⚜18⚜

112 16 0
                                    

Dvě hodiny jsme jezdily po LA. Jen od vyjetí z garáže jsem si to tady oblíbila. 
Je to tu tak krásné, všude samý neznámí lidé, kteří se na vás usmívají.
Ne tak jak u nás.... Teda hlavně ve škole, kde neuděláte ani krok bez toho, aby se na tebe divně nekoukali nebo nesmáli.

Tamra mě vyhodila před halou, kde se měl konat koncert. Vzala jsem si teda batoh, ve kterém jsem měla všechno od mobilu až po KP tričko.

Vím je to asi blbý, ale já ji fakt miluji jak svoji princeznu, se kterou chci být pořád a nedovolím, aby ji někdo ublížil, tak i jako zpěvačku, která je naprosto bezchybná. Vím, že to zní divně, ale je to tak.... A já s tím nic neudělám.

Zamávala jsem Tamře a koukala se, jak odjíždí.
Když zajela za obzor otočila jsem se čelem k hale.

Hala byla o něco věčí než u nás v ČR. Začala jsem teda hledat dveře.První jsme si jich nevšimla prtože u nich stálo minimálně 80 fanoušků.

Byla jsem mega ráda, že už tam čekají, úplně mi to připomnělo koncert v Praze. Začala jsem se na ten koncert strašně moc těšit.

Vydala jsem se teda ke dveřím a začala se cpát dopředu, šlo vidět že KCs to nebylo příjemné. Ale ke dveřím jsem se nějak dosta. Sice to trvalo, něco kolem půl hoďky.

Nahlídla jsem do skla, co bylo ve dveřích.
Stáli tam securiťaci a jen se na mě nevědomky koukaly. Vytáhla jsem mobil a do malování jsem začal psát: HEJ TY?
Mobil jsem přitiskla ke sklu.
Jen se na mě podíval.
Pokračovala jsem POJĎ SEM

Jen zavrtěl hlavou
JSEM OD KATY KLIDNĚ JI SEM ZAVOLEJ
M

už vytáhl svůj mobil HELE KLID SE, KATY NENÍ NA TEBE ZVĚDAVÁ.
Zarazila jsem se JAK TI TO MŮŽU DOKÁZAT?
muž se otočil a druhý chlápek odcházel
Jak zašel tak mi rychle otevřel ,,POJĎ, DĚLEJ"
Rychle jsem vešla dovnitř, z venku se jen ozýval nesouhlas KC (KatyCats).
,,DĚKUJI, KDE TEĎ NAJDU KATY?"
,,JE DOLE V ZÁKAZU VCHODU....HELE NEMÁŠ TO NÁHODOU VĚDĚT?
,,NO JÁ SI NEBYLA JISTÁ, JESTLI TO JE STEJNĚ JAKO V EU"
,,CHÁPU UŽ BĚŽ,  NEBO MĚ I TEBE VYHODÍ"
,,MÁŠ TO U MĚ" odcházela jsem podle instrukcí securiťáká.

Sešla jsem schody a šla do zákazu.
Šla jsem si v klidu a už slyšela ten její roztomilý smích.

Najednou jsem ucítila jak mi někdo trhl s rukou a táhl mě dozadu.
,,CO TO DĚLÁTE..." začla jsem se bránit.
,,TADY NEMÁŠ CO DĚLAT, HOLČIČKO
,,ALE JÁ JDU ZA KATY, JSEM..." škubal jsem sebou, ale bylo to k ničemu.
,,TO MĚ NEZAJÍMÁ BĚŽ SI KAM CHCEŠ, ALE SEM NE. KATY PERRY NECHCE BÝT RUŠENÁ
,,ALE VY MĚ ASI JEŠTĚ NEZNÁTE JSEM LARA, JEDNÁ ZNÁMÁ KATY"
,,NO JASNĚ A JÁ JSEM PREZIDENT USA"  došel se mnou až ke vchodu ,,SEM JEŠTĚ NIKDO NESMÍ!" vyhodil mě ze dveří.

,,Kurňa" (nechtěla jsem to napsat sprostě😂)
Začla jsem se protlačovat zpátky a jen jsem slyšela smích KC. ,,TAK TO TI NĚJAK NEVYŠLO" řekla jedna holka. A najednou všechny začaly se smát.  I já se pousmála a šla jsem k nejbližší lavičce, abych mohla zavolat Tammy.

Stronger TogetherKde žijí příběhy. Začni objevovat