Když jsem ho viděla jak nese jídlo mě, tak jsem dostala docela hlad.
,,Tady máš nech si chutnat" usmál se na mě a já se to snažila ignorovat.
,,Něco se stalo?" zeptal se a podíval mě.
,,Ne nic, jenom pán je velice vtipný a kazí mi náladu jinak ne v klidu." kašlala jsem na Trevora a mluvila s ním.
,,Aha tak to abych už radši šel." pochopil a odcházel.
Trevor se přiblížil ke Katy přesně jsem věděla, co jí říká a taky mě nepřekvapila její reakce, Naklonila se ke mě, aby byla daleko od něho.,,TREVORE, PROSÍM "řekla a zpátky se vrátila na své místo.
,,CO JE?" nechápal a smál se.
,,JE TAK TĚŽKÉ POCHOPIT ,ŽE NÁS TO NEZAJÍMÁ?" řekla Katy o hrábala se ve zbytkách jídla.
,,CO TI JE, JSI V POHODĚ?" řekl šeptem a chytla ji za rameno.,,OPRAVDU NA TO NEMÁM MOMENTÁLNĚ NÁLADU. " s třásla jeho ruku z ramena.
S Katy jsme měli náladu pod psa a Trevor se jako jediný z trojice bavil.
Nugget na židli usla a byla tak roztomilá.
Když jsem dojedla a oni dopili víno zaplatili jsme a šly k hotelu President, kde byla ubytovaná Katy.Zdálo se mi, že to bylo asi o 6 km blíž než ve snu, protože jsme párkrát odbočil a byly jsme tam. Trevor se nabýdl, že skočí pro klíče od pokoje a Katy má za ním pak dojít.
Když vešel do budovy Katy ke mě přešla. ,,MOC SE ZA DNEŠNÍ VEČER OMLOUVÁM, NEČEKALA JSEM ŽE BY MOHL TAKHLE DOPADNOUT."řekla sklamaně.,,S TÍM SI NELAM HLAVU" usmála jsem se ,,KDYŽ TAK, TEN KLUK SE MY FAKT NELÍBIL, NEBYL TO MŮJ TIP" zasmála jsem se a pokračivala ,,I TAK BYL DNEŠNÍ VEČER S VÁMA MOC PŘÍJEMNÝ. DĚKUJI ZA VÁŠ ČAS ČAS" nemohla jsem jí říct, že byl strašný.
,,NÁPODOBNĚ, CHTĚLA JSEM SE TĚ ZEPTAT, MŮŽU? " zeptala se Katy
,,KATY, MŮŽEŠ SE MĚ ZEPTAT NA COKOLIV"
Katy se na mě s úsměvem koukla,, TEN SEN..."Uslyšela jsem svoje vyzvánění,,MOMENT."
,,TO JE DOBRÝ" podívala se na mě.
Sice to byla mamka, ale já to hned jsem to tipla.
Ale to ji přerušilo a už na to ne navázala.
,,UŽ PŮJDU" řekla a ukázala na vchodové dveře.Navzájem jsme se objaly a pak se otočila a šla ke vchodovým dveřím hotelu.
,,DOBROU KATY" zavolala jsem na ni.
Otočila se a s úsměvem řekla,, TOBĚ TAKY"
Všimla jsem si slzy na okraji jejího oka. Chtěla jsem na ni ještě zavolat, ale byla už pryč.Na celou ulici jsem zavola,,MILUJI TĚ" to už, ale neslyšela.
Chtěla jsem už jít, ale jak jsem se uviděla jak jde za Trevorem a tam se začali hádat, nevypadalo to nějak hezky. Najedniu udělala něco co mi vyrazilo dech a zlomilo mi to srdce asi už navždy. Když byla hádka asi v nejhorším, tak ho začala líbat, chytla kolem krku a pak odevedla k vítahu ruku v ruce.
Takhle se fakt řeší problémy. Se zlomeným srdcem a otevřenou pusou jsem tam stála a koukala se jak vcházejí do výtahu.