Ne lökj el 2. rész

1.9K 102 2
                                    


Alec berohant a szobájába, hirtelen azt se tudta, mivel kezdjen. Hetek óta nem rakott rendet, képes lesz-e rá pár perc alatt?

Előkapta az irónját a zsebéből és felrajzolt magának egy gyorsaság rúnát. Amint megrajzolta az utolsó vonalat, érezte a rúna erejét szétáradni az ereiben. Nagy levegőt vett és a legnagyobb kupachoz lépett.

Felkapta és a szekrénybe dobta, a földön heverő zoknikat belegyűrte a fiókba és gyorsan bevetette az ágyát. Az íróasztalon lévő papírokat szintén egy szekrénybe süllyesztette és az íját felakasztotta egy szögre.

Szétnézett, nehogy valamit véletlen kihagyott. Jól tette, mert meglátta az arany zakóját az egyik sarokban heverni. Magnus jutott róla eszébe, az első csókja, és a nap, amin majdnem egy hatalmas hibát elkövetett.

Feltette egy vállfára és kilépett a folyosóra.

Magnus az egyik festményt csodálta éppen. Alec megköszörülte a torkát. A férfi rögtön felé pillantott és elmosolyodott.

- Kész vagy? – kérdezte Magnus.

A fiú némán bólintott. Szégyellte magát, amiért Magnus meglátta a rendetlen szobáját. Annyi szoba közül, pont az enyémbe kellett benyitnia. – gondolta Alec.

Magnus belépett a szobába és megállt a közepén tehetetlenül. Alec odahúzott neki egy széket, ő pedig leült az ágyra.

- Szóval, miről akartál velem beszélni, Alec?

Alec előre dőlt, a térdére támaszkodott és összefűzte az ujjait.

- A segítségedet szeretném kérni – sóhajtotta.

- Miben? – kérdezte értetlenül Magnus.

- Megtalálni Jace-t.

Magnus csalódottságot érzett, de nem tudta pontosan miért is. Talán azért mert azt hitte, Alec a kapcsolatukról akar majd beszélni?

- Persze... Segítek – bólintott előre meredten.

- Köszönöm. Sokat jelent – nézett Magnus macskaszemeibe a fiú. – Szóval... - nagy levegőt vett -, olyan varázslatra lennem szükségem, amivel megtudnánk találni Jace-t és Valentine-t. Azután pedig egy olyanra, ami képes elrejteni engem előlük, úgy hogy Valentine ne vegyen észre, de Jace igen. Így beszélni tudnék Jace-szel és segíthetek neki megszökni.

Magnus végre Alecra pillantott.

- Alexander, mindent megtennék érted, de nem fogom kockáztatni az életed.

- Te... tessék? – pislogott értetlenül most Alec.

- Nem engedhetem, hogy egyedül indulj Valentine ellen.

- De Jace ott lesz!

- Honnan tudod, hogy segíteni is fog? Önszántából ment az apjával. Lehet, hogy nem is akar visszatérni ide.

- Visszaakar – ellenkezett Alec.

- És szembe is fog fordulni az apjával? Alec, nem lehetsz olyan naiv, hogy egy szó, és mindent ott fog hagyni. Jace több évig halottnak hitte az apját.

- Azt hiszed én nem tudom ezt!? – Alec szemében fellobant a harag lángjai. – Jace, eltűnt. Tudom, hogy bajban van és nem tudok semmit tenni ellene! – pattant fel. – Meg kell találnom a testvéremet, nincs más választásom. – Kapkodva vette a levegőt, kezei ökölbe szorultak.

Malec FanfictionsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora