1 hét múlva
Végre ma ki engednek. Engem is és Shawnt is. Nem tudom most mit kezdjek az életemmel. Maradjak Tokióba vagy menjek haza Budapestre? Nem tudom. Ma még hotelbe alszok az biztos. Shawn egész héten hozzám se szólt. Csak nézett. Ez nagyon rosszul esik. Az életemet kockáztattam érte de ő annyira nem méltat hogy hozzám szóljon. Bejött az orvos.
- Hogy vannak a kedves betegek?- kérdezte a doki.
- Ohh más is van itt rajtam kívül? - gúnyolódtam.
- Most halucinál, vagy gúnyolódik? - kérdezte az orvos értetlenül.
- Csak furcsa a humora. - mondta Shawn. Olyan cuki. De nem mutathatom ki. Megvan mit kezdek az életemmel. Új életet kezdek. Mindenkitől távol. Hawaii- n veszek egy házat. Shawn nagyon fog hiányozni, de valaki majd elfeledteti velem. Nem Justinra gondolok, nem is Jasonra, nem Camra, nem tudom ki lesz az. Majd találok valakit Hawaiin.
- Ha hó kisasszony! A földön járjon. - mondta a doktor. Megfogta a kezem. Ja azt elfelejtettem mondani, hogy az orvos piszok jóképű. Ja és az utóbbi Egy hétben nagyon rámhajtott. Jóképű meg minden, még KB 2 év van köztünk. Szóval össze illenénk.
- Tudom, hogy a betegekkel nem szabad ki kezdeni, de ha ma fel jössz hozzám nem bánod meg.- mondta. Majd át adta a névjegyét.
- Rendben. Megyek. Majd Hívj.- mondtam. Csak Shawn miatt mondtam igent.
- Ohh. Az m4-esre is mész?! - mondta Shawn. Majd fintorgott.
- Nem. Az m5-re megyek. - mondtam gúnyosan. Majd felvettem a mankómat, és elkezdtem össze szedni a cuccaimat. Shawn sokszor rám nézett de nem érdekelt. Ma még hotelbe alszok. Ezért ahogy ki engedtek a kórházból, egyből kerestem egy hotelt. Vettem ki egy hotelszobát. Már egy hete nem tudok rendesen fürdeni. Ezért most bementem a fürdőbe, és fürödtem egy órán át. Aztán felöltöztem. Ezt vettem fel.
Délután 3 óra volt. Nagyon untam magam, ezért lementem sétálni. Bementem egy bárba, egy kicsit inni. Szarul voltam. Igen ittam egy-két na jó három felest. Kicsit be rúgtam. Igen, délután 3 kor rúgtam be. Oda jött egy tök helyes srác.
-Szia szépségem! - mondta a srác. - Szia a nevem Med.- mondtam neki ribancosan.
- Ohh milyen szép neved van!- mondta.
- És neked csak nagy pofád van, vagy van neved is?- kérdeztem.
- A nevem Nash. Ja és nem vagyok ismerős. - kérdezte.
- Bocs de nem. - mondtam. Majd le sütöttem a fejem.
- Semmi baj cica. Ismered a Magcont? - kérdezte.
- Jelenleg semmit nem tudok. Csak azt hogy egy helyes srác van előttem. - mondtam majd rá tapadtam a szájára. Nagyon gáz, hogy részegen miket csinál az ember. De Meglepetésemre viszonozta. Majd el vált a számtól és elkezdett húzni. Egy fehér házig húzott. Csókolózva mentünk be az ajtón. Ahogy mentünk fel a szobába 9 fiú kapott körbe.
- Már megint össze szedtél egy ribancot? !- szólt egy ismerős hang. Cam volt az. Amikor meglátott, láttam rajta a meglepettséget.
- Med szállj le róla! - kiabált rám.
- Hol a mankód?- kérdezte az egyik fiú. Shawn volt az. A mankómat a bárban felejtettem. Így csak bicegtem .
- Shawn?! Hagyjál már! - mondtam. Totál részegen. Ezt észre vette Shawn és Cam is. Megfogták a kezem, és felakartak vinni a lépcsőn. Én Ki húztam a kezem az ő kezéből, és leszaladtam Nashhez. Megcsókoltam. Ő felkapott a kezébe, és Bevitt egy szobába. Lerakott az ágyba, ki ment, és rám zárta az ajtót. Egy óra múlva kijózanodtam.
- Bocsánat, bocsánatot kérek, bocsánatot kérek. - kiabáltam. Lehuppantam az ajtó elé. Össze kuporodtam, és elkezdtem sírni. Arra eszméltem fel, hogy valaki kinyitja az ajtót.
- Sajnálom. Sajnálok mindent. - mondtam. Nem tudtam hogy ki jött be, mert a könnyeimtől nem láttam semmit. A hangja se volt ismerős.
- Szia Jack vagyok.- mondta kedvesen.
- Szia Med! - mondtam a könnyeimet törölgetve.
- Shawn szeret. - mondta.
- Ehhez már késő. - mondtam.
- Ezt hogy érted? !- kérdezte.
- Megbízhatóak tűnsz. Nem vagyok jó emberismerő. Remélem most nem tévedek. - mondtam.
- Szóval? !- kérdezte.
- Holnap utazok Hawaiira. Oda költözöm. - mondtam halkan.
- Mi?! Itt hagyod Shawnt? !- kérdezte hülye fejjel.
- Nem csak Shawnt hagyom itt hanem mindenkit. Egyedül megyek. Ott majd találok valakit. - mondtam.
- Amíg itt vagy, légyszíves ne csábíts el több Magconos fiút. - mondta. Nem tudom ,hogy viccből mondta e de az biztos hogy szarul esett. Én pofon vágtam, és sírva bicegtem ki. A fiúk az ajtó előtt hallgatóztak. Mindegyik ott volt gondolom, csak Shawn nem. El bicegtem a szobája mellett zokogva. Ő kiszaladt utánam. Megfogta a kezem.
- Mit mondott? - kérdezte együtt érzően.
- Kérdezd a haverodat! - mondtam neki, majd elsántikáltam abba a hotelbe ahol megszálltam. Ahogy oda értem, fel mentem a szobámba. Csak zokogtam, zokogtam, és zokogtam. Aztán össze szedtem magam. Be pakoltam a holmijaimat. Mert holnap megyek Hawaiira. Amint bepakoltam, csörgött a telefonom. A doki volt. Úristen. Elfelejtkeztem róla.
- Halo! Itt Medison Hard! - mondtam.
- Szia itt a dokid! - mondta.
- Akkor jössz? !- kérdezte.
- Nem tudok menni. - mondtam.
- Miért? - kérdezte.
- Mert nem. - mondtam majd leraktam a telefont. Fel húztam az órát hatra aztán lefeküdtem aludni.Shawn szemszöge
Ahogy Med elviharzott, beszaladtam Jack hez.
- Mit mondtál neki? - kérdeztem.
- Semmit. - mondta.
- Mondjad már! - kiabáltam rá.
Erre mindent elmesélt.
- Akkora egy paraszt vagy.- mondtam.
- Most mi lesz? Utána mész Hawaiira? - kérdezte Cameron.
- Nem. Nem megyek sehova. - förmedtem rá.
- Te hülye vagy. - mondta nekem. Mindenki felszaladt a szobájába. Sokat gondoltam Medre. Nem soká el aludtam.
ESTÁS LEYENDO
Fogadás (S.M) ( BEFEJEZETT)
RomanceA suli legmenőbb lánya Medison Hard. A pompom csapat tagja. Szép élete van aztán a pasija megcsalja. Fogad a barátnőivel , hogy 1 hónap leforgása alatt, felszedi a suli legmenőbb srácát, akit 1 hét után dob. Aztán az ujja köré kell csavarnia a sul...