Reggel másnapos fejjel ébredtem. Cameron mellett. Úgy emlékszem egyedül feküdtem le. Na mindegy. Ki másztam Cameron karjai közül, mert ölelt. Mentem le a konyhába kávét főzni, de ahogy leértem furcsa dolgot láttam. Shawn feküdt a kanapén. Nagyon nagy kupi volt. Gondolkodtam ,hogy mik történtek tegnap. Eszembe jutott a szó fosásom. Át akartam szaladni a szomszédba Encihez, de vissza fordultam, mert még nem ittam meg a kávémat. A fiúknak is főztem. Próbáltam nagyon halk lenni ,hogy senkit se ébresszek fel. Megittam a kávémat, aztán kimentem az ajtón. Át mentem a szomszédba. Kopogtam.
- Szia Enci. Hogy vagy ma reggel?- próbáltam el terelni a témát.
- Mit akarsz? !
- Bocsánatot szeretnék kérni, hogy ki fecsegtem a titkod. Sajnálom, de részegen nem vagyok önmagam.
- Figyelj Med! Igazából nem haragszok. Rá kellett jönnöm, hogy nem Benit szeretem, hanem Shawnt. Ma beszélni is szeretnék vele. Egyébként Beninek el kellett mennie a monológod előtt.
- Ja így akarsz visszavágni.
- Nem. Nem akarok visszavágni semmiért. Sőt hálával tartozom, mert rá ébresztettél az érzéseimre.
- Értem akkor nincs harag ugye?
- Nincs.
- Az jó mert Shawn se ér annyit hogy elveszítsem a legjobb barátnőm.
- Igen.A beszélgetésünk után haza akartam sétálni a szomszédba, amikor valaki elkapta a kezem hátulról. Kiss Beni volt az. Egy percig szó nélkül álltunk, és egymás szemébe bambultunk. Aztán ki húztam a kezem az ő kezéből, és oda szaladtam a házamhoz. Gyorsan beszaladtam, majd be zártam az ajtót magam után.
- Jó reggelt! - jött le a lépcsőn Cameron.
- Jó reggelt neked is.
- Milyen volt a szülinapod? Tetszett?!- kérdezte Cam.
- Igen nagyon köszönöm. Gyere főztem neked kávét.
- Te egy angyal vagy!
- Tudom.Majd szótlanul itta a kávéját. Shawn is felkelt.
- Jó reggelt! - mondta Shawn.
- Haver nagy buli volt tegnap.Cameron oda ment Shawnhoz és lepacsizott vele. Lemaradtam valamiről? Nem érdekel. Az a lényeg hogy Shawn el menjen végre.
- Shawn hogy hogy itt aludtál?!
- Nem tudtam hazamenni. Tudod én Torontóban élek. - gúnyolódott.
- Aha értem. Valaki majd beszélni szeretne veled.
- Ki?! Remélem, hogy te. Mert én szeretnék veled beszélni.
- Hát akkor én most felmegyek. - ahogy Cameron ki mondta ezt a mondatot már ment is fel .
- Mondjad! - sürgettem.
- Oké, oké mondom már. Mi igaz abból hogy lehet hogy a tesóm vagy?
- Semmi. Vagyis nem tudom. Egy csávó felhívott, hogy engem adoptáltak, és hogy az igazi családom Torontóban él. Ennyit tudok.
- Értem. Képzeld kiderült hogy Cameronnak van tesója. - próbálta terelni a témát.
- Ki?!
- Állítólag a szomszéd kis csaj.
- Ki? Enci?- nagyon meglepődtem.
- Igen. De az igazi neve Sierra Dallas.
- Nem kéne neki szólni?!
- Nem . Vagyis nekünk nem. Majd ma fel hívják" Encit" az igazi szülei.Felakartam szaladni a szobámba, benyitottam. Nem kellett volna. Cameron öltözött. Egy alsógatyában volt csak. Olyan izmos. 1-2 percig őt bámultam. Aztán fel eszméltem. Gyorsan becsuktam az ajtót, de előtte bekiabáltam.
- Bocsánat.Kiderült, hogy Shawn szorosan ott állt mögöttem. Ahogy hátra fordultam, véletlen meglöktem, egymásra tapadva le gurultunk a lépcsőn, amikor le értünk, nem tudom hogy csúsztam le, de lecsúsztam, és bele fejeltem a micsodájába. Ő csak sziszegett mint egy kígyó.
- Bocsánat, nem tudtam hogy mögöttem vagy.
Le jött Cam. Ő csak azt látta, hogy a fejem kicsit lent van. Megfogta magát,vissza fordult mint aki megzavart valamit. Egy kopogás ki zökkentett a gondolat menetemből. Shawn nyitott ajtót. Enci állt az ajtóban.
- Szia Shawn! Pont téged kereslek.- én elbújtam mind eközben a kanapé mögé, és hallgatóztam. Nem szép dolog de ez van.
- Enci . Miért keresel engem?
- Be kell vallanom valamit.
- Uhh ez rosszul kezdődik.
- Shawn ne vágj a szavamba. Szóval nagyon szeretlek Shawn. Amióta történtek " balesetek" azóta nem tudok nélküled aludni se.
- Akkor elég fáradt lehetsz. - itt el röhögtem magam. Szerencsére nem hallották.
- Shawn! Folytatom ,nem Benit szeretem hanem téged. - ezek után Shawn megcsókolta. Nem Enci kezdeményezett, hanem Shawn. Majd meg őrültem. Nem csináltam semmit. Maradtam a "búvóhelyemen". Néztem mi fog történni.
- Akkor hozzád költözöm "Enci".
- Oké. Most azonnal? !
- Igen. Szólok a futárnak, hogy hozzák ide Torontóból a cuccaimat. - király Shawn itt lesz a szomszédba, ráadásul Encivel. Nem haragszok rá ,csak fáj. Ezután Ki ment az ajtón Enci és Shawn is. Az az igazság hogy elkezdtem sírni. Elfelejtkeztem arról, hogy itt van Cameron. Le jött a lépcsőn, meglátta hogy ott sírok a kanapé mögött. Oda jött mellém, és szó nélkül megölelt. Nagyon jól esett hogy van valaki aki szeret.
- Csak te vagy nekem. Se anyám ,se apám. Senkim nincs. Csak te.- zokogtam. Nem szólt semmit csak ölelt. 30 percig biztos ott ültünk, de észbe kaptam, és felálltam.
- Cam mit főzzek? - törölgettem a könnyeim
- Nem tudom. Szereted a gyrost?
- Hát persze. És meg is tudom csinálni.Pontban délre kész lett az ebéd.
- Ebéd közben nézhetnénk filmet. Mit nézzünk? - ahogy megkérdeztem, elejtett egy " ezt nem kellett volna" mosolyt.
- The 100 3. évad- úgy néztem rá mint aki nem látott még fehér embert.
- Szivatsz mi? Na jó. De ne magyar szinkronnal könyörgöm. Ott olyan szar hangja van Shawnnak.- szó szerint könyörögtem neki.
- Jól van. Nem magyar szinkronnal nézzük meg. Egyébként nagyon jól néz ki az ebéd. - olyan dolgot tett amire nem számítottam. Megpuszilta az arcomat, utána leltünk a kanapéra ,bekapcsoltuk a " the 100"- t, és átkarolt. Nem szóltam semmit.2 óra múlva
Vége lett a filmnek.
- Shawn csóróskodik a filmben. Med itt vagy? Ellőttem egy poént és nem röhögsz.
- Itt vagyok, bocsi. Csak ,tudod mit mondott Shawn?!
- Mit?!
- Hogy van egy húgod. Ráadásul a szomszéd csaj. Igazából azért akartam felmenni , hogy megöleljelek. Csak öltöztél. De nem láttam semmit, csak a Kalvin Harris-es alsód. - viccelődtem. Ő egyre jobban vörösödött.
