⚜10⚜

197 14 0
                                    

Kolem třetí hodiny ranní byl budíček. Katy už byla včera sbalená a tak jsme vyrazili ještě s pár lidma z týmu na letiště. Nugget samozdřejmě nemohla chybět.

Prošli jsme všechny kontroly a pak bez jakéhokoliv čekání nasedly do letadla a vydaly se do USA. Mé místo bylo jak jinak než vedle Katy. Sice tam je jen sedá pro jednoho, ale nám nedělalo problém sedět spolu na jednom.

Držely jsme se za ruce, měly jsme hlavy u sebe a společně poslouchaly písničky. Katy za chvilku usla tak jsem písničky vypla přikryla ji dekou a na svoje rameno jsem dala polštář, aby to měla pohodlnější. Byla hodně unavená ještě z předešlích dnů. Vzala jsem si mobil a svoje brýle a vydala se vstříc rozsáhlému románu, co mám v mobilu.

Kde jinde seděla Nugget než na klínu Katy. Během čtení si přesedla na mě a tak jsem ji při čteni ještě škrabkala.

Po 4 hodinách se mi mobil vybyl a tak jsem ho odložila a snažila se usnout. Nějak se mi to nedařilo, tak jsem ji pozorovala a užívala se být v její přítomnosti. Vypadala spokojeně a uvolněně.
Z ničeho nic se ale probrala.
,,PROBUDILA JSEM TĚ NĚJAK?" zašeptala jsem.
,,NE V KLIDU, A JÁ TEBE?" taky zašeptala.
,,NE, JÁ ANI NEUSLA" uchechtla jsem se.
,,NEJSI UNAVENÁ?"zívla.
,,MOŽNÁ JEN TROŠKU" řekla jsem s úsměvem.
,,JEŠTĚ POLETÍME DLOUHO, TAKŽE SI KLIDNĚ MŮŽEŠ JEŠTĚ ZDŘÍMNOUT" řekla a protáhla se. Podívala se, že je přikrytá a vzala mi z ramena polštář.

Katy se otočila dozadu a zavolala na manažerku ,,AYO? JAK JSME NA TOM SE VSTUPENKAMI?"
,,KDE?" vzala do ruky tablet.
,,KDE BY SI MÉ VELIČENSTVO RÁČELO STRÁVIT MŮJ KONCERT?" otočila se Katy a zeptala se mě.
,,TAM KDE JE VOLNO, NERADA BYCH DĚLALA PROBLEMY VAŠEMU KRÁLOSTVÍ A VAŠIM LIDEM" hrála jsem s ní.
,,DROPE ZONE, AŤ TĚ MÁM PĚKNĚ U SEBE" rozhodla a zpátky se otočila ke mě.
,,DĚKUJI AYO" zpátky se ke mě vrátila. ,,MUFFIN, NO AHOJ MOJE ROZTOMILÁ MALÁ HOLČIČKO"pohladila ji.
Nugget si k ní přesedla.

Taky jsem se k ní otočila a natáhla jsem se pro jídlo. Po jídle jsem zase usla já.

Když jsme přistály vyšly jsme z letadla a Katy si dala šiltovku a brýle. ,,MY PŮJDEME PŘES HALU, TY SI BUDEŠ MUSET JEŠTĚ ZAŘÍDIT VÍZUM A "EUROPEANS" PAK SE POTKÁME NA PARKOVIŠTI, TAM K NÁM PŘISTOUPÍŠ JO?"
,,DOBŘE POKUSÍM SE BÝT CO NEJRYCHLEJŠÍ"
,,TEĎ TAM MOC LIDÍ NEBUDE" řekla se smíchem a scházela schody.
,,TO JO, ALE I TAK" řekla jsem a šla za ní taky se smíchem.

Dole jsem před sebe pustila její lidi a šla jsem až za nimi. Pak jsem rychle vešla do nějaké místnosti. Tam v rychlosti vyplnila formuláře a odpověděla na základní otázky.

Když byl konec, tak jsem šla k východu. Všimla jsem si, že Katy se ještě dostává přes davy novinářů.
Využila jsem toho a šla jinýma dveřma bez jakéhokoliv povšimnutí.
Pak jsem jen přešla na konec parkoviště.

Z tama jsem se koukala jak se Katy přesunuje do auta.
Po chvilce už do auta nasedaly a rozjelo jseště před zavření jejich dveří.

Dojel ke mě a já v rychlosti do něj nastoupila a vyjeli jsme k ní.
,,VŠECHNO V POHODĚ?" zeptala se Katy.
,,JOJO A VY?" zapásala jsem se.
,,MYSLÍM ŽE JO"řekla Katy.
Koukla jsem se z okna hned co jsme vyjeli z letiště jsem se nemohla vynakoukat LA. Víc jsem se naklonila k oknu a koukala se s úžasem v očích.
,,VÍTEJ V KALIFORNII" naklonila se ke mě Katy a chytla mě za ruku. Její ruku jsem chytla a lehce ji stiskla. Posunuly jsme se zpátky jak předtím.

Když jsme dojeli k ní domů tak stačilo jen vjet za bránu a byl klid od všech, co by mohly nějak otravovat.
Vyšla jsem z auta hned po Katy. A tak nějak jsem se držela furt u ní.
Pak se otočila a nabýdla my rámě. ,,VÍTEJ V MÉM KRÁLOVSTVÍ" řekla s úsměvem. Zavedla mě do domu. Šly jsme přes opravdu nádhernou zahradu.

Když jsme vešly do jedné místnosti do očí mi vhrkly slzy. Nevím proč, ale nějak mě to vzalo.
Jednou rukou jsem se si střela slzy.
,,LAR, JSI V POHODĚ?"
,,JO V KLIDU" Katy přešla přede mě a chytla mě za rameno a usmívala se na mě.
,,POJĎME DÁL" řekla a znovu mě chytla za rámě.
Přešla jsem dál a já to brala čimdál hůř, nevím co se semnou děje. Víc jsem se k ní přitiskla a zašeptala ,,TVŮJ DŮM JE PŘEKRÁSNÝ?"
,,MYSLÍŠ?"
,,JO JE OPRAVDU DOKONALÝ" řekla jsem s úsměvem.
,,OPRAVDU? "
,,JO, HEZČÍ JSEM NEVIDĚLA" řekla jsem se smíchem.

Stronger TogetherKde žijí příběhy. Začni objevovat