Üzerime pijamalarımı geçirip aşağı indim.Yeni yemek yediğimiz için aç değildim ve bu yüzden kendime kahve yapmakla yetindim.
Beynime televizyonlardaki saçma sapan dizilerin veya filmlerin konusunu doldurmak yerine laptopu masanın üzerine açıp oturdum.
İlk önce bana verilen flash belleği takıp içindeki programa göz gezdirdim.
Bu aylık programı hatırladığım gibiydi.Flashı çıkarıp bilgisayarda olan klasöre tıklayıp bilgilere göz attım.
Yine değişik bir şey yoktu.Başkanın bana verdiği flash ile adamın hazırladığı klasörün içeriklerinde hiçbir fark yoktu.Ve bu da aradığımı bulamadığımı açıkça göstermişti.
Benim aradığım program değildi,benim aradığım Taehyung'un ölmesini sağlayacak ne yapmış olmasıydı.
Aklıma dank eden şeyle hemen google'a girdim.Aramalara Kim Taehyung ismini yazıp girdim.Normal hayat bilgilerini gözden geçirdim.Yine aradığımı bulamayıp bu sefer aramaya 'haberleri'yazıp enter'a bastım.
Sayfa yenilenince başta tutturulan haber dikkatimi çekmişti.
"Kim Taehyung'un eski sevgilisi intihar etti!"eve bu bir idol için önemli bir bilgi olabilirdi.Çünkü genellikle idollerin sevgili olması zordu.
Siteye tıklayıp içeriğin yüklenmesini beklerken sağ bacağımı titrettiğimi fark ettim.Bunun sebebi endişeli veya heyecanlı olmamdı.
Ne zaman bu duyguları yaşasam dışa bu şekilde vuruyordum.Bundan pek hoşlandığım söylenemezdi.
Site yüklenince ekrana biraz daha yakınlaşıp baktım.Sayfayı aşağı indirecekken telefonuma gelen ani bildirim sesi ile yerimden sıçradım.
Gözümü istemeyerek ekrandan çekip telefonumu elime aldım.Mesaj gelmişti ve yine o adamdan geldiğini düşünerek isteksizce ekranı açıp baktığımda tanımadığım numaradan geldiğini gördüm.
"Merhaba güzellik"diye atılan mesaj benim garipsememe sebep olmuştu. Tanımadığın bir numaradan böyle bir mesaj kimse beklemezdi doğrusu.
Numaranın kimden geldiğini öğrenmek için geri cevap yolladım. "Kimsiniz?" Tanımadığın numaraya yollanan ilk mesaj herkezde aynıdır. Bir süre yanıt gelmeyince bundan fırsat bilip tekrar ekrana dönecektim ki mesajın gelmesiyle bir ekrana bakamadığım için sinirlenmiştim.
" Kim Taehyung. Tanıdık geldi mi?" diye aldığım cevaba gözlerimi devirdim.
Numaramı nerden buldu diye sormayacaktım çünkü onların koruması olduğum için doğal olarak onlara numaram verilmişti.
"Ne istiyorsun?" Diye atılan cevabımı kaba bulmuş olacak ki hızlıca cevap verdi.
"Seni" Sol tarafımda oluşan ani sancı gözlerimin büyümesine ve hızlı nefes almama sebep oldu. Böyle bir mesaj atılabilir miydi?
Yeni tanıdığın birine kesinlikle hayır. Tabi bu normal insanların atamayacağı birşeydi.
Bir bildirim sesine kendime geldim. Bu sefer başka bir numaradandı.
" Yemek yapmayı bildiğini söylemiştin değil mi?"
Ah tamam. Bunun kimden geldiğini bilmemek ayıp olurdu.
" Evet Jin " diğer sohbete girdiğimde Taehyung'dan başka mesaj gelmediğini gördüm.
Sanırım ona yanıt vermediğim için bir mesaj daha yollamamıştı. Jin'den gelen mesaja geri döndüm.
"O zaman buraya gelmen gerekiyor. Acıktım" şaşkınlıkla saate geri baktım. Akşam yemeği yiyelim 3 saat olmuştu.Zaten restoranttan çıktığımızda akşam olmuştu ve şimdi ise gece yarısını çoktan geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sᴀᴠᴇ Mᴇ / I·ᴍ Fɪɴᴇ • KTH ✔
Fanfic"#2-killer" "Sana bir görev vereceğim" dedi ellerini masasının üzerinde birleştirip gözlerini bana dikerken. "Senden isteyeceğim şeyde çok dikkatli ve atak olmalısın"heyecanla ne diyeceğini beklerken duyduğum şey beni şaşırtmışı.. "Kim Taehyung'u öl...