⚜9⚜

164 14 0
                                    

Taky jsem hned odpadla vedle ní.

Prospala bych snad celý den kdyby mě neprobudil rychlí pohyb vedle mě.
,,C-CO SE STALO" prudce jsem si sedla a až pak otevřela oči.
,,Lay?" řekl, kdo jiný než Lucka.
,,Teo tet-o....."
,,Pštttt!" zavřela jsem jí pusu a podívala jsem se vedle ní, ale Katy nikde.
,,KATY?" podívala jsem se za sestru a tam na gauči odpočívala ta nejkrásnějši osoba na téhle planetě.
Akorát vypadala, jako by měla každou chvilku se umřít.
,,PANE BOŽE JSI V POHODĚ?" starostlivě jsme řekal a přešla jsem k ní.
,,NE" podívala se na mě se skleněníma očima. ,,NECHÁPU TO....HELE MĚLY BYCHOM JÍT" chytla mě za ruku a přitáhla si mě k sobě.
Doběhla za ní Lucka a objala ji.

,,BĚŽ SE PŘEVLÉCT AŤ MŮŽEME VYRAZIT." posadila Lucku na svoje nohy.
,,VČERA VEČER JSME SE HODNĚ POHÁDALY. UŽ TOHO PAK NA MĚ BYLO MOC..." smutně jsme na ni pohlédla.
,,MUSÍME NĚCO VYMYSLET"

,,JÁ SE S NÍ UDOBŘÍM, MÁM NA TO DEN TAK TŘEBA..." podívala jsem se na naše ruce.
,,HELE COKOLIV BUDE ŘÍKAT, TAK TO IGNORUJ" stiskla ji.
,,ALE..." namítla jsem
,,JE MI JASNÉ JAK TO MYSLÍŠ, HELE DĚLEJ JAKO BY NIC, NEŘEŠ JEJÍ PITOMÉ NARÁŽKY NA MĚ A ANI NA NÁS, PROSTĚ SE S NÍ ZKUS ROZUMNĚ DOMLUVIT." snažila se usmát.

,,UDĚLÁM PRO TO VŠECHNO" řekla jsem a taky zvedla koutek na znak lehtého úsměvu.

,,Laro!?!" ozval se hlas z dola.
Katy se na mě s hrůzou koukla.
,,MAMKA" řekly jsme zaráz.
,,POČKEJTE TADY...Ano mami?!" zvedla jsem se.
Katy mě chytla za ruku ,,TY TO ZVLÁDNEŠ"

Podívala jsem se na ni,,JDEME NA TO"

Přešla jsem ke schodům a sešla dolů za matkou.
,,Ano mami?"
,,Ona je tady!?"
,,Jo....včera mi nebylo dobře a tak se šla ujistit jestli jsem v pořádku"
Sedla jsem si na barovou židličku.
,,Musíš ji sem furt tahat že? I když víš že to nám není příjemné!" zařvala na mě.
,,Mami, měla o mě jen strach" řekla jsem normálně.
,,Tak když tě už viděla ať odejde!" řekla naštvaně a máchla rukou.
,,Bude tu už jen den a pak odjede to snad vydržíš ne?" řekla jsem provokativně a pohodila vlasy.
,,To nic nemění Laro!" znovu křikla.
,,Neprezentuješ se tu nejlíp...na tom ti vždycky záleželo před návštěvou." kousla jsem do jablka.

,,Tohle není návštěva!!!" sebrala mi jablko.
,,Máš pravdu, je rodina!" řekla jsem naštvaně, stále v pohodě.
,,To ti tam straší? Ona tě nemiluje, jen si chce nachvilku užít a pak tě odkopne."
Katy sešla dolů.
Podívala jsem se na ni. ,,Tak se jí zeptáme" řekla jsem a šla k ní. Drapla jsem ji za ruku a vedla k mamce.

,,DOBRÉ RÁNO" řekla Katy mamce.
,,PODLE MAMKY SI CHCEŠ SE MNOU JEN UŽÍT A PAK MĚ ODKOPNEŠ."
,,LARO PROSÍM" šeptla.
Zastavila jsem se a otočila se na ni. ,,MUSÍME JÍ UKÁZAT JAK JEDNA PRO TU DRUHOU ZNAMENÁME" taky jsem šeptla.
,,DOBŘE" usmála se a nechala se vést.

,,MILUJI VAŠI DCERU A NIKDY BYCH JI NEUBLÍŽ....."
,,KATY SKLAPNI" křikla na ni mamka.
,,Mami!!!" křikla jsem po ní.
Katy mi chytla ruku.
,,HELE TY ODJEDEŠ Z TÉTO ZEMĚ A NIKDO SE NEDOZVÍ, CO SE TADY V POSLEDNÍM TÝDNU ODEHRÁLO.....

Katy mi silně mi stiskla ruku.

,,ALE JÁ SE NEMÁM ZA CO STYDĚT.  MEZI NÁMI PANÍ ADAMOVÁ......TO VY JEN TEĎ OMEZUJETE SVOJI DCERU.  A OSOBNĚ, MYSLÍM SI ŽE ASI NECHCETE, ABY VŠICHNI VĚDĚLI, ŽE JE VAŠE DCERA JINÁ..." takhle jsem Katy v životě neviděla. Sice byla dost naštvaná, ale bránila mě. Byla první člověk, co tohle pro mě před matkou udělal.
Mamka se na ni nejistě koukla.
Já se usmála a koukla se na ni. Pěkně jsem si ji prohlížela.
,,TAKŽE VY MY VYHROŽUJEŠ?"
,,JÁ....NE JÁ NE, TO VY MY TU VYHROŽUJETE,ŽE VŠEM POVÍTE CO JSEM ZAČ. JÁ JEN VÁM ŘÍKÁM NÁSLEDKY VAŠICH ČINŮ CO CHCETE UDĚLAT" řekla Katy smrtelně vážně.
,,VÍŠ CO? KLIDNĚ SI JI ODVEZ! NECH SI JI, ONA UŽ NENÍ MOJE DCERA!" zařvala přes celý dům.

Teď jsem nevěděla jestli mám být štastná.
Objala jsem Katy a zašeptala do ucha ,,POJEDEME SPOLU"
Katy mě silně objala a pak políbila.
Matka někam odešla a pak se vrátila s nějakou složkou. Hodila ji po mě s slovy ,,TADY TO MÁŠ A VYPADNI!!"

I do it all because I love you, I love you...-Katy Perry (Unconditionally)

Jak chtěla tak jsme udělaly, nic jsem si sebou nebrala kromě mobilu a té složky s pasem a miliony dalších věcí. Katy říkala že zbytek se dokoupí a ať to neřeším.
Rozloučila jsem se s Luckou, nerada jsem jí tam nechávala, ale nemohla jsem ji vzít sebou.
Pak už jsme jely na hotel co byl nedaleko mého města a tam jsme všechno probíraly a oslavovaly, že budeme spolu...

Stronger TogetherKde žijí příběhy. Začni objevovat