Bryan szemszöge
- Hol vagyok? !-kérdeztem.
Egy kocsihoz voltam Ki kötve. Mesztelen. Ez hogy történt legutóbb arra emlékszem ,hogy egy serpenyőt láttam közeledni. Uram atyám Med volt az. Nem tudok Ki szabadulni. Pedig ki kell szabadulnom.Shawn szemszöge
Ma átjön Cameron . Igaz ,hogy Torontó-ból jön. De ide is költözik. Cam a legjobb haverom. A mi sulinkba fog járni. Már várom. Én fogok kimenni elé a reptérre. Pár óra és jön.
Krissz szemszöge
Ahogy felkeltem kihámoztam magam Med karjaiból. Oda mentem Bryanhez aki még mindig ki volt kötve.
- Csá haver! Mizu? Segítenél? - mondta Bryan.
- Csá te köcsög! Mit csináltál tegnap Meddel ?
- Jaj haver! Ne haragudj rám!
- Nem haragszok! Gyere leszedlek.
Leszedtem a kocsiról.
- Haver beszélnünk kell.- mondtam.
- Beszélhetünk, de előtte, adj már ruhát.- mondta.
- Oké. Gyere be.
Ahogy adtam neki ruhát le ültünk beszélgetni.
- Szóval tudod... Medről lenne szó.
- Igen.- mondta.
- Med tegnap rosszul lett. Azt mondta sokat evett. De tudom hogy nem . Tegnap vacsorára megevett 2 pizzát, de bort nem ivott. Nem játszadoztunk. Azt mondta majd talán később. Ebből te mire következtetsz?
- Nem tudom. - mondta értetlenül.
- Terhes! Ráadásul tuti hogy tőled! -kiabáltam.
- Mi?! Hát kitettem magamért az ágyban! - mondta perverzen.
- Menjünk el Medhez!Med szemszöge
Ahogy felkeltem már nem volt mellettem Krissz. Felöltöztem. Felvettem ezt.
Épp hogy felöltöztem kopogtak. Bryan és Krissz volt az.
- Mit akarsz Bryan?
- Beszélnünk kell!-mondta Krissz.
- Ehhez nem kell Bryan! -mondtam.
- De ő is kell. - mondta Krissz.
- Neked lehet hogy kell, de nekem nem.- mondtam.
- Engedj be.- mondta Bryan.
- Oké gyertek.- megadtam magam.- Mindjárt jövök.
Elmentem a konyhába a serpenyőért. Mikor Bryan meglátta ,hogy nálam van ,arrébb ült. Krissz meg elkezdett röhögni.
- Mondjátok már mi van?!-mondtam türelmetlenül. Krissz rátette a kezét a combomra.
- Babám, tudok róla.
És rátette a kezét a hasamra.
- Mi?!-mondtam. Mintha nem tudtam volna ,hogy miről van szó, pedig nagyon is tudtam, hogy miről beszél. De honnan tudja?
- Honnan tudod?- kérdeztem.
- Onnan, hogy van szemem.-mondta Krissz.
- Kitől van?- kérdezte Bryan.
- Hát... tőled- suttogtam.
- Kitől?!- mondta Krissz.
- Bryan-től. - kiabáltam idegesen.
- Mi?!- mondta Bryan.
- Igen tőled van. Bryantől van. Elég jó volt veled meg minden de az az igazság ,hogy még Szeretem Bryant. Megcsalt, meg minden de akkor is. Sajnálom. Nem tehetek róla Krissz. Szeretlek mindkettőtöket. Nem tudok választani.
- Meg tartod? - kérdezte Bryan aggódva.
- Ne aggódj, nem tartom meg!- mondtam gúnyosan.
- Mikor mész vetetni?
- Holnap, suli után.
- Menjek veled?!- mondta Krissz.
- Te minek mennél vele?- kiabálta Bryan.
- Egyikőtök se jön velem! És most mindketten takarodjatok. - mondtam.
Elmentem sétálni. Véletlen Shawn háza felé vettem az irányt. Megint hallottam azt a dalt amikor legutóbb itt voltam.
Shawn énekelte. Mikor bekukucskáltam az ablakon, egy gyönyörű lányt láttam, azt amelyik a múltkor vele volt. Már megint elkezdtem sírni. Mi van velem?! Aztán ahogy hátrafordultam elestem. Meghallotta ezt Shawn és Ki rohant a házból. De próbáltam magam kivonszolni a járdára, hogy azt higyje hogy elestem egy gödörbe.
- Uram atyám Med! - mondta aggódva.
Aztán felkapott , és a karjaiban vitt be a házba. Még sose voltam ilyen közel hozzá. A gyönyörű mogyoró barna szeme csak úgy csillogott.
- De szép szemed van.- csúszott ki a számon.
- Köszönöm. - mondta Shawn. Majd elpirosodott, ő is meg én is.
Lerakott a kanapéra, nem közeledett csak ült, és nézte a bokám.
- Na jó! Mindjárt jövök. - mondta Shawn.
- Oké! - mondtam.
Egy fél óra múlva visszajött, egy zacskó jeget hozott meg meleg kakaót.
- Hogy történt? - kérdezte Shawn. Majd rá rakta a jeget a lábamra. - - Hát tudod. Úgy gondoltam sétálok egy kicsit. És elestem.- mondtam neki.
- Shawn úgy otthagytál engem...- szólalt meg egy női hang. Biztos Shawn barátnője. Shawn rám nézett, látta hogy pirosodok.
- Ne haragudj! Csak meghallottam egy lányt sikitani az utcán.
- Hát köszi, hogy még azt se mered bevállalni a barátnőd előtt, hogy az osztálytársad vagyok, ráadásul a padtársad is vagyok. Vagy azt se tudtad ,hogy ez "a lány az utcán "Medison?- mondtam. Erre ő elröhögte magát. Én erre csak vörösebb lettem. Majd megfogtam magam és megpróbáltam felállni. Ő ezután utánam jött felemelt, és a karjaiban fekve visszarakott a kanapéra.
- Ne idegeskedj! Ő csak az unoka tesóm! - mondta miközben röhögött.
- Nem idegeskedtem csak rosszul esett. - mondtam szégyenkezve.
- Semmi baj.- mondta a csaj.
Olyan cinkesen éreztem magam.
- Beszélni szeretnék veled négyszemközt. - mondtam. Elmondom neki, utána megkérdezem a véleményét. Miért mondom el?! Nem tudom .- gondoltam magamba.
- Oké- mondta Shawn, majd rá nézett az unoka húgára.
A csaj vette a lapot, és elment.
- Mondhatod! -mondta Shawn kedvesen.
- Rendben. Szóval tudod, hogy együtt voltam Bryannal.
- Tudom hogy terhes vagy! SZERINTED miért kakaót hoztam inni neked? ! - mondta.
- Honnan tudod? - kérdeztem.
- Hát tudod ... Ne haragudj, de ki vagy kerekedve, és nagyon hamar felkapod a vizet. Bryantől van ugye? - szomorodott el.
- Igen. Holnap suli után vetetem el.
- Elveteted?!- mondta.
- Hát ja. Mit kéne csinálnom? ! Hagyjam abba a sulit?!- mondtam.
- Nem ezt mondom! DE TE TUDOD!- mondta Shawn. Majd rám nevetett. Én meg pirultam. Nem szerethetek bele.
- Nekem most mennem kell. Kezdek éhes lenni. - mondtam.
- Ne maradj!- kiabált utánam. - Vagyis akarom mondani maradhatnál ebédre. Rendelünk pizzát. - mondta kedvesen.
- Rendben.
Leadtuk a rendelést. Kopogtak nem sokra rá.
- Ez az! Megjött a PIZZA!- kiabáltam Shawnnak.
- Nyitom.- szólt Shawn.
Csak azt láttam ,hogy megölel valakit.
- Haver, azt mondtad 1-2 óra múlva jössz csak.
- Ja 4 órája mondtam ezt, telefonba.
- Uhh bocsi haver!
- Semmibaj, de kié ez a női csizma. Nem csak tán vendéged van?!
- De. De csak barát. -mondta Shawn. Mikor ezt meghallottam megszakadt a szívem.
Amikor bejöttek a nappaliba, elakadt a szavam. Hogy miért? ! Mert a fiú olyan helyes volt. Hogy majd be pisiltem.
- Uhh nem is mondtad ,hogy ilyen szép vendéged van. - mondta az idegen.
- Bocsánat. Milyen bunkó vagyok. Be se mutatkoztam. Cameron Dallas vagyok. Shawn legjobb haverja.
- Szia Med vagyok. Medison Hard.- mondtam szégyenlősen.
- Szép a neve ,mint a gazdája!- mondta Cameron.
- Hol a mosdó?-kérdeztem.
- Az emeleten- mondta Shawn.
- Oké köszi.- mondtam. De ahogy elindultam a lépcsőn, megszédültem, és leestem, vagyis leestem volna ha Cameron nem kap el.
- Köszönöm- mondtam.Shawn szemszöge
Mi van Cammel?! Csak úgy ráhajtott Medre!
- Haver van köztetek valami? - mondta Cameron.
- Nincs tiéd a pálya.- mondtam neki. Ezt nem kellett volna mondanom!Med szemszöge
Ahogy jöttem le a lépcsőn véletlenül meghallottam amit Shawn mondott. Hát nagyon szarul esett mondhatom. De most már biztos ,hogy nem szeret. Oda jött Cam hozzám a lépcsőről lefele úton. Majd a fülembe súgta.
- Fájt mikor pofára estél az égből ,mert angyalian Szép vagy.- mondta.
- Nem emlékszem, lehet! És neked nem volt nehéz feljönni a pokolból, mert pokolian jól nézel ki.-mondtam huncutul. Lehet hogy egy kicsit bunkón fogalmazott ,de szerintem cuki.
- Jössz enni angyalkám?! Megjött a pizza. -mondta Cam sármosan. Elolvadok mikor rám néz.
- Jövök. - mondtam s rá kacsintottam .
Ő ezt egy Grrrrr- rel viszonozta. Ahogy ettük a pizzát Cam egyre közelebb jött. Nem bántam. Shawn meg bamba fejjel nézett minket. Mikor megettük a pizzát, Cam megszólalt.
- Gyerekek nézhetnénk valami filmet. Este még haza kísérlek Med! - mondta.
- Oké. Mit nézzünk? - mondtam Shawnra nézve.
- Nem tudom- mondta .
- Na jó nézzünk horrort, hátha valaki az ölembe ugrik. - mondta Cam, majd rám kacsintott.
- Oké, de nem vagyok ám olyan félős. - viccelődött Shawn.
Mindnyájan elkezdtünk röhögni.
Ahogy vége lett a filmnek, Cam haza kísért.
- Köszönöm, hogy haza kísértél, hogy megmentettél. ..- mondtam de bele vágott a szavamba, vagyis bele csókolt a szavamba. Szóval megcsókolt.
- Kicsit sokat beszélsz! -mondta, majd újra megcsókolt.
- Bocsánat jó éjt! - mondtam majd újra megcsókolt.
- Neked is Szia! Remélem még találkozunk. - mondta majd rám kacsintott.
YOU ARE READING
Fogadás (S.M) ( BEFEJEZETT)
RomanceA suli legmenőbb lánya Medison Hard. A pompom csapat tagja. Szép élete van aztán a pasija megcsalja. Fogad a barátnőivel , hogy 1 hónap leforgása alatt, felszedi a suli legmenőbb srácát, akit 1 hét után dob. Aztán az ujja köré kell csavarnia a sul...