A Nap aprócska sugarai csiklandozták az arcom.Szép lassan kinyitottam a szemem. Shawn arcának látványa tárult elém. Már nagyon régóta várok erre a pillanatra. Hogy milyen pillanatra?! Arra hogy Shawn mellett ébredjek, és hogy a magaménak tudhatom őt. Őt bámultam amikor hirtelen a számra tapadt.
- Jó reggelt!- mormogta a rekedtes hangján, ami reggel még rekedtesebb.
- Neked is! Hogy aludtál?!
- Fekve. Hacsak nem vagyok alva járó, mert akkor járva. - elsütötte a legjobb poénját. Tudom nem olyan jó poén, de rég nem hallottam poénkodni, szóval nevettem a viccén. Még egy kicsit feküdtünk, aztán lementünk reggelizni. Nem volt senki a konyhában. Elő vettem egy nagy üveg Nutellát, meg egy kanalat. Le akartam csavarni a Nutella tetejét, de nem sikerült. Shawn ki akarta venni a kezemből, hogy majd ő lecsavarja, de nem engedtem neki.
- Úgyse bírod ki bontani, cica! Add ide majd én segítek!
- Nem. Magamtól is menni fog.- elkezdtem erőlködni.
- Vigyázz! Ki ne pottyanjon valami!- viccelődött, próbáltam komoly maradni, de nem sikerült, mert tudtam, hogy mások a véccén( direkt írtam így, belsős poén. Szerk.) erőlködnek, úgy mint én az édesség felbontásán, szóval elröhögtem magam.
- Fogadjunk, hogy nem bírod ki bontani?
- Van egy ötletem. Ha sikerül kibontani, nem kapsz belőle, de ha nem akkor én nem kapok belőle. Áll az alku?!
- ÁLL.
- Shawn!-ordítottam rá. Azt hittem másra gondol.
- Most mivan?! Jaaaa..... te másra gondoltál. Te kis perverz!- én tényleg rosszra gondoltam, ezért elvörösödtem.Nem hagyom hogy megint le égessen, ezért....odamentem a konyha pulthoz, elővettem a nagy kést, ami a horror filmekben szokott lenni, felemeltem Shawn felé, és......belevágtam....a.....Nutellába, mert köztudott hogy, ha az oxigént ki eresztjük belőle, akkor könnyebben ki lehet bontani.
- Naaaaa. Ki nem tudja kinyitni, Shawn Peter Raul Mendes?!- nevettem, neki meg le esett az álla, szó szerint. Én kihasználva ezt, bele nyomtam a szájába egy nagy kanál Nutellát.
-De azt mondtad nem kapok.-motyogta teli szájjal.
-Meggondoltam magam.
Ettük a Nutellát, és miközbe rá néztem csak egy járt a fejembe. Hogy vajon tényleg szeret engem?!
Egy hónap múlva
Egy hónapja tettem fel magamnak egy kérdést. Hogy vajon szeret- e engem. Erre a kérdésre tegnap kaptam rendes választ, amikor megkérte a kezem. Sokszor mondta hogy szeret, de tegnap be is bizonyította. Egy hónap múlva lesz az esküvő. Most egyenlőre Shawn anyukájáéknál lakunk. De nem sokat vagyunk itthon, mert sokat megyünk turnékra, koncertekre, és én mindig vele megyek. Hogy a többiekkel mi lett?! Enci vagyis Sierra, összejött Brendon Rowlanddal, Camilla összejött Márkkal, A két Beniről kiderült hogy összeillenek, kicsit...na jó....nagyon undorító, de összejöttek, Justin összejött Cloe-val, egy koncerten találkoztak, Chrisről, és Bryanről kiderült hogy mégsem melegek, mindkettőnek van barátnője, Jason Derulo összejött egy mexikói csajjal, Cameron egy rajongójával van együtt, Nash szingli, Jack is, lett egy New Magcon, abba sok új van , köztük Jacob Sartorius, róla semmit se tudok. Szóval a legtöbb ismerősőm megtalálta a másik felét . Még én is.
Sziasztok! Bocsánat hogy ilyen rövid lett az Epilógus. Köszönöm azoknak akik olvasták/ olvassák. A következő könyvem címe lesz: Életre-halálra. Majd még ki írom, hogy mikortól lesz elérhető.
CZYTASZ
Fogadás (S.M) ( BEFEJEZETT)
RomansA suli legmenőbb lánya Medison Hard. A pompom csapat tagja. Szép élete van aztán a pasija megcsalja. Fogad a barátnőivel , hogy 1 hónap leforgása alatt, felszedi a suli legmenőbb srácát, akit 1 hét után dob. Aztán az ujja köré kell csavarnia a sul...