Új ház, új élet

717 42 1
                                    

Az ébresztő gonosz hangjára ébredtem. Megtaláltam Shawn egyik pólója .Nálam maradt régebbről. Elviszem neki. Tudom nagyjából hogy hol laknak. Bevallom neki hogy szeretem. Mármint Shawnnak. Felöltöztem, ezt vettem fel, mert Shawn szereti a kockás inget.

Elindultam

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Elindultam. Vittem magammal a bőröndömet, mivel reggel 7-kor indul a repülő gép. Most 6 óra van. Biztos nincsenek még fent.
Oda értem. Bekopogtam. Semmi válasz nem volt. Csengettem. Semmi. Felhívtam Shawnt, hogy halljam hogy itthon van e. Hallottam a telefonja csengő hangját. Aztán láttam egy telefont ki repülni az ablakon. A fejem közelébe esett volna, de reflexből el kaptam. Shawn telója volt. Nem néztem bele. Csak tovább csengettem, kopogtam mint egy vadállat. Jake nyitott ajtót, én pofon vágtam.
- Jaj Jake! Bocsánat majdnem el csábítottalak. Tennem kellett valamit .- mondtam gúnyosan.
- Neked is jó reggelt! Jól nézel ki! - mondta.
- Jaj Jake! Te most el akarsz csábítani? !- mondtam gúnyosan Camilla hangját utánozva.
- Kit keresel? - kérdezte.
- Nem tudom. Egy fiút akit el csábíthatok. - folytattam a gúnyolódást.
- Komolyan. Kit keresel ?- kérdezte már egy kicsit hangosabban.
- Shawnt.- mondtam.
- Minek? !- kérdezte.
- Beszélni szeretnék vele. - mondtam.
- Most még alszik. - hazudott, hisz magától nem repkednek a telefonok.
-Akkor is bemegyek. - mondtam. Majd arrébb lőktem az útból. Egy csomó fél meztelen fiút láttam mögötte , akik nézték hogy mi fog történni. Kicsit zavarba hoztak. Jake megint elém állt.
- Nem mehetsz be!- kiabálta.
- Ne merj kiabálni! - kiabáltam én is.
- Miért? Mi lesz? El csábítasz? - mondta gúnyosan.
- Nekem nem kellenél akkor se ha te lennél az utolsó fiú a világon.- mondtam, majd arrébb lőktem.
- Nem biztos hogy jó ötlet felmenni! - mondta egy fiú.
- Azt se tudom ki vagy. Haladjunk már mert mindjárt megy a gépem. Engedjetek. - mondtam de nem mozdultak előlem.
- Had lássa az igazságot! - mondta Cameron a fiúk előtt, majd oda jött és megölelt. - Nem akarsz te oda felmenni. - suttogta a fülembe.
- Ki van fent?- kérdeztem. Akkor esett le hogy csak fedezik. NEM válaszoltak.
- Még egyszer megkérdezem. Ki van fent? - kérdeztem hangosan.
- Nem tudjuk. Egy lány. - mondta Nash.
- Reméltem, hogy nem fiú. - mondtam gúnyosan. Majd felszaladtam a lépcsőn. Egy szőke hajtincset láttam a takaró alól Ki lógni. A kórházból az a lány, Enci. Shawn alatt volt. Mikor megláttak, felültek.
- Bocsánat , én nem akartam. - magyarázkodott Enci.
- Semmi baj. Ismerem Shawnt.- mondtam meg értően. Nem haragszok rá. Tudom ,hogy amit Shawn akar azt megszerzi.
- Ja Shawn. Ma jó idő lesz. - mondtam.
- Miért? - kérdezte hülye de cuki fejjel.
- Alacsonyan repülnek a telefonok. - mondtam. Majd odasétáltam, és simán át adtam a telefonját és a pólóját. Nem mutattam ki a fájdalmamat. Senkire nem néztem rá, le hajtott fejjel ki bicegtem a házból. Az ajtóig ki bírtam sírás nélkül. Ahogy ki mentem, becsuktam magam után az ajtót, és elkezdtem bőgni. Tuti hogy hallották. Nem baj. Elmentem a reptérre, és fel szálltam a gépre. Sírtam a gépen is. Mellém ült egy tök helyes srác.
- Szia Pedro vagyok. - mondta.
- Szia te ilyen spanyol féle vagy?- kérdeztem.
- Mondhatjuk- nevetett. Lehet hogy ő lesz az aki el tereli a figyelmemet. 2 óra múlva meg érkeztünk. Egész úton beszélgettünk. Mikor meg érkeztem Hawaiira, elakadt a szavam. Olyan gyönyörű mint a filmekben.
- Akkor remélem még látjuk egymást. - mondta Pedro.
- Én is.- mondtam.- Ja ha tenni is akarunk ezért akkor itt a számom. - folytattam. Majd megöleltem. És elindultam a házamba. A GPS-t követve egy kék házhoz értem. Na tessék még a házam is Shawnra emlékeztet. Shawn kedvenc színe a kék. Olyan házat vettem ami be volt bútorozva. Így csak a ruháim kellett kipakolnom. Mikor végeztem, lementem az alsó részre, és lehuppantam a kanapéra. Bekapcsoltam a zene tvt. Pont Shawn száma ment. Az "I know what you did Last summer". Amit Camillaval énekel. Majdnem el sírtam magam, amikor kopogtak.
- Megyek. - kiabáltam.
- Ohh Szia. Te itt laksz?- kérdezte Enci. Igen Enci itt lakik a barátjával. És a barátja is itt állt az ajtóban.
- Igen . Ma költöztem. - mondtam. Látta a meglepettséget az arcomon.
- Hoztam muffint. Kék vaj krémmel a tetején. - mondta.
- Ööö Köszönöm. - mondtam.
- Sziaaa! - mondta csoki Beni.
- Te is itt laksz?!- kérdeztem.
- Igen csak a jobb oldaladon. - mondta majd megakart ölelni.
Hagytam. Végül is felejteni jöttem.
- Gyertek be. - mondtam.
- Nem köszönjük. Csak üdvözölni jöttünk. - tiltakozott, Enci.
- Én viszont maradok. Ha lehet. -mondta a csoki Beni.
- Gyere. - mondtam.
- Köszönöm szépen a sütit. Sziasztok.- mondtam majd megöleltem mindkettőt. Mármint Enci t, és a barátját.
- Akkor filmet nézünk vagy mi lesz? - kérdezte Beni.
- Már elég késő van. Nyugodtan itt aludhatsz! - mondtam.
- Hol?!- kérdezte.
- Te fekszel a kanapén. - mondtam.
- Jó éjt! - mondtam.
- Jó éjt! - mondta ő is.
Nem fürödtem mert fáradt voltam. Hamar elaludtam.

Fogadás  (S.M) ( BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora