Amerikában, Az ismeretlen telefon hívás

1K 58 1
                                    

Arra ébredtem, hogy csörög a telefonom. Felvettem. Claire volt az.
- Le mondasz a pompom csapatkapitány címért a lúzer miatt? !- mondta kurvásan.
- Ő egyáltalán nem lúzer, soha nem is volt az. Csak nem ismertétek soha! És a szerelmemért járom a világot, ki a faszt érdekel ilyenkor a pompom csapatkapitány cím?! Te tudhatnád ezt a legjobban!- mondtam hangosan.
- Miért is?!- mondta Claire.
-Mert te élvezted a ceruzája munkáját! -mondtam majd leraktam. Nem sokra rá megint csörgött a telefonom. Felvettem.
- Halló itt Medison Hard!
- Hi. I'm Shawn's Mother. - mondta.( Aki nem értené azt hiszem azt jelenti ,hogy Szia Shawn anyja vagyok. ) El sikitottam magam örömömbe.
- Ha tudná mennyit kerestem őt! Hol van?- kérdeztem örömkönnyekkel küszködve.
- Láttam a plakátot Anglia szinte összes városába, plusz pár helyen Amerikában.- mondta .Csak Angolul.
- És hol vannak? !- kérdeztem.
- Hát. .- mondta de nem fejezte be. Mert egy férfi hang szólalt meg.
- Shawn? Te vagy az?!- kérdeztem most már tényleg sírva.
- Ki az anya?- kérdezte Shawn.
- Medison Hard. - mondta az anyukája.
- Shawn könyörgöm bocsáss meg nagyon nagyon nagyon szeretlek! - mondtam sírva.
- Nem bocsájtok meg! Nem mondod meg hogy hol vagyunk! - parancsolt rá Shawn az anyjára.
- Shawn ha hallod amit mondok, akkor mondj valamit a végén. Nagyon sajnálom. Nem tudom annyiszor elmondani hogy nagyon amennyire Szeretlek. Mert nagyon szeretlek. Ha nem mondod meg hol vagy nem baj nem akadály! Megtalállak! A szerelemnek nem tudsz olyan akadályt állítani amit ne tudna leküzdeni . Szeretlek , és nem megyek addig haza amíg meg nem talállak. Ja és csak hogy tudd már 2 fiú is rám tapadt. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nekem csak te kellesz. Mert még egyszer mondom, hogy SZERETLEK! - mondtam zokogva. Majd lerakták a telefont.

Shawn szemszöge

Úgy se fog megtalálni. Nem bírná ki egy kis ideig se hogy ne legyen együtt férfival. Láttam a plakátot. Nagyon jól nézek ki azon is.
- Nagyon szigorú vagy vele! Nem látod hogy mennyire szeret?! Eldobta az életét miattad Shawn! - mondta anya.
- Megbántott! - mondtam.
- Te is megbántottad már sokszor! Soroljam? Csak egyet mondok, lefeküdtél az ellenségével. - mondta majd be ment a konyhába.
Lehet hogy igaza van. Szeretem de nem mutathatom ki.

Med szemszöge

Ahogy lerakták a telefont csak zokogtam, zokogtam , és zokogtam. Felakartam adni amikor eszembe jutott a dal amit felvettem. Amit Shawn énekel. Meg hallgattam vagy 30- szor. Nagyon szeretem nem adom fel. Megyek különböző városokba , hogy plakátoljak. Esküszöm már nem tudtam hol vagyok annyi helyen voltam. Most se tudom, hogy hol vagyok. Bementem egy kis üzletbe ahol azt mondták ,hogy Kanadában vagyok. Azon belül pedig Torontóban. Kértem egy kávét. A fiú aki tök helyes volt , de nem annyira mint Shawn, rá írta a számát a kávémra.
- Hívj fel ha unatkozol!- mondta a srác.
- Nem foglak hidd el!-mondtam neki. Majd elmentem ,szóval Torontóban vagyok. Hogy kerültem ide?! Nem tudom , DE itt is plakátolok. Minden egyes helyre raktam plakátot. Egyszer csak érzem hogy valaki megfogja a derekam. Már be esteledett. Egy fiú volt, én erre hátrafordultam, és jól pofán vágtam , elakartam szaladni, de lefogott.
- Jaj de kis vadóc vagy! Ez tetszik. - mondta. Talpig feketében volt. Nagyon féltem.
- Kérlek hadj békén. - mondtam . Majd bele nyúlt a zsebébe, és elővett egy pisztolyt.
- Jobb Ha azt teszed amit mondok.- mondta majd a fejemhez fogta a pisztolyt. Be lökött egy kocsiba. Sírtam. Egyszer csak megálltunk. Egy szép nagy háznál.
- Szállj ki! - mondta.
Kiszálltam. A pisztoly még mindig a fejemnél volt. Majd egy jó nagyot rá vágott a fenekemre. Nem mertem ellenkezni. Féltem, hogy le lő. Bevitt egy szobába. Bele lökött az ágyba, majd levette a pólóját. Hát. .. izmos volt a hasa. Egy időre elment majd anyaszült meztelen bejött, majd megtörtént. Ahogy ki elégült elengedett. Futottam. Nem aludtam semmit se mert nem volt hol aludnom. Ezért jártam Kanadát. 24 óra alatt annyi helyen voltam amennyi helyen csak tudtam lenni. Minden tele van SHawn plakátjával. Végül egy két napra úgy döntöttem ,hogy letelepszek Torontóba. Azon az egy két napon végig jártam Torontot. Nem találtam semmit. Az első napon. Béreltem ki egy hotelszobát. Annyira fáradt vagyok. Elmentem zuhanyozni ,majd lefeküdtem aludni. Megint csörgött a telefonom. Cam volt az.
- Szia Med! Cam vagyok átszaladok hozzád beszélnünk kell. - mondta.
- Felőlem gyere. De nem tudom mikor jön a kövi gép ide.- mondtam.
- Miért hol vagy? - kérdezte.
- Torontóban. - mondtam.
- Torontóban? ! Ott van ...- nem fejezte be.
- Ki van itt?! Shawn?! Cam mondd meg. - mondtam.
- Nem az unoka tesóm.- mondta. Biztos igazat mondott.
- Jó éjt! - mondtam.
- Neked is! Várj el kell mondanom valamit. Tudod hogy keresem Shawnt. Itt Torontóban is végig jártam mindent, és megerőszakoltak. Fegyvert tartott a fejemhez. Pofon vágtam , de azt mondta, hogy jobb ha azt teszem amit mondd. - mondtam neki sírva. Majd leraktam. Lefeküdtem aludni.

Cameron szemszöge

Elkell mondanom Shawnnak.
- Szia haver ! Cam vagyok.
- Szia mi újság?- mondta.
- Most beszéltem Meddel. Képzeld megerőszakolták, és fegyvert fogtak a fejéhez. Ja és ott van Torontóban. Nem adja fel.- mondtam neki.
- Mi?! Itt van Torontóban? ! MIT CSINÁLTAK VELE?! Azt hittem, hogy csak blöfföl, hogy keres. Azt hittem otthon ül. - mondta sokkolva.
- Na Szia jó éjt!
- Szia neked is.

Shawn szemszöge

Úristen. Tényleg szeret. Nem hittem neki. Most iratkoztam fel a vine- ra. Mindjárt felteszem életem első cover- ét. Ahogy végeztem a vine-al, lefekszek aludni.

Fogadás  (S.M) ( BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang