Cameron mellett ébredtem. Remélem, hogy csak álmodtam, hogy Shawn mozgolódott valakivel. De rá kellett jönnöm, hogy nem. Ahogy Lementem Shawn is lent volt.
- Jó reggelt! Jól aludtál? !- mondtam.
- Igen, nagyon jól. - mondta.
- Jó reggelt! - köszönt Cam.
- Jó reggelt! - köszönt egy női hang lefele jövet a lépcsőn. Shawn inge volt rajta meg egy francia bugyi.
- Claire?!- mondtam.
- Ohh Szia Med. Nem is tudtam ,hogy itt vagy. - mondta Claire.
- Ez igen!-fütyült Cam. Én erre hasba vágtam, és felszaladtam a szobámba, össze szedtem, ami az enyém, mert szanaszét voltak a ruháim. Leszaladtam a lépcsőn, majd ki az ajtón. Cam még mindig sokkban volt Claire miatt, ezért meg se moccant. Hazáig meg se álltam. Igen, pizsamában futottam hazáig, ami Cam egyik pólójából, és egy sortbol állt. Be köszöntött az őszi időjárás, nagyon hideg volt. De nem érdekelt. Csalódtam mind a kettőjükbe.
Felöltöztem, ezt vettem fel.Sminket nem tettem fel. Ahogy beértem a suliban, Shawn már ott volt. Meg Cam is, gondolom. Amikor leültem, elkaptam a fejem.
- Jaj az álompár szakított! - mondta Krissz. Én erre felálltam , elkezdtem közeledni felé, mintha megakarnám csókolni, és ököllel pofán vágtam. Ütöttem volna még, de Cam leszedett róla.
- Ezt most miért kellett?!- mondta Cam.
- Kérdezd meg Claire hátsóját , ő biztos tudni fogja. - mondtam gúnyosan.
- Lehet tényleg megkéne kérdeznem. - mondta ő is gúnyosan. Majd lehajolt Claire fenekéhez, és megkérdezte.
- Miért kellett leütnie Mednek Krisszt, te kis formás fenék, mondd meg! !- mondta. Claire meg ,Cam fejét, közelebb húzta a seggéhez.
- Akkora egy köcsög vagy!- mondtam. Majd úgy pofon vágtam ,hogy ott maradt a kezem nyoma. Egész nap engem nézett Krissz, Cam, és még Shawn is. Örültem, hogy vége lett a napnak. Ahogy vége lett, elmentem volna, ha Cam nem fogja meg a kezem.
- Mit akarsz? !- mondtam.
- Sajnálom. - mondta.
- Sajnálhatod is. - mondtam. - vagy meg mondod ezt a fenekemnek is?!- mondtam gúnyosan. Majd elszaladtam. Hazáig futottam. Nem érdekelt senki és semmi. Haza mentem, átgondoltam mi történt aznap. Majd sírtam. Nem azért , mert Cam rossz dolgokat csinált, hanem, azért mert Claire Shawn szobájából jött ki. Cam már ezerszer hívott. Aztán egyszer csak csörög a telefonom megint. Azt hittem Cameron az , de Shawn száma volt kiírva. Hát jó hogy felveszem.
- Halló- szipogtam.
- Szia Cam vagyok.- mondta.
- Ne merd le rakni! - folytatta.
- Miért ne ,mert megmondod Claire seggének?!- mondtam gúnyosan, majd leraktam.
Kopogtak. Nem akartam kinyitni. Azt hittem Cam. De végül kinyitottam. Shawn volt az.
- Szia Med! - mondta.
- Szia Shawn! - mondtam.
- Figyelj azért haragszol mert lefeküdtem az ellenségeddel vagy azért mert lefeküdtem valakivel.- mondta.
- Mindkettő fájt. - mondtam sírva.
- Gyere velem!- mondta. Bíztam benne, ezért mentem amerre húzott. A házához húzott ,az ablakhoz.
- Nézz be! - mondta .
Mikor benéztem ,elájultam.Shawn szemszöge
Mikor be nézett az ablakon, elájult. Egyből felkaptam, és a kezembe vittem be.
- Azonnal hívd a mentőket! - mondtam.
- Mi történt?!- mondta Cam.
- Azzal te ne törődj! - mondtam.
- Hívjad már a mentőt! - sürgettem.
- Oké. - mondta Cam.
- Jaj ne törődjetek már vele annyit! Shawn, csak a fogadás miatt tapadt rád!- mondta Claire. - Ez nem igaz! - kiabáltam. Majd felmentem, és összeszedtem az összes holmim. Haza telefonáltam anyának.
