•2•

931 70 3
                                    

Evinin önune gelince garaja arabamı park ettim. Daha sonra anahtarımı asarak evime girdim. Merdivenleri görünce yorulduğumu anlamıştım.

Ayağımdaki  ayakkabıları çıkartarak ayağıma değen soğuk merdiven basamakları sayesinde irkildim. Yavaşça çıktım ve odama girdim. Üzerimdekileri çıkartıp duşa girdim. Soğuk tenime sıcak suyun değmesine izin verdim.

Havlu ile iyice kurulandıktan sonra iç çamaşırımı üzerime geçirdim ve siyah bir eşofman giyerek üzerine beyaz tişört giydim. Saçlarımı topuz yapıp asağı indim.

Mutfağa girdim ve buzdolabını açtığımda evde hiçbir şeyin olmadığı aklıma gelince hayal kırıklığına uğramıştım.

Şirketten sonra kafeye gidip birşeyler atıştırmıştım ama şimdi akşam olmuştu ve acıkmıştım.  Artık istediğim kadar yiyebilmek ve kilo almak istiyordum.

Kapının yanında olan çantamı kontrol ettim. Telefonu, cüzdanı ve ev anahtarlarını elime alarak evden çıktım.

Arabaya gerek yoktu. Yürüyerek gitmek bana iyi gelirdi.

Büyük markete girip araba alip reyonları dolaştım.Birkaç gözüme çarpanı sepete atarken, aylık alışverişimi yapmış olduğumu gördüm. Sepet ağzına kadar dolmuştu.

Sürmekte söylenirken önüme aniden biri çıktı.Tesadüf müydü yoksa cidden öldürmemi istiyor gibi mi karşıma çıkıyordu?

"Sen bu sabah şirketteki yeni kız değil misin? " sepete göz gezdirdiğinde ağzı açıldı ve kurduğu cümlesine eklemeler yapti.

" Aylık alışveriş yapmış gibisin, A'dan Z ' ye kadar herşey var burda." Beni yakından tanıyormuş gibi samimi cümle değil miydi bunlar?

" Evet benim. Hepsi var çünkü dolap bomboş" ilerlerken yanımdan geliyordu.

"Hep böyle misindir? "ilerlemeyi bırakıp Taehyung'a baktım.

" Ne gibi ? " reyona dönüp birkaç şampuan koydum.

" Evdeki herşeyi bitirip öyle mi alışverişe çıkarsın ? " güldüm.

Ne saçma şeyler düşünüyor bu çocuk.

" Daha dün taşındım buraya. Ondan a dan z ye kadar alışveriş yaptım " o da anlayıp güldü.

" Bende diyorum ki ben bu kızı niye hiç buralarda görmedim " önüme dönüp birkaç cips koyarak kasaya ilerledim.

" Cips mi ? Gerçekten mi ? Benim tanıdığım kızlar erkekler beni beğenmez diye salatadan başka birşey yemeyen kemik kızlar. "onu susturdum.

" Demekki ben o kızlar gibi değilim.Ve ah aslında kimseye benzemem,beni tanımak istemezsin." Ödemeyi yapıp marketten çıkacaktım ki tanıdık ses beni yine durdurdu.

" Ah şey, çok konuşmuş olabilirim ama isminizi rica edebilir miyim?" Kaşlarımı çatıp onu anlamaya çalıştım. Oldukça garip biriydi.

"Yoona" dediğimde gülümsedi. 

" Sende beni tanımıyor olmalısın yoksa diğerleri gibi beni rahat bırakmazdın" gözlerimi devirdim ve derin bir nefes aldım.

"Diğerlerine benzemediğimi söylemiştim" hatırlar gibi güldü.

Bu kare gülüşü garip miydi yoksa oldukça hoş muydu? Tartışılır.

"Üzgünüm..."elini uzattığınde poşeti yere bıraktım ve uzattığı eline karşılık verdim

"Ben BTS grubundan sahne ismim V,gerçek isminde Kim Taehyung. Oldukça başarılı bir grubuz" dediğinde programlarının yoğunluğunu şimdi daha iyi anladım. Bayağı bir ünlülerdi yani.

Sᴀᴠᴇ Mᴇ / I·ᴍ Fɪɴᴇ • KTH ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin