Nem folytatás!

1K 15 1
                                    

Oké, ilyet még nem csináltam lássuk mi lesz belőle...

Sziasztok!

Igen, tudom, most mindenki azt hitte hogy a folytatást hozom, de az majd csak hétvégére várható.

De akkor miért is írtam ezt? Mert megkaptam életem első díját 😂. Amit nagyon köszönök Barbecue95 -nek! (Mellesleg ő is ír egy cuki Malec fanfictiont, amit muszáj megnéznetek hogy jobb legyen a kedvetek az én lehangoló fanficem után)

A szabályzat:

- Köszönd meg a díjat!

- Írj 10 tényt magadról!

- Válaszolj 10 kérdésre!

- Ha van díjazottad, jelöld és tegyél fel neki 10 kérdést!


10 tény rólam:

 1) Szemüveges vagyok.

2) És 17.

3) Szeretek gitározni és tanulom is.

4) Sorozat függő vagyok, most éppen 6 kedvenc sorozatom van.

5) Nagyon szeretek fényképezni, legtöbbször épületeket vagy virágokat. Képeimet megtalálhatjátok az Instagramomon (szépen néz ki ez a szó), nevem nikol_the_reader [reklám vége]

6) Hatalmas fangirl vagyok, mindennek tudok örülni (vagy éppen tombolni) ami egy könyvben/sorozatban/filmben történik.

7) Kedvenc énekesem Ed Sheeran, két albuma is ott virít a polcomon a könyveim mellett.

8) Kedvenc együttesem a Bagossy Brothers Company (ha nem ismeritek nézzetek utána).

9) Szeretek a hangulatomhoz illő zenét hallgatni, írás közben is mindig a történet hangulatához kapcsolódó dalt hallgatom. Van amikor egy fanfiction megírása alatt csak egyetlen egy dalt hallgatok újra és újra. A 7. rész - Hogyan hullsz alá? novellámnál például MAJIK - Save me dalát hallgattam egész végig, ami a sorozat második részében volt hallható. A Felkelés írása közben pedig az előzetesekben szereplő Candance Sciarra - Too Late című dalát hallgattam. 

10) Végre a 10.! Nehezebb ez mint gondoltam. Szóval... Szeretek videót szerkeszteni, youtube csatornám is van (persze nem magamat videózom, hanem Shadowhunters Crack videókat készítek. A nevem meglepő: Nikol the reader. Oké több reklám nem lesz.)


Kérdések:

1.) Miért szeretsz írni?

Mert így akárki és akármi lehetek akárhol.  És abban a világban veszhetek el, amiben csak szeretnék. Legyen az más alkotta vagy a saját világom.

2.) Ha kapnál 10 millió forintot, mire költenéd?

Valószínűleg könyvekre. Meg albumokra és könyves, sorozatos pólókra, ékszerekre. Ja, és elutaznék Angliába vagy Amerikába.

3.) Nyár vagy tél?

Nyár. Utálom a hideget. Inkább izzadok.

4.) Mit ettél legutoljára?

Milka csokit. :)

5.) Mi a kedvenc filmed és belőle a kedvenc szereplőd?

Nem vagyok valami nagy filmbolod, ritkán nézek filmeket, de most a Kincsemet mondanám és  Kincsem.

6.) Szereted a tökfőzeléket?

Nem.

7.) Mi lennél inkább? Árnyvadász, vámpír, vérfarkas, tündér vagy boszorkánymester? Miért?

Á, ez nehéz kérdés... Árnyvadász vagy boszorkánymester... Inkább boszorkánymester, mert akkor tudnék varázsolni. Rúnákat pedig rajzolnék a karomra szemceruzával (mint ahogy mondénként is teszem)

8.) Szerinted mi a legjobb dolog az életedben?

Szerintem minden. Minden apró dolognak örülök és megbecsülök. 

9.) Mozi vagy színház?

Mindkettő? Mindkettőbe szívesen megyek.

10.) Könyv vagy film?

Könyv. Semmi se lehet olyan jó, mint a könyv.


Kérdéseim:

1.) Mi a kedvenc könyved? (Tudom, nehéz kérdés)

2.) Kedvenc író/írónő?

3.) Ki a példaképed és miért?

4.) Film vagy sorozat? Mi a kedvenc filmed/sorozatod?

5.) Játszol valamilyen hangszeren?

6.) Mikor kezdted az írást és miért?

7.)  Mi a kedvenc színed?

8.)  Ha bárhová elutazhatnál, hova mennél?

9.) Ki a kedvenc énekesed/bandád?

10.)  Mi a hobbid?


Jelöltjeim:

Barbecue95  (Nem tudom hogy vissza is lehet-e jelölni, de én szeretnék adni neked egy díjat mert tényleg nagyon tetszik, amit írsz)

csibebaba94 (Ha szeretitek az Árnyvadászos történeteket, amit valószínűnek gondolok mert az én történeteimet is olvassátok, akkor nézzétek meg ezt a sztorit is!)

És ennyi lenne, Wattpadon nem olvasok annyit (örülök ha könyvet tudok olvasni), ezért sajnos nem is ismerek olyan sok írót :/


Huh. Meg van minden. Azt hittem hogy öt perc alatt meglesz, erre írtam egy jó ideig.

Még egyszer köszönöm a díjat! ❤

És nektek is köszönöm, akik elolvassák a novelláimat!! ❤❤




Malec FanfictionsDove le storie prendono vita. Scoprilo ora