- Szia anya! HAZA KÖLTÖZÖK. - MONDTAM persze angolul.
- Szia Shawn! - elkezdett sikitani örömében. Hát ja nem fog hiányozni senki és semmi innen. Mindjárt indul a gépem. Az igazgatót felhívtam közbe. Ki iratkoztam a suliból. Csak Cam tud minderről.Med szemszöge
Ahogy felkeltem. Shawn kanapéján ébredtem. Mentősök vettek körül, meg Cam.
- Hol vagyok?!- kérdeztem.
- Itt vagy.- majd Cam megölelt. De én ellöktem magamtól.
- Hol van Shawn?!- kérdeztem.
- Elköltözött. - mondta.
- Mi?! Miért? !- mondtam sírva.
- Meg mondta neki Claire hogy fogadás miatt másztál rá. - mondta.
- De én szeretem. Hova költözik?!- mondtam.
- Nem mondhatom meg, az orromra kötötte.- mondta.
- Ha nem mondod meg megöllek! - mondtam.
- Nem mondom meg. - mondta.
Felhívtam az igazgatót , hogy ő tud e valamit.
- Jó napot igazgató úr! Elnézést kérek, hogy hétvégén zavarom. De megszeretném kérdezni hogy egy bizonyos Shawn Mendes nevű diák ki iratkozott e az iskolából.
- Szervusz! Igen most iratkozott ki egy 10 perce. - mondta.
- Rendben és nem tudja ,hogy hova költözik?- kérdeztem.
-Sajnálom de nem tudom. - mondta.
- Köszönöm, ebben a pillanatban én is ki iratkozok. - mondtam.
- Viszhall! - mondta.
Nem tudom ,hogy Shawn hova lett de szeretem. Ha a világot be kell járnom a szerelmemért akkor megteszem. Ma indulok csak ruhákat viszek. Először Angliába megyek. Nagyon sok pénzre lesz szükségem, de Anyáék majd támogatnak.2 óra múlva
Megérkeztem Angliába. Nagyon szép de nem ezért jöttem. Végig jártam a várost. 12 óra alatt jártam végig. Egyszer álltam meg enni. Ahogy megálltam enni, egy fiú mellém ült. Nagyon helyes volt. Elkezdtünk beszélgetni.
- Szia Jake vagyok!- mondta.
- Szia Med! Hogy hogy tudsz magyarul? - mondtam.
- Mert megtanultam. - mondta.
- Az jó- mondtam.
- Nagyon szép vagy.
- Köszönöm- mondtam.
- Figyelj nem ismersz véletlen egy Shawn Mendes nevű fiút. - kérdeztem.
- Nem - mondta. A barátod? !- mondta.
- Sajnos nem de nagyon szeretem ő meg csak úgy eltűnt, én meg miatta Abba hagytam a sulit, elkezdtem utazgatni hogy megtaláljam- mondtam.
- Nem kell magyarázkodni. -mondta.
- Ne haragudj mennem kell! - mondtam.
Aztán felszálltam egy újabb gépre, Ami Amerikába megy.2 óra múlva
Ahogy már Megérkeztem nagyon fáradt lettem , ezért egy hotelbe mentem. Letusoltam. Majd lefeküdtem aludni. Valaki kopogott.
- Szoba szervíz! - hallottam egy hangot.
- Megyek! - mondtam. Ahogy kinyitottam az ajtót egy rendkívül helyes srácot láttam.
- Szia Med vagyok.- mondtam.
- Szia Paul vagyok! - mondta.
- Nem ismered véletlen Shawn Mendes-t. - kérdeztem.
- Az ki?!- mondta.
- Szóval nem ismered! - mondtam szomorúan.
- Ő a barátod? !-mondta.
- Nem csak nagyon szeretem de aztán felszívódott abba hagytam érte a sulit és most világ körüli útra mentem hogy megtaláljam. - hadartam.
- Hát Szia! - mondta.
Ahogy ki ment még nagyon sokszor próbáltam hívni Shawnt. Nem vette fel. Annyiszor hívtam ,hogy közbe elaludtam.
YOU ARE READING
Fogadás (S.M) ( BEFEJEZETT)
RomanceA suli legmenőbb lánya Medison Hard. A pompom csapat tagja. Szép élete van aztán a pasija megcsalja. Fogad a barátnőivel , hogy 1 hónap leforgása alatt, felszedi a suli legmenőbb srácát, akit 1 hét után dob. Aztán az ujja köré kell csavarnia a sul...