- Most mit csináljunk, Medison Hard kisasszony?
- Nem tudom. Játszunk egy póker partyt. - ajánlottam fel.
- Ö oké.Elkezdtük a póker partyt.
Shawn szemszöge
Reggel volt egy kis balesetünk Meddel. De aztán kopogtak. Enci szerelmet vallott nekem. Igazából azért járok vele hogy féltékennyé tegyem Medet. Elköltöztem Torontó-ból ide Encihez. Most csörög a telefonja. Tuti Hogy Cam szülei. Félre vonult telefonálni. Láttam az arcán, hogy nagyon gondolkodik.
- Minden rendben édes?
- Igen csak a bátyám ide akar költözni, de ide nem fér, ezért meg kéne kérdezni Medet hogy lakhatna e ott. Szerinted meg engedné? - rám nézett kérdőn, hogy mit válaszolok.
- Nem tudom.- csak ennyit bírtam ki nyögni.
- Akkor meg kérdezed tőle?
- Miért én? !
- Mert te jártál vele!
- Na jó. Át megyek. De már 5 óra. Nem kéne zavarni. - kerestem a kifogásokat.Med szemszöge
A póker partyt egy kopogás zavarta meg. Cameron nyitott ajtót.
- Csá haver! - hallottam Cam hangján a feszültséget.
- Szia Medet keresem. - Shawn hangja visszhangzott a nagy házban.
- Gyere.
- Szia Med! Beszélhetnék?
- Igen gyere.- nagyon meg voltam lepődve hogy ezt mondtam. Med ne legyél vele kedves!
- Szóval van Encinek egy bátyja. Még nem tudja hogy adoptálták. Igen ,és a bátyja meglátogatná ,de hozzánk már nem fér, lakhatna itt addig? Csak pár napról lenne szó. - látta az arcomon hogy nagyon gondolkodok. Lehet hogy hallotta a fogas kerekek kattogását is.
- Jól van.- nem tudom miért mondtam igent.
- Akkor én megyek. Jó éjt!- Cam gyere már le! - kiabáltam.
- Igen?
- Hallottad miről beszéltünk?
- Igen.
- És te mit gondolsz?
- Az biztos hogy nem hagylak itt vele. Szóval addig is itt maradok. - nagyon örülök neki hogy itt marad.
- Oké. Szóval hogy legyen az alvás. A vendég szobában alszol vagy az én szobámban?
- A te szobádban szeretnék.
- Oké akkor gyere fel. Akarsz te tusolni először?
- Nem nyugodtan tusolj le te először.
- Oké.Bementem a fürdőbe. Letusoltam. Amíg Cam bent volt a fürdőbe, addig én meg ágyaztam. Lefeküdtem, de nem tudtam el aludni. Bekapcsoltam a tvt. Nem ment semmi érdekes a tvben. Így hát ki kapcsoltam, és vártam Cameront. Kijött egy szál törölközőbe.
- Nem vittem be alsót. El fordulnál míg fel veszem. - szégyenlősködött.
- Persze. - elfordultam.
- Kész. Nem baj ha csak egy boxerben alszok?
- Nem. És nem baj hogy mellettem alszol?
- Az sose baj.Oda bújt mellém, megöleltem és úgy aludtam el.
Sziasztok! Ha szeretnétek jó könyveket olvasni akkor lenne 2 ajánlatom. Mindkét író nagyon jó barátom. Most kezdtek bele az írásba ahogy én is.
- The New Life ( Shawn Mendes)
- Sorscsapás ( Shawn Mendes )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fogadás (S.M) ( BEFEJEZETT)
RomantizmA suli legmenőbb lánya Medison Hard. A pompom csapat tagja. Szép élete van aztán a pasija megcsalja. Fogad a barátnőivel , hogy 1 hónap leforgása alatt, felszedi a suli legmenőbb srácát, akit 1 hét után dob. Aztán az ujja köré kell csavarnia a sul...