15 dalis

413 18 0
                                    

*Penktadienis*

Negaliu patikėti,kad ir vėl einu į vakarėlį. Po velniu kodėl? Kodėl einu į tą sušikta blogiuku vakarėlį? Nes Kajus išprašė manęs. Juk jis nežino apie tai,kas atsitiko praeitame...
Kai mes pasiekiame namo kiemą,pasigirsta garsi muzika.
Girti žmones apsupo mus.
-Tuoj grįšiu,-sušnabždėjo man į ausį Kajus. Suspaudžiau jo ranką, kai prisiminimai užplaukė mane. Bet užsimerkiau ir atleidau ją. Jis išėjo.
Stovėjau čia viena ir laukiau kol sugrįš Kajus. Norėjau kuo greičiau išsinešdinti iš čia. Mano kvėpavimas pasunkėjo, kai kampe pastebėjau pažįstama veidą. Tomas bučiavosi su Kristina. Paėmiau stikline su jack daniels ir užsiverčiau ją. Susiraukiau kai burnoje pasirodė alkoholio skonis. Užsiverčiau dar kelias. Galėjau jausti kraują venose. Ši momenta buvau praradusi gėdos jausmą.
-Labutis,netrugdau?-nusišypsojau Tomui ir Kristinai. Jie abu susiraukė žiūrėjo į mane,-gerai,kad ne.-atsakiau už juos,-nu aš einu išgersiu kažko,-mirktelėjau ir patraukiau link gėrimų. Šio metu norėjau tik vieno – prisigerti.
Prisiminu tik,kad GĖRIAU ir ŠOKAU, GĖRIAU ir ŠOKAU. Daugiau nieko. Šokau su nepažįstamuoju. Jis čiupinėjo mane, bet man buvo visiškai nesvarbu. Buvau girta. Labai girta. Nežinau kur buvo Kajus. Bet kai tas vaikinas įsisiurbė man į lūpas. Pasijaučiau kaip paskutinė prostitutė. Atsitraukiau nuo jo.
-Man reikia į tualetą,-suburbėjau ir apsižvalgiau. Mano tikslas buvo koridoriaus gale. Vos pastovėjau ant kojų, nekalbant apie ėjimą. Kai užkliuvau už kilimėlio ir parkritau ant šlapiu vonios grindų išgirdau juoką.
-Tu apgailėtina,-tarpduri stovėjo Rokas (blogiukas) ir juokėsi.
-Pašol,-sušukau.
- Norėjau padėti,bet matau,kad nereikia,-pasišaipė.
-Eik iš čia,-užsimerkiau vis dar gulėdama ant šaltu grindu.
-Kaip pasakysi,-iškėle rankas ir užtrenkė durys.
Sušiktas blogiukas. Bandžiau atsistoti,bet man nepavyko. Staiga išsitraukiau telefoną ir surinkau numerį.
-Klausau,-blaivus balsas pasigirdo rageli.
-Tomai,-sušnabždėjau,-man taip bloga,-padariau trumpą pauzę,-prašau ateik,-lėtai ir tyliai tariau bei greit paspaudžiau raudoną mygtuką. Prispaudžiau telefoną prie savęs ir užsimerkiau.

*Kajaus Pozicija*

Kur ji po velnių yra? Žinau nereikėjo palikt jos vienos,bet aš turėjau susitikti su Sofija.
Ieškojau Kiros visur. Jos niekur nėra.
-Kur yra pogalais tavo mergina!?-sušuko pažįstamas balsas, atsisukes pamačiau blogiuką Tomą,-kodėl ji man skambina ir sako,kad jai bloga?-susiraukė tas.
-Ką?-mano burna prasiverė, o raumenis įsitempė, kodėl ji paskambino jam, o ne man? Ir ar jai kažkas yra?
-Ka girdėjai,-nusišaipė.
-Kur ji?-paklausiau to šunsnukio.
-Nežinau, aš galvojau tu žinai...-surimtėjo. Jis buvo blaivus, atvirkščiai nei aš.
-Man reikia surasti ją,-žengiau žingsnį ir iškart apsisuko galva ir vos nenukritau.
-Pailsėk , aš surasiu ją,-trinktelėjo per petį Tomas.Susiraukiau, bet iškart atsipalaidavau.
-Ačiū,-atsisėdau ant sofos šalia. Kažkoks jis paslaptingai keistas. Jis nekenčia manęs nuo to laiko kai atėjau į mokyklą,o dabar jis sako „-pailsėk, aš surasiu ją“ ?

