méltattam hogy felvegyem a telefont. Vasárnap van.  Holnap suli. Ja de hét közbe sokat beszéltem Cloe-val.  Ma megyünk bevásárolni a suliba. Most már jobban vagyok.
Megérkezett Cloe.

- Szia Med! Hogy vagy?
-  Szia Cloe!  Nagyon jól.
- Tényleg?!
- Igen.
- Ennek örülök. De most menj öltözz fel.


Mentem fel a szobámban.  Felvettem a kedvenc crop toppom

  Felvettem a kedvenc crop toppom

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Egy szűkszárú leggings

Egy szűkszárú leggings

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Elindultunk.  Ott találtuk a közeli kávézóban Bryant és Zsófit.  Igazából rájuk se hederítettem.
Bryan szemszöge

Ránk se nézett csak mosolygott, ez hogy lehet? Zsófival azóta járunk.  Csodálkoztam hogy a barátnőm akart lenni ezek után. Megcsókoltam ,hátha rám néz. De semmi.

Med szemszöge

Ott voltak. De nem csináltam semmit.

- Nézd ki van ott?
- Ki?- kaptam hátra a fejem.
- Shawn Mendes.
- Ja az a lúzer?!
-Miért kire számítottál? - nézett rám. - Azért köszönjük neki, mégiscsak az osztály társunk.
- Hát jó.

Elindultunk arrafelé amerre Shawn volt. Ahogy oda értünk kibújt a könyvei mögül.

- Nicsak,  nicsak! Ki van itt? Nem csak tán az iskola ringyója?!- gúnyolódott. 
Róla tudni kell hogy ki nem állhat, de én se rajongok érte igazán.
- Szia neked is Shawn,  vagy hivjalak aktakukacnak?
- Ha azt mondom hogy ne, megtennéd?!
- Nem.- vágtam rá.
- Akkor meg se kérlek ilyenre.
- Oké Köszi.
- Hagyjátok már abba!- szólt közbe Cloe.
- Holnap találkozunk,  aktakukac! - Igen , holnap talii! - mondta gúnyosan a tali szót.

Shawn szemszöge

Nem tudom miért ilyen köcsög velem. De azt kapja tőlem amit megérdemel. Ő egy köcsög ribanc. Szerintem.
  

Med szemszöge

Délután értünk haza. Volt nálunk  10 óriási szatyor. Amikor haza értünk rendeltünk pizzát. Cloe azt mondta haza kell mennie.

- Oké Cloe Szia!

Ahogy elment kopogtak.
- Mit hagytál itt?- kiabáltam.
Kinyitottam,  és már be akartam csukni, de oda rakta a lábát. Bryan volt az.

- Csak hallgass meg!
- 1 perced van.
- Hiányzol!  Hiányoznak az esti sétáink, hiányoznak azok a tök jó szóvicceid,  hiányzik az illatod a párnámból.  Egy szóval hiányzol! - kétségbe volt esve.
Majd el olvadtam de nem mutathattam.  Megcsalt.
- Erre akkor kellet volna gondolnod mikor lefeküdtél Zsófival. Mivan nem elég jó Zsófi illata?!
- De jó csak..
Na itt telt be a pohár.
- Takarodj innen.- mondtam.
A falhoz szorított,  az ajtó még nyitva volt.
- Tudom hogy neked is hiányzok.  Ne tagadd! 
Már nyúlt be a pólómba. Már vette volna le rólam. A torkomban dobogott a szívem. Egy mély hangot hallottam.
-Veszed le róla a kezed!
- Mert mi lesz ha nem? Tán. ..- beakarta fejezni a mondatot,  de nem tudta. Krissz volt az. Az én hősöm.  Nem tudom hogy került oda de nem is érdekelt. Megmentett és kész. Bryan megijedt és elszaladt. Krissz nyakába ugrottam.
- Köszönöm- dadogtam,  sírás közbe.

- Nincs mit!- azzal becsukta az ajtót.
- Elmegyek letusolni,  érezd magad otthon! Mindjárt jön a pizza.- mondtam.
Mikor végeztem Felvettem a kedvenc sortom,  meg egy pólót.
Lementem. Krissz ott várt a meleg pizzával. Ja a szüleim most is el utaztak.
- Itt alszok nálad jó?!- mondta félénken.
- Oké. Mindjárt mehetsz le tusolni.
- Jó.
Letusolt . Én már az ágyba vártam.Aztán ágyba bújtunk.
- Nem kell félned vigyázok rád.
Majd megcsókolt. Az  izmos mellkasán aludtam el. Nem történt semmi.


Fogadás  (S.M) ( BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora