Fő Boszorkánymester 2. rész

931 45 4
                                    

Amíg Magnus a reggeli rutinját végezte – arckrémet kent magára és kisminkelte magát -, addig Alec a borítékhoz sétált, amit Magnus hanyagul eldobott.

Felvette a földről a díszes borítékot és kinyitotta.

„Örömmel meghívom két nap múlva tartandó mulatságomra, amelynek helyszíne madridi birtokom.

Találkozzunk ott és töltsünk el együtt egy eseménydús estét!

Minden tisztelettel,

Lorenzo Rey, Fő Boszorkánymester jelölt"

Amint elolvasta, a papír színes lángokra kapott. Ijedten kapta el a kezét és elkerekedett szemekkel figyelte a lassan szállingózó hamut.

Mit fog mondani Magnusnak, hová lett a meghívó?

- Alexander? – hallatszódott a férfi meglepett hangja.

Alec ajkait harapdálva fordult meg.

- Mit csinálsz? – kérdezte Magnus halvány mosollyal az ajkain és közelebb lépett a fiúhoz. Elpillantott Alec mellett és látta a szőnyegre hulló színes hamut. – Kinyitottad, nemde?

Alec lesütötte a szemeit. – Sajnálom, Magnus. Nem tudtam, hogy ez fog történni.

- Honnan is tudtad volna? – nevetett fel keserűen a boszorkánymester. – Még sosem volt a kezedben ilyen meghívó.

- Ez miben más, mint a többi? – értetlenkedett Alec.

- Mivel elolvastad, gondolom rájöttél mit akar Lorenzo.

- Igazából... - vágott közbe Alec és idegesen a kezeit tördelte. – Reggel mindent hallottam.

Magnus felsóhajtott.

- Rendben. Szóval, akkor pontosan tudod miről van szó. A Fő Boszorkánymester szavazás első fordulója egy mulatság. Vagyis kettő. A jelölteknek egy-egy partit kell rendezniük a helyi boszorkánymestereknek. Így jobban megismerhetnek minket és a boszorkánymesterek amúgy is imádnak szórakozni, minden alkalmat megragadnak, hogy legyen egy ok a bulizásra.

- Hiszen ez neked semmiség, Magnus! – mosolyodott el Alec. Magnus partijait az egész Árnyvilág ismerte.

- Az még igen, de a többi fordulóban nem vagyok ilyen biztos.

- Menni fog, Magnus – fogta meg Alec a férfi kezét. – Te vagy Brooklyn Fő Boszorkánymestere és az is maradsz – nézett bátorítóan Magnus macskaszemeibe.

Magnus halványan visszamosolygott rá.

- Szóval... - vett egy mély levegőt – hol lesz Lorenzo partija?

- A madridi birtokán.

- Ki gondolta volna – forgatta meg Magnus a szemeit. – Legalább akkor Amerikában tartotta volna, ha ennyire vágyik a címemre.

Magnus nyugtalanul álldogált a portál előtt és az örvénylő hullámokat bámulta. Alec bármelyik pillanatban megérkezhetett. Szüksége volt a fiú jelenlétére, szüksége volt valakire, aki megnyugtatja.

Szürke, ezüstgombokkal díszített kabátot viselt, alatta egy vörös inggel és egy kendővel a nyakában.

Magában ezer féle szituációt elképzelt, ami az éjszaka folyamán megtörténhet, mégsem érezte magát olyan biztosnak. Évekkel ezelőtt szavazták meg Fő Boszorkánymesternek, már el is felejtette, milyen a fordulók okozta izgatottság és idegesség. Alaposan megkellett válogatnia a szavait, a boszorkánymesterek könnyen félre értették a dolgokat. Minden lépését árgus szemmel figyelték, egy rossz mozdulat és vesztett.

Malec FanfictionsOnde histórias criam vida. Descubra agora