⚜16⚜

129 18 0
                                    

V klidu jsem si ležela a najednou ucítím zvedání se v žaludku.
Prudce jsem se zvedla a běžela k záchodové míse.

Když jsem se od ní zvedla ucítila jsem příšernou bolest hlavy. Hned mi došlo o co tu asi jde, KOCOVINA.

Chytla jsem se za hlavu a přešla k umyvadlu a opláchla si obličej. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a až tam mi došlo, že jsem jen ve spodním prádle.

Nejistě jsem se na sebe koukala.
,,Co se stalo? " snažila jsem se vzpomenout.
Pak jsem se chvilku jen zčervenala. Asi už vím. Ale jen matně, budu se muset poptat Katy.

I'm screwed, Oh well. It's a blacked-out blur, But I'm pretty sure. It ruled...- Katy Perry (Last Friday Night - TGIF)

Znovu jsem se chytla za hlavu a přišlo další zvracení.
Chvilku jsem tam ještě seděla, pro jistou. Když to bylo lepší, šla jsem ke Katy do šatny a hledala tam aspoň nějaké volné triko. Protože mi je jasné, že už nastoupily uklizečky a nebyla bych ráda, kdyby mě takhle viděli.

Když jsem ho našla, hned jsem si ho oblekla a šla do kuchyně.

Tamra tam seděla na barové židli a něco po telefonu zařizovala.

,,DOBRÉ RÁNO" pozdravil jsem Tarmu.
,, AHOJ SPÁČI" otočila se na mě a lekla se.
,,CO JE? CO SE STALO?" zastavila jsem se.
Divně se na mě podívala a ukončila hovor.
Koukla jsem se na sebe a pak na ni.

Šla jsem k ní a sedla si vedle ní

Tamra se zasmála,,NIC NIC, JEN JSI SEM VEŠLA ÚPLNĚ STEJNĚ JAK KATY, DOKONCE I V TRIČKU"
Zasmála jsem se a šla blíž k ní.
,,KDYŽ JSME U KATY.... MÁŠ SE PŘIPRAVIT NA DNEŠEK, A PAK JÍ ZA NÍ"
,,MOC RÁDA SE ZA NÍ PAK ZASTAVÍM PŘED KONCERTEM" řekla jsem s úsměvem na tváři.
,,KATY BUDE RÁDA" taky se usmála.
,,KDY ODEŠLY?"
Podívala se na hodiny na mobilu ,,HOĎKA A NĚCO"
Sedla jsem si vedle ní, na barovou židličku a podívala se na jídlo, co tam bylo nachystané.
,,TO JE PRO TEBE" řekla Tamra a odložila mobil.
Se smrtí v očích jsem se na to jídlo podívala. Měla jsem žaludek přetočený naruby a ještě mám do něho něco cpát?

Přesunula jsem si jídlo blíž ke mě. Tamra se na mě koukala.
Podívala jsem se na jídlo a vzala vidličku. Byly to mýchané vajíčka nebo tomu hodně podobný.

,,UŽ JSEM TI ŘÍKALA, ŽE MÁŠ HEZKÉ TRIČKO" řekla jsem rychle.
Tamra se ne něho podívala ,,DĚKUJI?!"
V tu chvíli jí to došlo a jen se zašklíbla.

Podívala se na mě a opřela si hlavu ,,TAK PAPEJ" řekla s úsměvem.
Nabrala jsem si jídlo a dala ho k puse. Otevřela jsem ji a spolkla sousto.

A v tu chvíli se hned obrátil směr sousta a zpět se vracel. Sprintem jsem přeběhla k nejbližšímu záchodu. Musím uznat že to bylo tak tak.

Když jsem se vracela, Tamra se jen smála.,, ALE, ALE, ALE..... TADY NĚKOMU NENÍ DOBŘE."

Otráveně jsem se na ni podívala a ona se jen dál smála.

,,DOBŘE, MUSÍME TĚ VRÁTIT ZPĚT NA NOHY...."

Stronger TogetherKde žijí příběhy. Začni objevovat