S Ali jsme si volaly ještě půl hodiny.
Mezi tím se vrátila Nugget s Butters. Obě dvě jsou tam moc sladké.Byla jsem sama v obýváku a tak jsem si řekla, že bych mohla najít Tamru.
,,TAMMS?"
,,ANO?"
Šla jsem za jejím hlasem.
Byla v kuchyni, kde rozvaleně seděla na kuchyňské lince.
,,JAK SE MÁŠ? "zeptala jsem se jí a přešla k barové mu stolu nedaleko ní.
,,RADĚJI MI NAROVINU ŘEKNI CO POTŘEBUJEŠ, TUHLE OTÁZKU NESNÁŠÍM" řekla se smíchem a odložila mobil vedle sebe.
Taky jsem se zasmála.
,,TAK DOBŘE, BUDU SI TO PAMATOVAT, JENOM.....HROZNĚ BY MĚ ZAJÍMALI JAKÉ TO JE TAKHLE PRACOVAT? MYSLÍM JAKO ASISTENTKA"
,,PODLE TOHO KDE, UŽ JSEM PRO PÁR LIDÍ DĚLALA, ALE DĚLAT PRO KATY JE ZÁBAVA" řekla a usmála se.
,,TAK TO JE DOBŘE, VŽDYCKY KDYŽ JSEM SE KOUKALA NA NĚJAKÝ FOTKY S KATY A NA VŠECH NEVEŘEJNÝCH VŽDYCKY JSI" řekla jsem se smíchem.
Obě jsme se docela nasmály a pak se šly koukat společně i s Nuggets a Butters na seriály. Né že by se koukaly s námi, ale byly u nás.
Zjistily jsme totiž, že se koukáme na ty samé.This is how we do, yeah...Kary Perry (This Is How We Do)
,,AHOJ HOLKY" pozdravila nás Katy asi po 4 hodinách.
,,AHOJ KATY" řekly jsme jednohlasně a zvedly se od počítače.
,,VŠECHNO JSME VYŘEŠILI A ZÍTRA MŮŽE V KLIDU PROBĚHNOUT GENERÁLKA." usmála se a přešla k nám,,CO JSTE DĚLALY?"
,,JEN JSME SE KOUKALY NA YOUNG AND HUNGRY"
,,TO JE FAJN" řekla Katy a pohladila Nugget na klíně Tamry. ,,AYO! PODÁLA BY SI MY TY VĚCI?"
,,BYL TEN PROBLÉM NĚJAK VÁŽNÝ?" zeptala jsem se Katy a šla k ní.
,,NO SVĚTLO UŽ DRŽÍ TAK ASI NE" zasmála se.
Aya k ní přišla a tašky z obchodů.
,,PROTOŽE JSI SEM DOJELA BEZ OBLEČENÍ,TAK JSEM TI PÁR OUTFITŮ ZAŘÍDILA." řekla nadšeně a předala mi je.
,,JEŽIŠ KATY, TO JSI NEMUSELA" objala jsem ji a zvedla se z pohovky
,,PŘECE TU NEBUDEŠ CHODIT NAHÁ"smála se.
,,CO TI JSEM DLUŽNÁ?"
,,NIC, TEDA..."
,,COKOLIV SI PŘEJEŠ"
Jak jinak, nemusela mi přece nic kupovat...