Boldog karácsony

1.1K 71 3
                                    


Az első decemberi hó nagy pelyhekben szállingózott a New York-i utcákon. Egy órával később már mindent vastag fehér réteg borított.

Magnus álmosan a szemét dörzsölgette miközben kilépett a hálószobából. Halványan elmosolyodott, amikor megpillantotta a havas tájat. Szorosabbra húzta a derekán a hálóinget és a teraszra sétált. Belemarkolt a hideg hóba, a tejfehér éles ellentétben állt mézbarna bőrével és feketére festett körmeivel. Lehelete fehér felhőként gomolygott a levegőben.

Alec megfordult az ágyban és értetlenül ráncolta szemöldökeit, mikor kezei az üres lepedőt markolták.

- Magnus... - mormogta a vörös párnába.

- Itt vagyok – hallatszott a férfi hangja az ajtóból.

Alec félig kinyitotta a szemét és mosolyra húzta ajkait. – Jó reggelt – motyogta.

- Jó reggelt, Alexander – mondta Magnus és leült Alec mellé. Egyik kezét Alec kezére csúsztatta, a másikat a fiú nyakára helyezte.

Alec szemei hirtelen tágra nyíltak és kiugrott az ágyból.

- Az Angyalra! – kiáltotta és kisöpörte a hideg havat nyakából. – Magnus!

A férfi felnevetett. – Boldog karácsonyt!

- Már karácsony van? – kérdezte zavartan az ifjú Árnyvadász.

- Végre karácsony van! – nevetett fel Magnus. – Az év legszebb időszaka.

- Ugyanolyan, mint a többi.

- Tavasszal nincs hó – forgatta meg macskaszemeit a boszorkánymester.

- Néhol szokott lenni... - motyogta az orra alatt Alec.

Magnus úgy tett mintha meg sem hallotta volna. Felállt és a ruhásszekrénynek kialakított szobába ment. Negyedóra keresés után megtalálta azokat a ruhadarabokat, amik csak az év ezen időszakán voltak divatosak.

Alec szeme le-le csukódott, miközben a kávéfőző mellett állt és várta, hogy kész legyen az itala. A gép halk zúgása még egy furcsa altatóként is megállta volna a helyét.

A fiú már állva aludt, mikor Magnus hozzávágott egy piros pulóvert.

Riadtan kapta fel a fejét és reflex szerűen a háta mögé nyúlt az íjáért. Nagyot sóhajtott, amikor rájött hogy az ellenség csak egy ronda, vörös ruhadarab.

- Mit akarsz ezzel? – húzta el a száját és maga elé emelte a pulóvert. A vastag pulóver közepén egy pirosorrú rénszarvas mosolygott vissza rá.

Lassan Magnusra pillantott, a férfi hasonló ocsmányságot viselt.

Magnusé zöld volt, amin arany csíkok szaladtak keresztül, a csíkokra pedig színes égősorokat hímeztek.

- Mit szoktunk egy olyannal csinálni, Alec? – kérdezte mosolyogva a férfi.

- Én ezt fel nem veszem! – ellenkezett Alec.

- Pedig muszáj lesz, ha velem akarod tölteni a napot – vonta meg a vállát Magnus és a kávéfőzőhöz lépett. Öntött magának és Alecra mosolygott a bögre fölött.

A fiú a pulóverre majd Magnusra pillantott. Egy napot csak kibír benne.

- És mit akarsz ma csinálni? – kérdezte Alec miközben lecserélte szürke pólóját a piros förtelemre.

Malec FanfictionsWhere stories live. Discover now