Szólók, hogy aki még nem látta a tizedik részt, annak spoileres lehet.
Na jó, nem annyira sőt szerintem nem is lett annyira spoileres. Oké, mindegy 😅
Na szóval... Sziasztok! :D
Szerintem ez volt az eddigi legjobb Shadowhunters rész, és nem csak a Malec miatt, a harc jelenetek is elég királyok voltak. Na meg a vége... Kíváncsi vagyok már arra a fickóra.
Magnus és Alec... Ennél szebben nem hagyhattak minket itt három hónapra. Ezért is lesz egy részben szenvedés kivárni a szünetet. Bőven kaptunk jelenetet kettőjükről (javában nem olyanokat, amilyeneket elgondoltam 😂 ), de mind csak pár perces bejátszás volt és hát én már most agyon néztem őket.
Mint ahogy a második évad első fele előtt, úgy a második fele előtt is szeretnék novellákat írni róluk, nem pontosan elképzeléseket, amiket a sorozatba szánok (nem vagyok én epizód író), hanem kis szösszenetekre gondoltam, randikra és egyéb kisebb hétköznapi problémákra. Hogy mikor is sikerül őket megvalósítanom, azt nem tudom, minden az időmtől függ, de igyekszem mihamarabb hozni őket!
Remélem azokat is elfogjátok olvasni és tetszeni fog nektek! Köszönöm az eddigi figyelmeteket!
Ha láttad a tizedik részt, és benned is elfojtott gondolatok kavarognak, én itt vagyok és meghallgatlak :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malec Fanfictions
Hayran KurguKis Malec novellák a Shadowhunters c. sorozat alapján. :)