3 dalis

555 30 0
                                    

Tomas pasibučiavo su Kristina. O ji atsisėdo jam ant kelių.
- Ei, Kira? Ar girdėjai ką pasakiau? - Nusijuokė Mija mojuodama rankom man prieš akis.

- Amm, atsiprašau, tiesiog galvojau kaip galima atkeršyti Tomui...- Iš dalies sumelavau jai. Tačiau tikrai nenorėjau dabar jai aiškinti kodėl stebėjau jį.

- Tai beviltiška, Kira, juk jis vienas iš "blogiukų" ...- Atsiduso draugė, visiškai net netikėdama į mano jėgas.

- Ar tikrai manai, kad turiu viską taip palikti? - Kiek supykau dėl jos pasakytų žodžių.

- Ne.. ne aš taip nemanau! - Greitai sušuko ir nusuko žvilgsnį.

-Tai ką tada turėjai omeny? - Atsidusau, visiškai pasimesdama žodžiuose.

- Na... suprask, kaip tu jam bekeršytum, visada liksi pažeminta tik tu, - rinko kuo atsargesnius žodžius norėdama paaiškinti tai.

- Kodėl taip manai? - Paklausiau, nors ir žinojau atsakymas: NES JIS BLOGIUKAS . Bet vistiek kažkodėl tikėjausi kito paaiškinimo.

- Kira, juk jis blogiukas, jį pažįsta visa mokykla. O tu... tu paprasta mergina, kuria niekas tiesiog nepatikės... - Papurtė galvą ir nutylo. Žinojau, jog ji yra visiškai teisi ir kad turiu pamiršti apie Tomą.

- Žinau.. . - Atsidusau, bei neramiai atsistojau nuo suoliuko ant kurio iki šiol sedėjau. Žinoma buvau šiek tiek nusiminusi, bet bandžiau ne imti to į galvą.

- Neliūdėk! Mes būtinai kažką sugalvosim. - Draugiškai šyptelėjo ir šiltai apkabino mane drauge.
Nuskambejo skambutis ir visi nuskubėjo į pamokas. Galvojau apie Mijos žodžius. Jeigu keršičiau jam, viskas grįštų man . Juk aš beveik niekas palyginus su juo šioje mokykloje. Ir tai labiausiai skaudino.

- Laba diena, norėčiau pristatyti jums jūsų naujus klasiokus, - prabilo vos įžengęs į klasę mokytojas, - tai Kajus ir Sandra, jie su tėvais atsikraustė iš Kauno. Būkit draugiški su naujokais, - baigė kalbėti mokytojas ir jie atsisėdo į laisvas vietas. O Kajų aš jau pažinojau, juk tai tas vaikinas į kurį atsitrenkiau koridoriuje.

~Valgykloje~

Sedėjau ir valgiau, kartais palaikydama pokalbį su klasiokėmis.

- Labas ir vėl, - Prie mūsų stalo priėjo Kajus . Pastebėjau, kad jis taip pat buvo su savo sese.

- Sveikas, - nusišypsojau, toliau valgydama savo maistą.

- Tai mano sesuo Sandra, Sandra tai Kira, - greitai pristatė mus. Šyptelėjau draugiškai.

-Sveika,-nusišypsojo Sandra. Ji buvo labai graži ir draugiška taip pat kaip ir jos brolis.

- Labutis, Kajau, Sandra, o aš Mija! - Sušuko kaip visada draugiška, šalia sėdinti draugė. Visi garsiai nusijuokė.

- Oh, tai gal prisijungsit prie mūsų? - Paklausiau, šiek tiek atsitraukdama ir palikdama vietos šiems abiems.

- Jeigu tik jūs nieko prieš.. - Mandagiai atsakė vaikinas. Bei greitai atsisėdo priešais ,o prie jo prisijungė ir Sandra.

- Žinote mes naujokai ir visai nepažįstame šio miesto... - Keistai prabilo Kajus.

- Ar norite kad jums parodytume čia viską? - Šyptelėjau. Iš tikro labai mėgstu kai pas mus atvyksta svečiai, visada vedžioju juos po miestą ir viską aprodinėju , tai padėda atsiriboti nuo pasaulio ir pamiršti visus tuos mokyklinius rūpesčius.

- Būtų puiku, - atsikando savo obuolį Sandra

- Tai sutarta šiandien po pamokų? - Įsiterpė Mija ir visi pagaliau atkreipė į ją dėmesį. Tyliai sukikenau iš to.

Bad boyWhere stories live. Discover now