- Kaip praėjo pasimatymas? - Paklausė mama vos man įžengus į virtuvę.
- Gerai, - bejausmingai atsakiau ir atsisėdau šalia.
- Ar kažkas atsitiko? - Susirūpino.
- Ne. Viskas buvo tikrai puikiai, - nusišypsojau.
- Kas tada blogai? - Susiraukė, nesuprasdama.
- Nieko... tiesiog aš nežinau ką turėčiau jausti jam, - patrūkčiojau piečiais, o mama pradėjo garsiai juoktis.
- Viskam savo laikas - nusišypsojo, - žinai, manau tau jau laikas miegoti, rytoj anksti į mokyklą. - tarė vos pažiurėjusi į laikrodį ant sienos, kuris rodė tik 21h.
- Labanakt, - nepatenkintai sumurmėjau ir išėjau.
*Ketvirtadienis*
- Kodėl nepasakei, kad buvai pasimatyme su Kajum? - Susiraukė nepatenkinta Mija.
- Nemaniau, kad tai yra svarbu. - patrūkčiojau piečiais, kai į klasę užėjo Kajus su Sandra. Kajus priėjo ir pabučiavo mane.
- Ką darai? - Susiraukiau.
- Hmn,atsiprašau, nemaniau.. aš..tiesiog. - Pasimetė.
- Nieko, tiesiog nedarik daugiau taip,gerai?
- Aha - šiek tiek nuliūdęs išėjo. Į klasę užėjo Tomas su savo šaika. Nežiurėjau į jį. Kai po kelių akimirkų pasigirdo riksmai. Atsisukau ir mačiau kaip Tomas prispaudė prie sienos Kajų.
- Paleisk jį! - Sušukau.
- Neaiškink man! - Sušuko atgal. Priėjau ir bandžiau atsistoti tarp jų.
- Tu netrenksi jam! - Ignoravau jį.
- Jeigu tu nepasitrauksi tai trenksiu tau!
- Trenk! - Surikau. Aplinkuj visi stebėjo mus. O dievie kodėl visada aš dėmesio viduri?
- Kira,pasitrauk. - pasigirdo Kajaus balsas.Ignoravau jį , toliau stovėjau tarp ir žiūrėjau į Tomą. Jisai užsimojo, bet tik trenkė kumščiu į sieną.
- Bailys, - išspjovė žodžius Kajui į veidą ir paleido jį. Kajus pastūmė mane.
- Nori muštis? Tada šiandien prie garažų 19h? Vienas ant vieno .- Sušuko Kajus prieš išeinant Tomui.
- Aš ateisiu, - tai buvo vieninteliai Tomo žodžiai.
- Tomas padaris tave, - nusijuokė Kristina. fu fyfa.
- Prašau, nereikia ten eiti. - Maldavau Kajų.
- Net avo reikalas, Kira! - Sušuko. Pirma karta mačiau jį toki pykta su manim.
- Tai mano sušiktas reikalas, jeigu ne aš, tu netrenktum jam vakar ir jis...
- Prašau tiesiog liaukis - pertraukė mane ir išėjo. Kas blogai su jo? Apsisukau ir taip pat pradėjau eiti link išėjimo.
- Kur eini? - Priėjo Mija, kuri iki šiol stovėjo šalyje.
- Turiu surasti Tomą.
- Kam tau jis? - Susiraukė.
- Vėliau paaiškinsiu, - tariau ir nubėgau link spintelių. Jie visada sėdi ten.
- Tomai ar galėčiau pasikalbėti su tavimi? - Paklausiau nedrąsiai, niekada nekalbėjau su jo normaliai? Visada tik pyktai... Jis atsistojo ir pradėjo eiti, sekiau jį. Pagaliau sustojom.
- Ko nori? - Atsiduso.
- Aš tik norėjau paprašyti, ar galėtum neiti, prie garažų 19h? - Tai skambėjo gan keistai.
- Ir kodėl turėčiau to nedaryti? - Sukryžiavo rankas ties krūtine.
- Tiesiog Kajus, jis...
- Jis bailys ir pats neišdrįso prieiti ir pasakyti to. - Pasišaipė.
- Ne! Taip nėra , aš tiesiog bijau juk tu sužeisi jį.
- Haha, tai tu typo myli jį?
- Ne,jis mano draugas.- Tvirtai atsakiau.
- Tai ir gerai, - apsisuko ir norėjo eiti.
- Tai tu neateisi? - Su viltim paklausiau.
- Kodėl turėčiau? - Nusijuokė. Ir vėl grįžom prie to klausimo.
- Po galais , aš juk sakiau,juk bijau dėl Kajaus. - Pravarčiau akis.
- Mes priešai Kira. Tu neturėtum prašyti manęs to. - Tomo balse nebuvo pykčio. Ir tai keistai paveikė mane.
- Prašau, - sumurmėjau. Mūsų žvilgsniai susitiko. Nervingai kramčiau lūpą.
- Aš nesužeisiu jo. - Pagaliau atsiduso ir nieko nelaukdamas išėjo. Iš karto palengvėjo. Žinojau juk jis galėjo tiesiog sumeluoti man, bet kažkodėl pasitikėjau jo. Aš pasitikiu savo priešu? Tiesiog aš toks žmogus. Aš pasitikiu visais.
~Namie~
- Ar tu alkana?
- Ne.
- Gal nori kavos?
- Ne.
- Kas atsitiko?
- Nieko.
- Ar nori apie tai pasikalbėti?
- Ne dabar.
- Oh,gerai. - Uždarė kambario duris mama.
Buvo 18:45h. kiekviena mano kuno dalytė sakė man eiti ir įsitikinti juk Tomas nesumuš Kajaus, tačiau aš tiesiog gulėjau lovoj ir beviltiškai žiūrėjau į vieną tašką. Aš jaučiaus kalta dėl viso to šudo . Juk tai aš įvėliau čia Kajų. Įsijungiau pc, kad bent kiek pamirščiau apie tai. Prisijungiau prie facebook. Už mano akių užkliuvo vienas post'as. Jame buvo paminėta juk rytoj vyks kažkoks vakarėlis su "blogiukais". Nežinau net pati kodėl aš užsinorėjau į ta prakeiktą vakarėlį, jeigu aš tik žinočiau kas turėjo įvykti, niekada ten ne eičiau.
YOU ARE READING
Bad boy
RomancePaprastos merginos ramus gyvenimas apsiverčia aukštyn kojomis, kai ji visiškai to nenorėdama užsirauna ant blogiuko. Vakarėliai, pavojus, bučiniai, blogi žaidimai - visa tai nauja Jai. Tačiau ar viskas tai ką išvardinau, gali tapti jos kasdienybe? A...