Katy mi chtěla ruku z obličeje sundat, ale já ji stihla chytnout. A ztiskla ji.
S úsměvem řekla ,,TO JE BLÁZNIVÉ "
Obě jsme se zasmály a ještě se k sobě víc přiblížily.
,,NECHTĚLA JSI MI TAKY NĚCO NÁHODOU ŘÍCT VE VÝTAHU" podívala se mi přímo do očí.
,,NO JENOM, PROČ SIS VZALA NA VEČEŘI MĚ?"
,,PŘIŠLA JSI MI SYMPATICKÁ, PŘÍJDE MI JAKO BYCHOM SE ZNALY VĚČNOST." Usmála se.
Začervenala jsem se a nic na to neřeklaDRUHÝ DEN:
Překvapilo mě, že když jsem se vzbudila pořád jsem byly s Katy v obětí, ale Nugget byla u našich nohou. Nebyla jsem si jistá, jestli Katy spí, nebo je v zhůru ,tak jsem se snažila co nejmíň se hýbat, abych ji nevzbudila.
"Když byla živě tak jsem se na ni vlastně jenom přes den koukala, jak spí a teď jsem u ní v náručí. A pak že se zázraky nedějí."
Katy se po chvilce taky probrala. Chvilku jsme na sebe jen koukal a navzájem si vyměňovaly úsměvy. Pak, ale zaklepal někdo na dveře.
,,PROMIŇ, MOMENT" pustila mě Katy a přešla ke dveřím.
Já se mezi tím protáhla a pohladila Nugget. Pak se natáhla se pro brýle a mobil. Bylo největší čas napsat tetě. Když jsem zprávu dopsala Katy se vrátila a řekla.
,,CO KDYBY JSI ZŮSTALA ZBYTEK POBYTU V PRAZE U MĚ, A PAK SE VRÁTÍME K TOBĚ DOMŮ"
,,VÁŽNĚ? TO BY ŠLO?" řekla jsem nadšeně.
,,JO" objaly jsem se.Cause I understand you, We see eye-to-eye, Like a double rainbow in the sky. And wherever you go, so will I, Cause a double rainbow is hard to find...-Katy Perry (Double Rainbow)
,, ALE TEĎ BUDU MUSET ROZDAT TY ROZHOVORY, ALE PAK SE VRÁTÍM." pokračovala
,,FAJN, JÁ ZATÍM ZAJDU ZA TOU TETOU"
,,DOBŘE. A PAK SI SPOLU PROJDEME TY PAMÁTKY CO TU JSOU? "
,,DOBŘE "
,,A LAR? TAK SE PAK TU POTKÁME?"
,,JASNĚ"
,,ZATÍM PAAAA" došla ke mě a objala mě. Pak už odešla.Překvapilo mě, že si sebou nevzala Nugget. Ta ještě ležela vedle mě. Pohladila jsem ji a ona přešla ke mě. A lehla si mi do klína. Chvilku jsem tam jen seděla a hladila ji.
Pak, ale někdo znovu zaklepal. Nugget se zvedla a já přešla ke dveřím. Když jsem je otevřela, stála tam žena, kterou znám od vidění protože jsem ji viděla, že byla s Nugget a nějakým pejskem.
,,AHOJ, JSEM TAMRA, TO JE BUTTERS" představila se
,,AHOJ,MOC MĚ TĚŠÍ. JÁ JSEM LARA" taky jsem se představila a klekla si ,,BUTTERES TAKY TĚ RÁDA POZNÁVÁM" pohladila jsem ji.
Nugget k nám přiběhla.
,,AHOJ, NUGGET" usmála se a taky klesla si k ní a pohladila ji.
Stoupla jsem si a víc jsem otevřela dveře, aby prošla. Vešla do pokoje. ,,KAM PŮJDEME S BUTTERS A NUGGET?" zeptala se.
,,NO, KDYBY JSI BYLA TAK HODNÁ A ŠLA SE MNOU K TETĚ" zeptala jsem se jí.
,, JASNĚ" řekla a sedla si na postel v jídelně ,,A TY A KATY JSTE? JEN ABYCH BYLA V OBRAZE "
,,KAMARÁDKY" usmála jsem se a přešla jsem do koupelny, kde jsem nechala večer batoh a vzala jsem si oblečení ze včerejška. Čisté jsem měla ještě u tety, ve svém kufru. Přeslekla jsem za ní do jídely.Tamra seděla v křesle,na klíně měla Nugget a Butters a koukala se na Prahu.
,, TAK JDEME?" zeptala se.
,,KLIDNĚ" usmála jsem se a společně jsme vyrazily.Když jsme vyšly z pokoje bylo něco kolem deváté.
Přešly jsme přes most a pak šly přes uličky a mě přišlo a za chvilku jsme tam byly. Když jsme došly k tetě tak jsem se trochu bála co řekne na to, že jsem nedošla domů a jestli jí to nějak naštvalo. Zazvonila jsem s nejistotou. Během chvilky došla.
,, Ahoj Lary"
,, Ahoj Teto" usmála jsem se.
,,ZDRAVÍM " řekla Tammy.
Teta víc otevřela dveře na znamení pojďte dál.,, To je ta tvoje kamarádka"
,, Sice to je někdo jiný, ale tahle je taky v pohodě"
,, AHA"
,,DÁTE SI KÁVU? "
,,MOC RÁDA " usmála se Tammy.
,, NEVADÍ, ŽE MÁME SEBOU PEJSKY?" zeptala jsem se
,,JEN JE PUSŤ TE"
Pustila Nugget i Butters a sundala si boty stejně jako já.
Přešly jsme do obyváku a sedly si na sedačku. Nugget a Butters si první tak různě běhaly.
Teta donesla kávy a mě čaj.,, MĚLY JSTE SNÍDANI? "
Obě dvě jsme zavrtěly hlavou. Teta zašla do kuchyně a donesla nám buchty.
Když jsme se najedly tak jsem si skočila pro kufr rozloučila se s tetou a šly jsme zpátky do hotelu. Cestou tam i na zpět jsme si povídali o zpěvákách, filmech. Byly jsme si dost podobné.Když jsme šly nazpátek, všimla jsem si novin v jedné trafice.
,, MOMENT" řekla jsem a popravila si brýle. Vešla jsem do ní a vzala je do ruky.
Koupila jsem je a vyšla ven.
Na přední stránce jsem byla já a Katy jak stála za mnou.
Jak se to tak rychle dostalo do novin?
Nalistovala jsem stranu na ,které to mělo být napsané a vydělá jsem pak ještě mě a ji jak sedíme v té restauraci.Ukázala jsem je Tamře a spolu jsme pak ještě šly rychleji na pokoj. S Katy jsme se potkaly před dveřmi pokoje. Zapla jsem televizi, Očko tam vždycky bylo něco o Katy. Bylo 12,takže asi měly být Óčko news. Já jsem se koukala a Katy se přeslékala do pohodlnějšího oblečení. Když to skončilo tak jsem ležela na sedačce a říkala si že, to asi není fajn.
,,JSI V POHODĚ?"
,,ASI JO, ALE JAK BYLO S NOVINÁŘEMA? "
,, JO, A PTALI SE I NA TEBE"
,, FAKT?A CO CHTĚLY VĚDĚT"
,,JAK DLOUHO TĚ ZNÁM A JESTLI JSME SPOLU"
,, A CO SI JIM ŘEKLA?"
,, ŽE JSME KAMARÁDKY "zasmála se.
Taky jsem se zasmála a podívala se na hodiny. Bylo 12:05
,, V KOLIK SE CHCEŠ JÍT PODÍVAT NA TY PAMÁTKY?" zvedla jsem se z postele.
,, NO MYSLELA JSEM ŽE VYRAZÍME PO OBĚDĚ."
,,DOBŘE" usmála jsem se.
Katy za mnou došla a sedla si vedle mě.
,,NUGGET "zavolala na ni.
Nugget za ní doběhla.
Katy si ji vzala donáručí.ZA HODINU JSME SE ŠLY NAJÍST A PAK SE VYDALY K ORLOJI KTERÝ JSME CHTĚLY STIHNOUT V 14:00