⚜28⚜

116 16 8
                                    

,,MÁŠ ČAS?" řekl a já uslyšela pohyby. 
,,TEĎ SE MI TO MOC NEHODÍ" řekla Katy naschvál a zavřela dveře.
,,JAK TO? VČERA JSI ŘÍKALA NĚCO JINÉHO" hlasy se blížily rychle ke mě.

Začala jsem panikařit. Věděla jsem, že se a Trevor by nebyl zrovna dvakrát nadšený, kdyby mě tu viděl a to ještě ve spodním prádle. Rozhlédla jsem se, pokoj je hodně velký nato, abych se rychle schovala do jiné místnosti.

,,CHTĚLA BYCH SE PROJÍT PO PRAZE S DĚCKAMA, JAKO VE VŠECH JINÝCH MĚSTECH..." Katy s nejistotou vešla do ložnice a Trevor za ní.
,,NEKECEJ, JDEŠ ZASE S TOU TVOU HOLKOU? " slyšela jsem, jak přecházel rozrušeně po pokoji. Při jeho slovech jsem se na sebe podívala do zrcadla. Kde mám kraťase? Začala jsem si v hlavě přehrávat, co se dnes stalo a pak mi to docvaklo. 
,,CO JE S TEBOU? JSI JAK VYMĚNĚNÁ? " řekl a otočil se,,CO JE TA HOLKA S TEBOU, TAK JSI JINÁ.
,,JÁ, JÁ JSEM POŘÁD STEJNÁ, TO TY TEĎ STOJÍŠ PŘED MNOU A ŽÁDÁŠ MĚ, ABYCH SE ŠLA S TEBOU PROJÍT. ALE JÁ JDU S LAROU, JE TO TĚŽKÉ POCHOPIT?" křikla po něm.
,,JO TO JE" zabručel ,,JE TO JEN NĚJAKÝ USMRKANÉ DĚCKO, CO SE S TEBOU BAVÍ JEN KVŮLI SLÁVĚ!" slyšela jsem jak jeho kroky míří ke dveřím.
,,TVŮJ NÁZOR TREVORE, PODLE MĚ TO JE ČLOVĚK KOMU NAROZDÍL OD TEBE MŮŽU VĚŘIT....." zařvala na něho, ale přerušilo jí zabouchnutí dveří.

Katy se koukala jeho směrem a pak se zhluboka nadechla.
Otevřela jsem prudce dveře.
,,POJĎ SEM" běžela jsem k ní a silně ji objala.
Katy nic neřekla a jen, se mi schoulila do náruče.
Koukla jsem se směrem ke dveřím a pohladila Katy po vlasech.

,,LAR, TAKHLE TO JE TEĎ DEN CO DEN" řekla nešťastně a cítila jsem jak mi po hrudníku stéká slza.
,,KATY" znovu jsem ji pohladila a pak dala pusu do vlasů.
Katy nějak nenamítala, ba naopak ještě víc se ke mě přimáčkla.
Přešly jsme k posteli, aby jsme nestály uprostřed pokoje.

Sedla jsem si a zády se opřela o čelo postele.
Katy mi ležela na nohách a plakala.
Pořád jsem ji hladila a snažila se ji uklidnit, ale ona byla pořád smutná.
,,Ššš" objala jsem ji jak tam ležela a ona se zvedla. 

Koulka se mi do očí, konečně teď jsem v nich rozluštila, co mi nesedělo. Byla to bolest a smutek. 
Pevně chytla a znova pohladila.

,,UŽ TO BUDE DOBRÉ, NEDOVOLÍM MU, ABY TI UBLIŽOVAL"šeptla jsem
Katy se zvedla utřela slzy a zhluboka se nadechla. Podívala se na moje triko,  které bylo celé mokré od jejích slz.
,,PROMIŇ A PROMIŇ" řekla smutně.

Oh, 'cause no one's ever seen me like this
Seen right through the bullshit.... -Katy Perry (Into me you see)

,,TO JE V POŘÁDKU" řekla jsem a usmála jsem se na ni.
Katy se chytla za hlavu a něco si vyčítala.
,,ZLATKO, TO JE V POŘÁDKU. JESTLI MÁŠ TAKOVÉ STAVY ČASTO? TAK TI TO NĚJAK MOC NEPROSPÍVÁ. MĚLI BYSTE SI PROMLUVIT OSAMOTĚ..."
Katy se na mě koukla se červenýma očima.
,,NEBO...."
Dala mi prst před pusu.
Znova mi lehla na nohy a pak jsme si "normálně" povídaly.
Bylo to tak krásné, ale mě dělal starosti ten blbec. Nesmí ji ubližovat. Jeslí ho ještě potkám, tak ať si mě nepřeje.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 24, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Stronger TogetherKde žijí příběhy. Začni objevovat