Krissz csókolgatására keltem fel, a mellkasán fekve.
- Jó reggelt!- mondta kedvesen.
- Jó reggelt neked is!
- Haza szaladok a cuccomért!Majd a suliban találkozunk. -mondta , majd megcsókolt.
- Oké.Most mi járunk?! Nem tudom. Na mindegy majd meg tudom ha kell.Lementem reggelizni. Ettem kalácsot meg kakaót.Utána elmentem felöltözni.
Elég jó idő van, ezért shortot vettem fel meg egy trikót és kiegészítőket.A készülődésemet egy kopogás zavarta meg. Krissz volt az. Megcsókolt, majd végig nézett rajtam.
- Jól nézel ki!
- Köszi te se vagy rossz bőrben.- kacsintottam rá.
- Beszélnünk kéne!
- Valami baj van?Tuti hogy Valami baj van. Na tessék kellett nekem örülni, hogy végre lesz egy normális barátom.
- Hát nincs baj csak...szeretném ha..
- Bögd már ki!Bevallom ,hogy azt hittem megakar kérni, hogy legyek a csaja.
- Szeretném, ha ezt az egészet elfelejtenénk. Hogy itt aludtam stb.
- Szégyelled vagy mi?-mondtam sírva.
- Menj innen! - folytattam.
- Med én..
- Ne nem kell magyarázkodni. Szia.Megakart csókolni, de elhajoltam. És intettem ,hogy menjen már.
Hát elindultam a suliba. Ez a nap is jól kezdődött. A BMW - vel mentem. Amikor Oda értem mindenki bámult. Mi van velük?
Oda jött Cloe.- Miért bámul mindenki?
- Hát tudod futótűzként terjed a hír hogy te meg Bryan szakítottatok.
- Ez nagyon gáz.Mentünk be a terembe, amikor szembe találkoztunk Shawnnal.
- Szia Shawn!- köszöntem most rendesen .
- Jé ,tudod a nevem Medison?!- mondta gúnyosan.
- Igen Shawn.
- Tudod mit hallottam? ! Hogy az álompár szakított.
- Ha már a lúzer is tudja akkor gáz van.- fordultam Cloe - hoz.Már mi voltunk az utolsók, szóval ránk vártak. Fiú- lány párosával kellett ülni már csak Bryan maradt és Shawn. Shawn mellé ültem. Mindenki elkezdett huuuuuu- zni. De nem érdekelt.
- Miért ide ültél? - kérdezte felháborodottan.
- Azért! Örülj hogy egy lány melléd ült.
A nap olyan gyorsan telt. Kifejezetten jó volt olyan ember mellett ülni aki nem akar tőlem semmit. A tanár lediktálta az órarendet. Bryan mellett ült Cloe. Neki már csak ott volt hely. Szegénykém! Bryan egyfolytában csak nézett!
A negyedik óra végén, Bryan Oda jött.- Beszélni valóm van veled!- közben ráncigált az ajtó fele.
Kihuztam a kezem az ő kezéből.
- Eressz el! Nekem nincs semmi mondandóm neked.-kiabáltam rá.
Mindenki minket bámult.
- Hagyj békén , felejts el!
- De én még Szeretlek!Erre Krissz is felkapta a fejét. Mert velünk egy osztályba jár. Igazából még én is szeretem.
- Én viszont már gyűlöllek! - kiabáltam, hazudtam . Megakart csókolni. Én elhajoltam és jól belerúgtam a micsodájába. Zsófi Oda szaladt és a nyávogós hangján megszólalt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fogadás (S.M) ( BEFEJEZETT)
RomanceA suli legmenőbb lánya Medison Hard. A pompom csapat tagja. Szép élete van aztán a pasija megcsalja. Fogad a barátnőivel , hogy 1 hónap leforgása alatt, felszedi a suli legmenőbb srácát, akit 1 hét után dob. Aztán az ujja köré kell csavarnia a sul...