*Tomo pozicija*

Vaikščiojau po kambarius ieškodamas tos girtos idiotės.
-Kažko ieškai?-juokėsi girtas Rokas.
-Matei Kirą?-paklausiau rimtai.
-Ko tu toks rimtas,bro?-toliau juokėsi draugas.
-Tiesiog pasakyk, žinai kur ji ar ne.
-Nu žinau,-šiek tiek surimtėjo.
-Mažuti,- kekenantis balsas pasigirdo šalia. Kristina.
-Ne dabar,-susinervinau.
-Ar nenori savo katytes?-nusijuokė girta Kristė. Kartais ji nepakenčiama.
-Kur Kira?-ignoravau ją ir vėl paklausiau Roko.
-Tualete ant grindu voliojasi,-dėjo žvengą. Prie jo prisijungė ir Kristina.
-Užtylkit,-sušukau. Bet jie net nežadėjo sustoti.
Užsimojau ir trenkiau kumščiu į sieną. Visi liko stovėti be žado, o aš susinervines išėjau.
Šiame name buvo keli tualetai, todėl patikrinau kelis ir nieko ten nerades. Liko paskutinis. Įsiveržiau vidun ir mane pasiekė apgailėtinas vaizdas. Kira gulėjo ant grindu susirietusi į kamuoliuką. Bandžiau nepažadinti jos. Pakėliau ją nuo žemės ir ant rankų nunešiau iki mašinos.
-Tomai,-ištarė ji nežinau ar miegodama ar ne.
-Ššš,-pridėjau pirštą jai prie lųūpu. Ji ir vėl užmigo. Paguldžiau ją ant galinės sėdinės, bei užklojau savo striuke. Surinkau žinutę tam girtam debilui Kajui „Ji su manim, viskas ok“.
Išsiunčiau ir užvedžiau mašiną.

*Kiros Pozicija, Šeštadienis*

-Labas rytas,gražuole.-tarpduri stovėjo sukryžiavęs rankas pyktas tėvas. O už jo mama. Pastebėjau,kad esu namie,savo lovoje.
-Ar turite pasiaiškinimą,panele?-rimtas mamos balsas nuskambėjo.
-Prašau ne dabar, galva tiesiog plyštaa,-suburbėjau ir susiėmiau už galvos.
-Tai aišku tiek išgerti...-išpūtė akys tėtis.
-Kaip aš atsiduriau namie?-staiga paklausiau.
-Tave pervežė kažkoks vaikinas,-sukryžiavo rankas mama.
-Nepamenu, nieko nepamenu....-laikiau rankas ties galvos.
-Tau namu areštas!-sušuko tėtis. Staiga mano gerkleje pasirodė skystis. Šokau nuo lovos tiesiu taikymu į tualetą. Prabėgau pro tėvus ir išvėmiau viską į klozetą.
Manęs laukia sunki diena.

-Namu areštas? Ar tu rimtai?-sušuko į ragelį draugė.
-Taip, vakar prisigėriau.-pavarčiau akys.
-Tu rimtai ?-juokėsi Mija.
-O svarbiausia, tėtis sakė,kad mane atvežė kažkoks vaikinas,o paskutini ka aš pamenu, tai kaip šokau su nepažįstamuoju, o vėliau užsinorėjau į tualetą ir... daugiau nieko, -prisimerkiau.
-Tu rimtai šokai su nepažįstamu? Kur buvo Kajus?
-Jis buvo dingęs visam vakarui. Aš jaučiaus vieniša,-nusijuokiau.
-Nu, davai,sakyk, kokia buvo priežastis.
-Ko?-susiraukiau.
-Tu negeri,Kira.Tu pavyzdinga mokinė,kuri nekenčia vakarėlių.- Priminė.
-Aš rimtai norėjau tik prisigerti ir viskas
-Nemeluok man,-rimtai suburbėjo. Kodėl ji atpažįsta mano melą?
-Gerai,-atsidusau,-tai dėl to sušikto Tomo,-pavarčiau akys, nors ji to nematė.
-Žinojau,-nusišypsojo į ragelį.
-Nieko tu nežinojai,-nusijuokiau,-jis bučiavosi su Kristina,-prikandau lūpą.
-Tai aišku bučiavosi, ji jo mergina, nepamiršai?-isteriškai nusijuokė.
-Žinau,-kramčiau lupą.
-Taigi, padariau išvadą tau patinka Tomas.-Tvirtai atsakė.
-Ne!-sušukau,- Niekada.-pradėjau vartyti galvą,- Jis tik žmogus,kurio aš nekenčiu, o prisigėriau dėl to,-sustojau,- dėlto, kad jie bučiavosi, o Kajaus nebuvo šalia ir man tapo labai liūdna, ir...-Sumaliau pirma kas atėjo į galvą. Man tikrai nepatinka Tomas. Aš turiu vaikiną. Tiksliai KAJUS. Visai pamiršau apie jį...

Bad boyWhere stories live. Discover now