18 dalis

381 20 3
                                    

*Trečiadienis*

*Tomo pozicija*

Lėtai nusiėmiau motociklo šalmą, ranka perbraukdamas per plaukus, kai visos merginos jau tirpo vietoje. Prie manęs pribėgo Kristina ir pabučiavo į lūpas visoms parodydama,kad aš užimtas. Pasukau galvą norėdamas išvengti jos bučinio. Šita fyfa mane nervina.
-Mažuti, tu keistas,-nepatenkintai sumurmėjo atsisėsdama ant mano motociklo. Tik pavarčiau akis ir greitu žingsniu nuskubėjau mokyklos link. Girdėjau aukštakulnių garsą už savęs. Be abejo Kristina.
-Ar tu visai manęs nemyli?-zyzė.
-Prašau nepradėk,-neatsisukdamas pasakiau. Staiga mano akis sutiko JĄ. Kira ėjo koridorium garsiai juokdamasi su draugėm. Sustojau stebėdamas ją. Jos šypsena dingo, kai pamatė mane. Ji vis dar pyksta.
-Tu nužiūrinėji ją!?- pasigirdo klyksmas prie ausies.
- Kristina, nerėk,-sušukau.
-Tik nesakyk, kad tu įsimylėjai tą žiurkę? - ignoravo mane.
-Durne, ji tiesiog nervina mane, kaip ir tu!-pavarčiau akis ir vėl pradėjau eiti.
-Ar aš tave nervinu?-prasideda. Pradėjau ignoruoti ją.
-Sveikas drauguži,-priėjo Rokas.
-Sveikas,-bejausmingai ištariau.
-Eisi rukyti šiandien?-paklausė pamates mano nuotaiką.
-Ne,nenoriu,-sumurmėjau.
-Kristina išnervino?-uždėjo ranką ant pietes.
-Kad tik tai,-atsidusau.
Kažkoks moksliukas bėgo su knygom ir nepastebėdamas į mane atsitrenkė.
-Tu žinai į ką atsitrenkei?-užsivedė Rokas.
-N-ee,a-aatsipra-ašau,-sumykčiojo.
-Kad daugiau nematyčiau,-pagrąsino ir tas išlekė vėjo greičiu.Nusijuokiau. O gal neveltui mes blogiukai,- su mano mintim nuskambėjo skambutis.Klasėje pasisveikinau su visais kitais.

~Po 3 pamokų.

-Tu girdėjai?-prisikabino Benas (blogiukas) prie manęs.
-Nu kas dar?-atsidusau.
-Šiandien vakare vyks kažkokios motociklų rungtynės ir jei ten nebus mūsų, nebus linksmybių,-pradėjo kilnot antakius.
-Mes ten vyksim,-už mane atsakė Rokas.
-Na, o kas iš mokyklos bus?
-Beveik visi kieti žmones, Kristina varo,-prikišo Erikas (blogiukas).
-Draugužiai, aš negalėsiu,- priėjo Ignas.
-Kodėl?-prisimerkiau.
-Nes kažkokio šudo turiu varyt pas močiutę.
Visi pradėjo isteriškai juoktis.
-Nevaryk, vistiek tavo nebuvimo niekas nepastebės,-pasišaipė Rokas. Iš visų blogiukų Ignas buvo keisčiausias, o Rokas žiauriausias, aš jų vadas, na o likę tiesiog nariai,kurie klausosi kiekvieno mano žodžio.
-Bro, tau šį vakar reikia atsipalaiduoti, gal net ne su Kristina,na tu supranti,-paaiškino.
-Hmn..-numykau. Pastebėjau kaip Kira su Mija ir Sandra apie kažką impulsiviai kalbėjosi.
-Tuoj grįšiu,-nenutraukdamas akių nuo jų tariau ir pradėjau eiti link Kiros.
-Palikit mus,-įsakiau Kiros draugėm. Ir jos dar galvoja,kad gali kažkam patikti.
-Atsiknisk, tu rimtai nusibodai, ko tu nori iš manęs?-sušuko Kira.
-Tavęs,-prikandau lūpą. Staiga įžvelgiau išgastį jos akyse - ji nekalta.
-Aš turiu eiti,-nuleido akis ji.
-Palauk,-surimtėjau. Ji įdėmiai pažiūrėjo į mane.
-Aš noriu paklausti,- velniškai nusišypsojau. Ji linktelėjo duodama leidimą.
-Ar tu skaisti?-visai rimtai paklausiau.
-Tu rimtai?-pradėjo juoktis,- tu galvoji aš atsakysiu?
-Tai reiškias,kad ne,-trūktelėjau pečiais ir apsisukau eiti.
-Palauk,-sušuko,-aš neskaisti,-suburbėjo. Mačiau kaip jos kūnas įkaito, o akys išsiplėtė, o tai reiškia tik vieną - ji meluoja.
Mintyse nusijuokiau ji tokia nuspėjama. Išėjau palikdamas ją ten stovėti viena.

~VAKARAS.Motociklų rungtynės.~

-Ką tu čia veiki!?-susiraukiau pamates, šitą mižnių, Kajų čia.
-O ką negalima?
-Ne,ši vieta ne tokiems kaip tau,-nusijuokiau.
-Dalyvauji?-staiga paklausė. Akimirka pagalvojau.
-Dalyvauju.
-Gaila,kad aš ne, parodyčiau kam čia ne vieta.
-O kas? Gal namų areštą turi? -nusityčiojau.
-Neturiu motociklo,-patrūkčiojo pečiais.
-Paskolinsiu,dalyvausi?
-O davai,-nusijuokė. Paėmiau Roko motociklo raktus ir mečiau jam. Jis sugavo. Užsidėjau šalmą ir privažiavau startą. Turėjau, tiesiog privalėjau laimėti šias rungtynes. Kelios sekundės pasiruošimui.
-Tu turi laimėti,-šukavo Kristina.
-Bro, tai pavojinga,-išgirdau Roko balsą.
-Kajau, nereikia!-išgirdau Kiros balsą, kai jau buvo per vėlu. Visi motociklai visu greičiu pajudėjo pirmyn.

Bad boyWhere stories live. Discover now