Jason Derulo izmos, csoki barna mellkasán ébredtem.
- Jó reggelt! - mondta majd megcsókolt.
- Mi történt? - kérdeztem.
- Hát mire következtetsz, ha nincs rajtad semmi?- kérdezte.
- Uram isten! Bocsánat, sajnálom. - mondtam.
- Hogy tehettem ezt Shawnnal?!- mondtam.
- Nem a te hibád, hogy ilyen ellenállhatatlan vagyok.- próbált megnevettetni.
- Most mennem kell. Az életem nem ér semmit... Empire State Building. - mondtam kiabálva.
- Mennem kell. - folytattam.
Ahogy ki léptem az ajtón vettem repülő jegyet Londonba, az Empire State Building- hez. Végzek magammal. Nincs lényege az életemnek. A repülőn egész végig Shawn coverét hallgattam, és azt amit azon az estén felvettem. Ezzel csak biztattam magam. Anya meghalt, a szerelmem utál. Nincs senkim. Csak apa, aki igazából nincs is. Justin, és Cam a haverjaim. Ők vannak nekem csak. Felhívtam Cameront.
- Szia Cam! - mondtam.
- Szia Med!- mondta.
- Mizu Cam?- mondtam.
- Semmi. Mi van veled Med?- kérdezte.
- Semmi. Mi lenne?- kérdeztem.
- Med. Ismerlek mi van?- kérdezte.
- Tegnap megtudtam ,hogy Shawn hol lakik. Miért nem mondtad ,hogy itt van Torontóban? Tudom ,hogy tudtad. - mondtam.
- Az orromra kötötte, hogy ne mondjam el. - mondta.
- Nagyon köszönöm. Képzeld kiderült hogy van csaja, ja és hogy anya egy hete meghalt. - mondtam gúnyosan, majd leraktam.
Ez nagyon jól indul. A halálom előtt EGY a kis veszekedés. Aztán felhívtam Justint.- Szia Justin! MED VAGYOK! - mondtam.
- Hol vagy? Legutóbb Deruloval láttalak. - mondta.
- Nem ott vagyok. Nagyon jó haver vagy. Nem hiszem, hogy találkozni fogunk még. - mondtam.
- Ezt hogy érted? - kérdezte Justin.
- Sehogy Szia. - mondtam.
1 óra múlva érek Londonba.Shawn szemszöge
Nagyon rosszul ébredtem. Olyan vagyok mint egy mosott szar. A tegnapi veszekedés nagyon durva volt. Szegény Med. Miattam van minden. Meg kell vigasztalnom . Meg van Justin száma. Ő biztos tud valamit.
- Szia Justin! Hol van Med? - kérdeztem.
- Legutóbb Deruloval láttam. Most hívott fel Med. Nagyon zaklatott volt. Azt mondta jó haver vagyok, de nem hiszi hogy látni fogjuk még valaha. - mondta.
- Megvan Derulo száma? - kérdeztem.
- Persze. 06205678934( ez a szám igazából nem létezik)- mondta.
- Köszi. - mondtam majd leraktam a telefont.
Aztán felhívtam Derulot.- Szia Shawn Mendes vagyok. - mondtam.
- Szia Jason Derulo! - mondta.
- Medet keresem. Ott van nálad? - kérdeztem.
- Itt volt. De már nincs. Nagyon zaklatott volt. Valami olyasmit mondott hogy nem ér semmit az élete. Ja meg hirtelen felkiáltott hogy Empire State Building. Ennyit tudok. - mondta.
- Kösz haver! Csá! - mondtam. Majd leraktam a telefont.Tuti hogy Londonba megy. Azonnal indulok a magán gépemmel. Csak vicc volt. Nekem még nincs magán gépem. Gyorsan lefizettem egy helikopteres embert, hogy vigyen Londonba amilyen gyorsan csak tud. 30 perc alatt ott voltam Londonban. Gyorsan futottam az Empire State Building hez. Amint oda értem felnéztem, és egy árnyékot láttam a tetején. Az biztos Med. A nyolcadikon megállok egy kicsit,mert a lift nem jó és gyalog kell mennem 25 emeletet.
Med szemszöge
Ott álltam az Empire State Building tetején. Lepergett előttem az életem. Megteszem. Dőlni készültem lefele, amikor eszembe jutott Shawn. A fülesemet felraktam a fejemre. Shawn coverét hallgattam. Ha meghalok úgy halok meg ahogy akarok. Leugrottam. Csak zuhantam, zuhantam, és zuhantam. Egyre nagyobb világosságot láttam. Láttam közeledni a fényt. De egy erős kéz nyúlt ki a nyolcadik emeleti ablakon. Shawn volt az. A nap bele sütött a mogyoró barna szemeibe.
- Pont ilyennek képzeltem a mennyországot. - mondtam.
- Itt akartál hagyni?! Szeretlek Med! Ne haragudj, hogy nem voltam ott amikor szükséged lett volna rám! - mondta majd megcsókolt. Végre a szerelmemmel vagyok. Akkor nem érdekelt senki és semmi. Ott voltunk Shawnnal. Csókolóztunk. Levegő hiány miatt leváltam Shawn szájáról.
- És mi lesz Camillaval? - kérdeztem.
- Nem tudom de téged Szeretlek. - mondta.
- Szerintem maradjunk itt ma. Vegyünk ki egy hotelszobát, és "társasozzunk".- folytatta.
- Benne vagyok. - mondtam.
Vettünk ki egy hotelszobát. Felmentünk, és először filmet néztünk, aztán csináltam neki muffint. Majd letusoltunk külön- külön. Be esteledett. Ki ültünk az erkélyre és Néztük a naplementét. Rádőltem Shawn vállára. Szótlanul csak néztünk ki a fejünkből. Majd Shawn behúzott a szobába, és Lefeküdtünk. Végre életem szerelmével is lefeküdhettem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fogadás (S.M) ( BEFEJEZETT)
RomanceA suli legmenőbb lánya Medison Hard. A pompom csapat tagja. Szép élete van aztán a pasija megcsalja. Fogad a barátnőivel , hogy 1 hónap leforgása alatt, felszedi a suli legmenőbb srácát, akit 1 hét után dob. Aztán az ujja köré kell csavarnia a sul...